مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

هزینه تحصیل پزشکی در سنت کیتس

هزینه تحصیل پزشکی در سنت کیتس

آگاهی از هزینه تحصیل پزشکی در سنت کیتس موضوعی می باشد که دانشجویان مشتاق به تحصیل پزشکی در این کشور بایستی از این موضوع آگاه باشند. به طور کلی باید گفت هزینه تحصیل رشته های پزشکی در سنت کیتس برای دانشجویان بین المللی به خصوص دانشجویان قاره آسیا بسیار بالا می باشد و تحصیل در سایر کشورها مقرون به صرفه تر است. البته نا گفته نماند که کیفیت تحصیل رشته های پزشکی در سنت کیتس با کیفیت بسیار مناسبی ارائه می شود مدارک صادر شده در این کشور در کل منطقه و قاره آمریکا و سایر کشورها معتبر است. بایستی ویزای تحصیلی دریافت کنند. علاوه بر این نیز زندگی در جزایر زیبای سنت کیتس و نویس تجربه بسیار لذت بخشی را برای دانشجویان خارجی فراهم می کند. در ادامه همراه با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت باشید تا هزینه تحصیل پزشکی در سنت کیتس را بررسی کنیم.

بررسی شهریه تحصیل پزشکی در سنت کیتس

تحصیلات پزشکی در کشور سنت کیتس در زیر مجموعه های مختلف و رشته های از جمله دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی، پرستاری و دامپزشکی ارائه می شود که همگی آنها به زبان انگلیسی که زبان رسمی این کشور است آموزش داده می شود. به طور کلی هزینه تحصیل پزشکی در سنت کیتس نسبت به هر دانشگاه و همچنین رشته تحصیلی تفاوت دارد اما مجموعا در حدود 15000$ الی 30000$ (دلار) سالیانه هزینه در بر دارد. دانشجویان همچنین در ترم اول هزینه های جانبی شامل هزینه ثبت نام، بیمه وغیره را پرداخت می کنند. همچنین تحصیل پزشکی در سنت کیتس شامل 1 الی 2 سال تحصیل دوره مقدماتی و پیش بالینی است. هزینه آن کم تر از هزینه دروس اصلی است.

در جدول زیر می توانید هزینه تحصیل پزشکی در سنت کیتس را به اختصار ببینید:

پارامترشهریه به $ (دلار)
پیش پزشکی10000
سالیانه30000 الی 15000

تحصیل پزشکی در سنت کیتس

رشته های پزشکی در سنت کیتس از جمله رشته های مهم و پر اهمیت در این کشور است. بیشترین دانشگاه های این کشور مربوط به دانشگاه های پزشکی است. تحصیل پزشکی در این کشور 7 سال به طول می انجامد. این دوره شامل پیش پزشکی دوره های اصلی و همچنین دوره های بالینی است. این رشته جزو رشته های پرتقاضا در این کشور است. سایر رشته های پزشکی در سنت کیتس همانند دندانپزشکی در سنت کیتس است که حدود 12 ترم و 6 ساله است. علاوه بر این نیز رشته هایی مانند داروسازی و پرستاری نیز جزو رشته های مهم پزشکی است که تحصیل این رشته ها 4 ساله است. هزینه تحصیل در این رشته های توجه به سال تحصیلی مجموعا کم و زیاد می شود.

در نمودار زیر می توانید شمای کلی تحصیل رشته های پزشکی در سنت کیتس را ببینید:

شمای کلی تحصیل رشته های پزشکی در سنت کیتس

هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه های سنت کیتس

دانشگاه های پزشکی در سنت کیتس جزو اولین دانشگاه های در این کشور بوده اند که شروع به تاسیس و کار کرده اند. در حال حاضر در کشور سنت کیتس چندین دانشگاه پزشکی وجود دارد که برنامه های مختلف پزشکی را ارائه می کند. این دانشگاه های بیشتر در جزیره سنت کیتس واقع شده اند. دانشگاه ویندسور در هر دو جزیره سنت کیتس و نویس دارای دانشکده و پردیس است. دانشگاه های سنت کیتس همچنین در رشته های پزشکی به دانشجویان برتر و دارای معدل بالا کم هزینه تحصیلی و حتی بورس تحصیلی در سنت کیتس را ارائه می کنند.

در جدول زیر می توانید هزینه تقریبی تحصیل پزشکی در سنت کیتس در دانشگاه های این کشور را مشاهده کنید:

نام دانشگاهشهریه به $ (دلار)
دانشگاه آمریکایی سنت کیتس11875
دانشگاه بین المللی علوم پزشکی و بهداشت10600
دانشگاه ویندسور4990
دانشگاه علوم پزشکی و بهداشتی8000

هزینه تحصیل پزشکی در سنت کیتس و دانشگاه آمریکایی

دانشگاه پزشکی آمریکایی (University Medical of the Americas) یک دانشکده پزشکی کارائیب است که در جزیره نویس واقع شده است. MUA مدرک دکترای پزشکی (M) را به فارغ التحصیلان خود اعطاء می کند. این دانشگاه توسط شورای اعتبار بخشی سنت کیتس و نویس معتبر است و فارغ التحصیلان واجد شرایط مجوز در فدراسیون هستند. MUA همچنین توسط کمیسیون اعتبار بخشی کالج های پزشکی (ACCM) معتبر است. هزینه شهریه در این دانشگاه در حدود 11875$ (دلار) می باشد. این دانشگاه 20 سال پیش تاسیس شده و هدف آن آموزش نوین رشته های پزشکی به صورت فردی در کلاس های کوچک هم تراز با کیفیت دانشگاه های آمریکایی و کانادایی است.

هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی سنت کیتس

دانشگاه پزشکی و علوم بهداشتی یک دانشکده پزشکی معتبر در کشور سنت کیتس است. این دانشگاه متعهد به آماده سازی پزشکان برای حرفه پزشکی در سنت کیتس، قاره آمریکا و جهان است. این دانشگاه که در باستر، پایتخت سنت کیتس واقع شده است. در سال 2007 توسط دکتر رابرت راس بنیانگذار و صاحب سابق یکی از معتبرترین دانشکده های پزشکی کارائیب تاسیس شد. امروز این دانشگاه توسط رئیس جمهور وارن راس، جی دی، یک رهبر جهانی شناخته شده در پزشکی دانشگاهی مدیریت و اداره می شود. ویژگی های برجسته آموزش در این دانشگاه توجه شخصی یک برنامه درسی دقیق و پشتیبانی بی نظیر اساتید معتبر و آموزش در کلاس های کوچک است.

با تشکر از برنامه آماده سازی آزمون قوی موسسه و ارتباطات گسترده با بیمارستان های برتر آموزشی، دانشجویان UMHS در امتحانات صدور مجوز بسیار عالی هستند و به طور مرتب جایگاه های برتر را به دست می آورند. هر ساله، این دانشگاه متقاضیان را ماه های در ژانویه (January)، می (May) و سپتامبر (September) را می پذیرد. هزینه تحصیل در سنت کیتس و تحصیل پزشکی در سنت کیتس در این دانشگاه سالانه حدود 16000$ (دلار) می باشد.

هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی سنت کیتس

هزینه تحصیل در دانشگاه بین المللی علوم پزشکی سنت کیتس

دانشگاه بین المللی علوم پزشکی سنت کیتس از نوآوری و فناوری استفاده می کند تا دانش جدید در مورد علوم پزشکی و علوم بهداشتی را به دانشجویان داخلی و بین المللی ارائه دهد. این دانشگاه از یادگیری فعال و موارد مبتنی بر مسئله برای زمینه یادگیری علوم پزشکی در زمینه های بالینی و افزایش درک و ماندگاری آن استفاده می کند. هزینه های شهریه با برنامه های پرداخت انعطاف پذیر به دانشجویان امکان بیشتری برای مدیریت هزینه های خود می دهد. از آنجا که آموزش پزشکی در سراسر جهان برای اکثر داوطلبان گرانتر شده و از نظر اقتصادی از دسترس خارج می شود، این دانشگاه تلاش می کند تا یکی بهترین مدل های شهریه را که در حال حاضر برای آموزش پزشکی در دسترس است ارائه دهد.

شرایط پیچیده مالی نیاز به انعطاف پذیری دارد، به همین دلیل مدل های پرداخت شهریه در این دانشگاه می تواند متناسب با فرد باشد. هزینه متوسط شهریه در این دانشگاه حدود 11000$ (دلار) است. برای بررسی هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس نیز مقاله ارائه شده را مطالعه کنید.

هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه ویندسور سنت کیتس

ویندسور به دلیل استطاعت اقتصادی و فضای آکادمیک که برای استقبال از دانشجویان بین المللی با فرهنگ های گوناگون طراحی شده است، همچنان برجسته است. ویندسور بیش از یک دهه است که با موفقیت به این محیط چندفرهنگی رسیده و آن را حفظ کرده است. دانشکده پزشکی دانشگاه ویندسور که در سال 1998 در جزیره سنت کیتس تاسیس شد. خدمات پزشکی گسترده و پشتیبانی علمی را برای کمک به دانشجویان در دستیابی به اهداف علمی ارائه می دهد. این دانشکده پزشکی تضمین می کند که به دانشجویان آموزش آکادمیک پیشرفته همراه با آموزش مراقبت از بیمار و رهبری گسترده ارائه می شود. دانش آموختگان و متخصصان وظیفه شناس متعهد به خدمت به جامعه خود شناخته شده اند. موفقیت شما به عنوان پزشک به مکان یادگیری، نحوه یادگیری و یادگیری از چه کسی بستگی دارد.

اعضای هیئت علمی این دانشگاه با معرفی منابع و ابزارهای نوآورانه به منظور همکاری در امر یادگیری و تدریس به صورت جداگانه کار می کنند. برنامه درسی به منظور پرورش دانش و مهارت مبتنی بر شایستگی جهت مراقبت موثر از بیمار طراحی شده است. دانشکده پزشکی دانشگاه ویندسور از طریق بیمارستان های مختلف آموزشی وابسته به ایالات متحده در مکان های اطراف ایالات متحده تجربه بالینی متنوعی را ارائه می دهد. در سال 2015، ساخت یک ساختمان مدرن با 30000 فوت مربع متشکل از یک مرکز کتابخانه بزرگتر، آزمایشگاه شبیه سازی شده، اتاق های یادگیری گروه های کوچک، سالن های دانشجویی و سالن ورزشی آغاز شد. دانشجویان این دانشگاه با ابزارهای ارتقا یافته آموزش محور بیمار، با پیشرفت در یک حرفه پزشکی با کیفیت بالا از مزایای آن بهره مند می شوند. هزینه تحصیل در این دانشگاه سالانه 10000$ (دلار) است.

هزینه جانبی تحصیل پزشکی در سنت کیتس

هزینه های مربوط به حضور در هر موسسه آموزشی دو دسته هزینه دارد:

  • مستقیم
  • غیرمستقیم

لذا هنگام تأمین نیازهای مالی خود باید هزینه های مستقیم و غیرمستقیم را نیز در نظر بگیرید. هزینه های مستقیم به طور خاص مربوط به روند آموزشی است و مستقیما توسط دانشگاه به دانشجویان محاسبه می شود. هزینه های مستقیم شامل شهریه، هزینه های آزمایشگاه، هزینه دوره، بیمه پزشکی و هزینه های ثبت نامی قابل اجرا است. بیمه درمانی برای کلیه دانشجویان ثبت نام شده الزامی است. ثبت نام در طرح بیمه درمانی پزشکی ارائه شده توسط دانشگاه ها به صورت خودکار انجام می شود هزینه بیمه درمانی بسته به سن دانشجو متفاوت است. هزینه در ابتدای هر ترم محاسبه می شود. دانشجویان مسئولیت هزینه های آزمایشگاهی و آزمایش صلاحیت ها را در هر ترم بر عهده دارند. هزینه آزمایشگاه همراه با شهریه برای تمام ترم ها در سنت کیتس محاسبه می شود.

هزینه های غیرمستقیم شامل اقامت سنت کیتس، هزینه های زندگی، کتاب، لوازم و وسایل حمل و نقل می شود. برای بررسی هزینه های زندگی و تحصیل در سایر کشورهای می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *