مهاجرت سرمایه گذاری در لیختن اشتاین

نوآفرینی در لیختن اشتاین

نوآفرینی در لیختن اشتاین

نوآفرینی در لیختن اشتاین وجهه دیگری از نوآفرینی در جهان را نشان می دهد. لیختن اشتاین یک مکان تجاری متنوع و بسیار صنعتی را ارائه می دهد. به طور خاص، لیختن اشتاین دارای یک مرکز مالی تخصصی، قوی بین المللی و با ثبات با کارشناسان مربوطه مانند بانک ها، متولیان، وکلا و حسابرسان است. ترکیبی از یک صنعت قوی، یک مرکز مالی تاسیس شده، دسترسی به بازار به منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس، قوانین مترقی و چارچوب نوآوری، یک پایه ایده آل برای نوآوری ایجاد می کند.

در برابر این پس زمینه، یک اکوسیستم قابل توجه و گسترده برای شرکت های نوآور در سال های اخیر توسعه یافته است. برای کسب اطلاعات کامل برای مهاجرت به لیختن اشتاین با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید.

جایگاه نوآفرینی در لیختن اشتاین

در حال حاضر، مدل‌ های کسب ‌و کار در بخش فین‌تک و بلاک چین به‌ ویژه در پیش‌ زمینه هستند و منجر به شکوفایی صحنه استارت ‌آپ با دانش زیادی در این زمینه شده ‌اند. با این حال، مرکز مالی تاسیس شده و صنعت نیز بر روی امکانات و پتانسیل فناوری بلاک چین تمرکز دارند. لیختن اشتاین به طور سنتی مخفف یک مرکز مالی مستقر و قوی و همچنین مدل های تجاری در بخش مالی است. توسعه فناوری یکی دیگر از بازارهای امیدوار کننده برای کشور است. شرایط منحصر به فرد و مزیت های موقعیت مکانی، لیختن اشتاین را به یک مکان تجاری بسیار جذاب برای شرکت های فین تک و بلاک چین در سال های گذشته تبدیل کرده است و امکان توسعه یک اکوسیستم فوق العاده قوی را فراهم کرده است.

چارچوب نوآوری لیختن اشتاین تحت رهبری و صلاحیت SFID و با استفاده از باشگاه های نوآوری، تضمین می کند که چارچوب قانونی و نظارتی می تواند با تحولات اقتصادی و فناوری به شیوه ای چابک و پویا سازگار شود. لیختن اشتاین به عنوان عضو EEA از سال 1995 دارای مقررات سازگار با اتحادیه اروپا و آزادی کامل برای ارائه خدمات برای همه کشورهای منطقه اقتصادی اروپا است. با توجه به معاهده گمرکی با سوئیس در سال 1923، شرکت های لیختن اشتاین نیز از دسترسی ممتاز به منطقه اقتصادی سوئیس بهره مند می شوند. در لیختن اشتاین، فرانک سوئیس CHF واحد پول رسمی ملی است.

سیستم نوآفرینی در لیختن اشتاین

در لیختن اشتاین کارشناسان باتجربه، مشاوره و ارائه خدمات در زمینه بلاک چین، فین‌تک، فناوری ‌های نوظهور مشاوره‌ های حقوقی، مشاوره مالیاتی، دسترسی به بانک)، صحنه پررونق استارت‌آپ، پروژه‌ های نوآورانه و ارائه رویداد متراکم و با کیفیت اساس یک اکوسیستم قوی را تشکیل می دهد. نوآوری دوستی دولت و مقامات و همچنین اندازه قابل مدیریت و مسیرهای کوتاه تصمیم گیری، کارایی، سرعت و انعطاف پذیری را تضمین می کند. در لیختن اشتاین، نرخ مالیات بر درآمد برای اشخاص حقوقی %12.5 (نرخ مالیات ثابت) است. حداقل مالیات بر درآمد 180000 CHF است. سیستم مالیاتی ساده نیز با تعاملات شرکت دوستانه با مقامات مالیاتی مشخص می شود. لیختن اشتاین با LVC، مؤسسه، شرکت سلول های محافظت شده و بنیاد لیختن اشتاین، فرم های شرکتی انعطاف پذیر و تا حدی منحصر به فرد را برای شرکت های نوآور ارائه می دهد.

در بخش زیر شاهد سیستم نوآفرینی در لیختن اشتاین هستید:

سیستم نوآفرینی در لیختن اشتاین

نوآفرینی در دانشگاه های لیختن اشتاین

دانشگاه لیختن اشتاین به عنوان یک مرکز نوآوری برای شکل دادن به آینده عمل می کند. در پروژه ها و برنامه های متعدد، انگیزه هایی برای تجارت، سیاست و جامعه فراهم می کند. در دانشگاه لیختن اشتاین، دو برنامه گواهی در حال حاضر با موضوعات مرتبط با بلاک چین سروکار دارند. علاوه بر این، مجموعه رویدادها و سمینارهای متعددی در این زمینه ارائه می شود. سالگرد سال 2019 به پایان رسید، سالی که در آن لیختن اشتاین نه تنها تأسیس خود را در 300 سال پیش جشن گرفت، بلکه از آن زمان به بعد داستان موفقیت اقتصادی خود را نیز جشن گرفت. در قلب اروپا، لیختن اشتاین مخفف کارآفرینی، کانال های کوتاه تصمیم گیری، ثبات، اطمینان قانونی و گشودگی به نوآوری است. بالاترین رتبه AAA از استاندارد در ژوئن 2019 بار دیگر ثبات مالی این کشور را به عنوان یکی از تنها ده کشور در سراسر جهان تایید کرد.

در نمودار زیر شاهد امتیاز نوآفرینی در لیختن اشتاین می باشید:

امتیاز نوآفرینی در لیختن اشتاین

اقتصاد و نوآفرینی در لیختن اشتاین

دولت لیختن اشتاین به ویژه به دلیل سیاست اقتصادی آینده نگر و موثر خود مورد ستایش قرار گرفته است. در نتیجه این استراتژی سیاسی، که به ویژه برای ترویج روحیه کارآفرینی در صنایع پایدار در نظر گرفته شده است، لیختن اشتاین یکی از صنعتی ترین کشورهای جهان است. در حال حاضر، حدود %43 از ارزش ناخالص توسط صنعت و تولید تولید می شود که میانگین اتحادیه اروپا %25 است. خدمات عمومی %28 ، خدمات مالی %23 و کشاورزی و خانوارها 7% است. لیختن اشتاین کشوری از کارآفرینان است و این روح در هسته آن است. سال گذشته، آنها مسئول $3.78 میلیارد (دلار) صادرات بودند که %8.4 افزایش داشت و همچنان در حال افزایش است. مزیت تعیین کننده برای صادرکنندگان از لیختن اشتاین نه تنها شبکه تجارت آزاد و موافقت نامه های مالیات مضاعف، بلکه دسترسی مستقیم به دو بازار مهم است.

به بازار واحد اتحادیه اروپا از طریق عضویت در منطقه اقتصادی اروپا. علاوه بر این، شرکت های مالی و استارت آپ لیختن اشتاین از طریق پاسپورت اتحادیه اروپا به بازار اروپا دسترسی دارند. علاوه بر این موقعیت ژئوپلیتیکی و سیاست اقتصادی به طور کلی سودمند، با مسیرهای کوتاه تصمیم گیری خود، برای تغییر و نوآوری دائمی مقدر شده است. در عین حال، تمام مقررات مهم اروپایی و سایر مقررات بین المللی رعایت می شود که عامل اصلی جذابیت لیختن اشتاین است. در گزارش نوآفرینی کشور، بیان می‌کنند که: «جایگاه خوب ما در جهان بسیار مهم است و این نقش بزرگی در رقابت ‌پذیری کسب ‌و کارهای ما دارد». ثبت شرکت در لیختن اشتاین یکی از راه های اقامت برای کار در این کشور است.

اخذ ویزای نوآفرینی در لیختن اشتاین

اخذ ویزای نوآفرینی در لیختن اشتاین

هر ساله 72 مجوز اقامت به شهروندان منطقه اقتصادی اروپا اعطا می شود: 56 مجوز برای افرادی که در لیختن اشتاین کار می کنند و 16 مجوز برای افرادی که در لیختن اشتاین کار نمی کنند. نیمی از مجوزها با استفاده از قرعه کشی و نیمی دیگر مستقیماً توسط دولت اعطا می شود. قرعه کشی ها هر بهار و پاییز برگزار می شود شهروندان کشورهای دیگر برای دریافت مجوز اقامت باید مدیران، متخصصان یا کارگران واجد شرایط با دوره کارآموزی کامل یا چندین سال سابقه کار باشند. پس از پایان این مدت، دارندگان مجوز و اعضای خانواده آنها می توانند برای اجازه اقامت دائم یا مجوز اقامت اقدام کنند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص اخذ ویزای سرمایه گذاری و یا نوآفرینی در لیختن اشتاین می باشید:

نام ویزاحداقل سرمایه گذاری به فرانکشرایطنوع ویزاهازمان پردازش
سرمایه گذاری تجاری100000CHFایجاد اشتغالC و D1 ماه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ ویزای کار لیختن اشتاین مشاور شماست.

سوالات پر تکرار درباره نوآفرینی در لیختن اشتاین

در بخش زیر پاسخ سوالات پر تکرار درباره نوآفرینی در لیختن اشتاین آمده است:

  • شرایط ویزای نوآفرینی در لیختن اشتاین چگونه است؟ برای اخذ ویزای نوع آفرینی در لیختن اشتاین فرد باید یک مدیر یا یک متخصص با چندین سال سابقه کار باشد و با ارائه طرح نو آفرینی خود در لیست قرعه‌ک شی قرار گیرد. هرساله تعداد افراد محدودی در این لیست انتخاب می ‌شوند و اقامت لیختن ‌اشتاین از طریق نو آفرینی را به دست می ‌آورند.
  • میزان سرمایه لازم برای کسب ویزای آفرینی در لیختن ‌اشتاین چقدر است؟  حداقل سرمایه ‌گذاری سطح حصار فرانک 100000CHF (فرانک سوئیس) در این کشور به همراه تمکن مالی برای اقامت و زندگی در این کشور پر هزینه است.
  • بخش ‌های محبوب برای کارآفرینی در لیختن ‌اشتاین کدام ‌اند؟ از جمله بخش ‌های محبوب برای کارآفرینی در لیختن اشتاین می ‌توان به خدمات عمومی، خدمات مالی، کشاورزی، خدمات دیجیتال و مشاغل مربوط به مدیریت اشاره کرد.
  • لیختن ‌اشتاین از نظر نوع آفرینی چه رتبه ای دارد؟ لیختن اشتاین در اروپا از نظر نوع آفرینی در جایگاه مناسبی قرار دارد. این کشور استانداردهای مناسبی را برای نوآوری و کارآفرینی دارد و از نظر رتبه در جایگاه 86 قرار دارد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *