مهاجرت کاری کلمبیا

موسسه های کاریابی در کلمبیا

موسسه های کاریابی در کلمبیا به کسانی که علاقه مند به کار در این کشور در سال 2021، می باشند، دریافتن شغل کمک می کند. یافتن شغل در این کشور به ویژه برای خارجی ها می تواند یک چالش باشد. راهنمای شغلی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعاتی در مورد موسسه های کاریابی در کلمبیا و کار در این کشور به شما عزیزان ارائه می دهد.

استخدام در این کشور انقلابی در فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی به وجود آورده است. که نوآورانه ایجاد شده و روش های جدیدی را برای بازگرداندن فرآیندهای دفتری برای شرکت ها برای انتشار فرصت های شغلی خود ایجاد کرده است. اکنون گزینه های متعددی وجود دارد که شرکت ها جای خالی خود را منتشر می کنند و اینکه جمعیت به دنبال کار هستند. به دلیل این تغییرات، دانستن همه روش های مختلف برای انتشار جای خالی در این کشور بسیار مهم است.

پیش از تصویب اصلاحات نئولیبرالی در دهه 1990، موسسات توسعه صنعتی سرمایه لازم را برای شرکت های بسیار بزرگ جهت تأمین مالی خصوصی، سرمایه گذاری مبالغ هنگفت برای تقویت صنعت فلزکاری، راه اندازی کارخانه های مونتاژ وسایل نقلیه موتوری، جهت تحریک ساخت، تأمین کرد. با وجود این تحولات، بخش عمده ای از فعالیت های صنعتی این کشور توسط شرکت های کوچک تولید کالاهای مصرفی همچنان ادامه دارد.

برترین موسسه های کاریابی در کلمبیا

در شهرهای بزرگ این کشور از جمله مدلین، بوگوتا و کالی مشاغل زیادی وجود دارد. زیرا، بسیاری از شرکت های چند ملیتی دفتر مرکزی خود را در این کشور ایجاد می کنند. به عنوان مثال Google ،IBM ،AON ،KPMG و Ernst & Young، طی 10 سال گذشته به این کشور نقل مکان کرده اند. این شرکت ها برای انواع مشاغل هم از کلمبیایی ها و هم کارگران خارج از کشور استخدام می کنند.

این کشور همچنین میزبان تعداد زیادی از شرکت های نوپا است و بسیاری از افراد تصمیم می گیرند که کسب و کار خود را در اینجا راه اندازی کنند. تدریس زبان انگلیسی در بین انگلیسی زبانان بومی بسیار محبوب است و در سراسر این کشور شرکت های زیادی پیدا خواهید کرد که به دنبال معلم هستند.

تحصیلات زبان انگلیسی در مدارس این کشور اجباری است و بسیاری از مدارس بسته های رقابتی برای معلمان انگلیسی زبان بومی و کاملا واجد شرایط ارائه می دهند. سفارتخانه های خارجی در بوگوتای پایتخت این کشور و همچنین شرکت های مسافرتی نیز به کارگران خارجی و همچنین کلمبیایی ها احتیاج دارند. همچنین با کمک موسسه های کاریابی در کلمبیا می توانید کار در این کشور بیابید. برترین موسسات عبارتند از:

ردیفنام موسسه کاریابی
1Sero Servicios Ocasionales
2LHR
3ABAD LTDA
4راه حل های استخدام NC
5Saitemp SA
6اثربخشی انسان
7بروگینی
8پروجکشن کار

در نمودار زیر، تمرکز موسسه Sero Servicios Ocasionales را روی خدماتی که ارائه می دهد ملاحظه می کنید:

تمرکز موسسه Sero Servicios Ocasionales لوکزامبورگهمانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، تمرکز این شرکت بر روی خدمات 70% می باشد.

درباره موسسه های کاریابی در کلمبیا

موسسه های کاریابی روشی بدون استرس برای یافتن شغل در این کشور هستند. موسسه های زیادی به ویژه در بخش آموزش وجود دارد که به شما در یافتن کار کمک می کنند. وظایف موسسه های کاریابی در کلمبیا عبارتند از:

  • فراهم کردن دسترسی به مدارک مربوطه
  • پیدا کردن مشاغل مناسب شما
  • ویزا و حمل و نقل شما را ترتیب می دهند.

اما نکاتی وجود دارد که هنگام مواجه با برخی موسسه ها باید از آن ها اجتناب نمایید. در زیر به آن ها اشاره شده است:

  • نسبت به برخی از موسسه ها احتیاط کنید، به ویژه افرادی که برای درخواست هزینه از شما می گیرند.
  • بسیاری از موسسه ها با مشاغل با ساعات طولانی و دستمزد کم مذاکره خواهند کرد. زیرا آن ها می دانند افراد این کار را فقط برای تجربه انجام می دهند.
  • همچنین موسسه های جعلی بسیاری در آنجا وجود دارند که از شما پول می گیرند و سپس کاری برای شما ترتیب نمی دهند. اگرچه جستجوی موسسه آژانس در گوگل باید هر مشکلی را به همراه داشته باشد.
  • هنگام جستجوی شغل، اطمینان حاصل کنید که شرکت ها از شما سوء استفاده نمی کنند. حداقل دستمزد در این کشور بسیار کم است، بسیاری از کلمبیایی ها با حقوق بسیار کمی ساعت های طولانی کار می کنند.

جامعه مهاجران کلمبیا یکی از سریع ترین رشد در جهان است. وقتی مردم جادوی این کشور را کشف کنند، دیگر نمی توانند ترک کنند.

درباره موسسه های کاریابی در کلمبیا

شرایط لازم جهت یافتن شغل در کلمبیا

یکی از شرایط اصلی یافتن کار در این کشور، امکان برقراری ارتباط به 2 زبان اسپانیایی و انگلیسی است. این امکان را برای شما فراهم می کند که در بسیاری از شرکت های اطراف این کشور کار کنید. در شرکت های چند ملیتی، آن ها تمایل دارند که انگلیسی و اسپانیایی صحبت کنند، بیشتر مصاحبه ها به زبان انگلیسی انجام می شود.

وقتی صحبت از مشاغل آموزش انگلیسی می شود، برعکس است. اگر زبان انگلیسی زبان مادری شما باشد، یک مدرک TEFL یا CELTA برای شما شغل ایجاد می کند. همانطور که گفته شد، مدارس و دانشگاه های خصوصی به تحصیلات بالاتری مانند مدرک تدریس یا PGCE نیاز دارند.

کار در کلمبیا

برای بسیاری از مهاجران، کار در کلمبیا هنگام تصمیم گیری برای مهاجرت یکی از موارد مهم است. خواه یک خانواده جوان برای تأمین هزینه داشته باشید یا می خواهید برای تأمین هزینه بازنشستگی خود کمی هزینه کنید، یافتن شغل در کلمبیا می تواند یک قسمت اساسی از برنامه شما باشد.

دو نوع ویزای کار در کلمبیا موجود است. به طوری که، یکی برای تجارت و دیگری برای کار موقت است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق سفارت این کشور و یا با شرکت استخدام خود تماس بگیرید. برای کار در این کشور، باید مدارکی (اعلام حقوق و هدف) را که توسط شرکت استخدام خود ارائه کرده و به دولت کلمبیا ارائه شده، داشته باشید. در این مقاله درباره موسسه های کاریابی و نحوه عملکرد آن ها گفته شد. چنانچه تمایل به مهاجرت کاری به کلمبیا دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت یافتن کار و استخدام در این کشور مشورت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *