مهاجرت کاری اکوادور

موسسه های کاریابی در اکوادور

موسسه های کاریابی در اکوادور

یکی از روش های مهاجرت به کشور اکوادور در سال 2023، پیدا کردن موقعیت شغلی از طریق موسسه های کاریابی در اکوادور می باشد. امیدواریم بتوانیم در این مقاله که با کوشش تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است شما را تا حدودی در مسیر درست هدایت کنیم. برای  این کشور از سه منطقه جغرافیایی عمده به همراه یک ناحیه جزیره ای در اقیانوس آرام تشکیل شده است. اولین منطقه یک نوار ساحلی است که در قسمت های غربی کشور دیده می‎ شود و شامل خط ساحلی اقیانوس آرام است. اخذ ویزای کاری اکوادور برای کار در این کشور الزامی است.

مورد بعدی یک نوار مرتفع است که از بخش شمالی به سمت جنوب کشیده شده است و در زمین های کوهستانی آن کوه های آند قرار گرفته است و بخش سوم شامل جنگل های آمازون است که در قسمت های شرقی قرار دارد و حدود نیمی از مساحت کشور این کشور را شامل شده است.

مزایای کار در کشور اکوادور

کار کردن در اکوادور مانند تمام نقاط دیگر جهان دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. آب و هوا در اکوادور می تواند در تمام طول سال دلپذیر باشد برای مردم غیر عادی نیست که این کشور را به عنوان بهار تمام سال توصیف کنند. درجه حرارت هوا در طول سال کاملاً معتدل و لذت بخش است. بهتر است مهاجران به باران عادت کنند زیرا ممکن است گاهی اوقات بارندگی هفته ها ادامه یابد، این امر باعث می شود فضای سبز زیادی نیز به وجود آید.

در جدول زیر شاهد مزایا کار در اکوادور با توضیحات مختصر می باشید:

مزیتتوضیحات
هزینه پایین زندگیقیمت ها در اکوادور به ویژه برای مهاجران رو به افزایش است، اما در مقایسه با سایر مناطق جهان، هنوز پایین هستند. مهاجران اغلب مبلغی بیشتر از مردم محلی برای کالاها یا خدمات می پردازند.
امنیت بالااکوادور یکی از کشورها با پایین ترین میزان قتل در جهان است. تا زمانی که مهاجران به همه نگویند که ثروتمند هستند و در استفاده از جواهرات زیادی خودداری کنند، در امنیت کامل هستند. مهاجران حتی می توانند شب ها بدون دردسر پیاده روی کنند.
دسترسی به انواع مختلفی از بیمه خدمات درمانی و پوشش خدماتافراد با کار و زندگی در اکوادور واجد شرایط بیمه درمانی عمومی دولت هستند. بیشتر مهاجران برای عضویت داوطلبانه در IESS، که سیستم مراقبت های بهداشتی ملی است، هزینه پرداخت می کنند. هزینه حدود 18% از حقوق ارائه شده در کشور است که در هر ماه به حدود 65$ (دلار) می رسد. حقوق بالاتر می تواند هزینه های بیشتری را ایجاد کند.

بررسی موسسه های کاریابی در اکوادور

کاریابی در کشور اکوادور در سال 2023 کار چندان ساده ای نیست. اما با داشتن یک رزومه قوی و مهارت در زبان انگلیسی و اسپانیایی می توان روند جستجوی شغل را در کشور اکوادور راحت تر کرد. در زیر برخی از سایت های معتبری که می توان از طریق آن ها به جستجوی کار در کشور اکوادور پرداخت، آورده شده است:

  • Multitrabajos
  • CompuTrabajo Ecuador
  • Porfinempleo.com
  • Opcionempleo.ec
  • Empleo.ec
  • Acciontrabajo.ec
  • kmEyo.com
  • jobomas
  • jobrapido
  • Donkiz Ecuador Empleo

اشتغال با موسسه های کاریابی در اکوادور

اشتغال با موسسه های کاریابی در اکوادور

افراد جویای کار بسیاری هر ساله به این کشور می روند تا از فرصت های شغلی گوناگون استفاده نمایند و زندگی جدیدی را برای خود آغاز نمایند. همچنین اگر متقاضی بتواند خود کاری در اکوادور راه بیاندازد و کسب درآمد کند بهتر از بدست آوردن حقوق کارمندی در اکوادور می باشد. اگر شما بخواهید در اکوادور کاری را راه بیاندازید کمترین بودجه ای که بایستی داشته باشید، 15000$ الی 20000$ (دلار) می باشد. با داشتن این مبلغ می توانید یک رستوران کوچک، یک ساندیچی ،یک فست فودی یا یک شرینی فروشی کوچک و یک کافی شاپ راه اندازی کنید.

با این کارها بسیاری از دغدغه های شما کم می شود و می توانید هزینه های زندگی خود را تامین نمایید. با این کار ها همچنین می توانید به تقویت زبان خود بپردازید و اگر قصد ادامه آن کار را نداشتن بعد از گذشت زمان مشخصی کار دیگری و سر فرصت پیدا کنید. طبق گزارشات می تواند گفت حقوق پرداختی در اکوادور حدودا از 400$ الی 500$ (دلار) می باشد.

تایید مدارک در کشور اکوادور

هر متقاضی بعد از تایید مدارک و گرفتن ویزای کار پس از گذراندن مدت زمان تعیین شده از سوی سفارت کشور اکوادور می تواند نسبت به اخذ اقامت دائم این کشور زیبا نیز اقدامات لازم را انجام دهد. برای ورود به حرفه و شغل تخصصی متقاضی باید مدرک تحصیلی از یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان را داشته باشد و همچنین این مدرک باید به تایید وزارت علوم کشور اکوادور نیز رسیده باشد. این مدارک حرفه ای تحصیلی زمانی از شما مطالبه می گردد که بخواهید در یک سمت حرفه ای مشغول به کار شوید اما باید در نظر داشته باشید این کارها نباید در کشور اکوادور اشباع شده باشند. یکی از مهمترین گزینه هایی که برای یافتن شغل در کشور اکوادور باید داشته باشید تسلط به زبان اسپانیایی می باشد زیرا تمامی مردم و ساکنین این کشور به زبان اسپانیولی مکالمات خود را انجام می دهند.

اگر با هدف پناهندگی قصد سفر از طریق ویزا شغلی را دارید باید این موضوع را از سر خود دور کنید زیرا این کشور به ایرانیان پناهندگی نمی دهد. این فکر هم که با حقوق بالایی در اکوادور کار خواهید کرد را نیز باید از ذهن خود حارج کنید زیرا حقوقی که به یک کارمند در اکوادور می دهند کفاف زندگی یک خارجی در این کشور را نمی دهد. بهترین پیشنهاد برای ایرانیان این است که ابتدا اگر پولی دارید در بانک های ایران بگذارید و با سود آن مدتی در اکوادور زندگی کنید. اطلاعات بیشتر در مورد شرایط مهاجرت به اکوادور و موسسه های کاریابی در اکوادور با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *