مهاجرت کاری کره جنوبی

موسسات کاریابی در کره جنوبی

موسسات کاریابی در کره جنوبی

در صورت آشنا شدن با موسسات کاریابی در کره جنوبی این فرصت را دارید تا به سرعت شرایط پیدا نمودن شغل مناسب خود در این کشور را به دست آورید. برای بسیاری از مردم یک حرکت به کره جنوبی به وسیله تمایل به تغییر، مکان، یا یک فرصت جدید خانواده انجام می شود. برای دیگران به دلیل تغییر شرایط در خانه خود و یا یک بازار کار بهتر در جای دیگر است.
به غیر از انگیزه اصلی شخص برای پیدا کردن شغل معیارهای دیگری برای شخص می توانند مهم باشد. برخی از این معیارها عبارتند از :

  • قوانین اجازه کار
  • انواع قراردادهای کار
  • انواع رشته های مرتبط با کارآفرینی

از جمله دیگر راه های پیدا کردن کار در کره جنوبی، روزنامه های کاریابی، آژانس های استخدام، خدمات کنسولی، اتاق های بازرگانی بین المللی، تحقیقات اینترنت و همچنین معرفی از طرف دوستان یا بستگان در این کشور می باشد. در ادامه این مقاله به شرح برخی از این روش های کاریابی خواهیم پرداخت.

روزنامه های کاریابی در کره جنوبی

روزنامه کره تایمز یک منبع مفید برای آشنایی با مشاغل موجود در مورد کره جنوبی و اقتصاد و دنیای کسب و کار به طور کلی است روزنامه کره تایمز نیز یک نسخه آنلاین دارد. دیگر روزنامه کاریابی کره ای روزنامه هرالد این کشور می باشد این روزنامه هم دارای یک نسخه آنلاین می باشد. متقاضیان کار در کره جنوبی برای پیدا کردن یک شغل در یک شرکت خارجی، می توانند به اتاق بازرگانی این کشور مراجعه نمایند. در این صورت ملزم می باشند این اشخاص ملزم به پیدا کردن لیستی از شرکت های خارجی را با پیشنهادات شغلی برای متخصصان خارجی می باشند. این اشخاص می توانند در این سازمان مشاوره مفیدی در مورد اشتغال در کره جنوبی دریافت کنند.

نحوه نوشتن یک نامه به موسسات کاریابی در کره جنوبی

CV یا رزومه متقاضیان کاریابی در کره جنوبی معمولا بر اساس یک مدل آمریکایی است. ذکر انگیزه اصلی برای اشتغال به یک .شغل بسیار مهم است لازم به ذکر می باشد که بیان نمودن اطلاعات به صورت صادقانه در رزومه این اشخاص بسیار مفید است. چرا که این امکان وجود دارد که کارفرمایان کره ای اطلاعات موجود از این اشخاص را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهند.

همچنین متقاضیان کاریابی در کره جنوبی ملزم هستند که انگیزه و آرمان های شغلی خود را در رابطه با پست مورد نظر خود مشخص نمایند. اگر قصد دارید نامه درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال کنید. مطمئن شوید که یک طرح ساده بدون کاراکترهای خاصی به کار رفته است تا با کامپیوترهای کره ای سازگار باشد. در باب کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کار در کره جنوبی مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

نحوه نوشتن یک نامه به موسسات کاریابی در کره جنوبی

نحوه برخورد متقاضیان با کارفرمایان در کره جنوبی

این اشخاص قبل از شروع جست و جوی شغلی، ملزم به برگه های مربوط به کسب و کار می باشند. اطلاعات تماس خود را به زبان انگلیسی و کره ای در نظر بگیرند. زیرا تبادل کارت های کسب و کار در کره جنوبی بسیار رایج است. در صورتی که این اشخاص با یک کارفرمای احتمالی رو به رو شوند در ابتدا باید کارت مختص خود را ارائه دهند. متقاضیان کار در کره جنوبی ملزم می باشند که در مصاحبه خود بیان نمایند که دارای یک تجربه حرفه ای از کار خود می باشند. از این رو در باب مهاجرت به کره جنوبی پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور خواهد بود.

الزامات متقاضیان کار در کره جنوبی

اگر متقاضی یک فرد طبیعی باشد، او باید مدارک مختص به خود را داشته باشد.

  • داشتن چند سال تجربه در زمینه مشاوره شغلی، راهنمایی شغلی، آموزش حرفه ای
  • مجوز مشاور متخصص امور کارگری براساس گواهی نامه کار کارشناس امور کارگری
  • داشتن چند سال تجربه در کار به عنوان یک مقام رسمی در اتحادیه کارگری
  • 2 یا چند سال تجربه کار برای مدیریت کار در محل کار با 300 یا بیشتر از کارگران منظم
  • داشتن چند سال تجربه تدریس با مجوز معلم بر اساس قانون ابتدایی و آموزش متوسطه.
  • دفترکاریابی باید حداقل 33 مترمربع (شخص حقوقی) یا 20 متر مربع (شخصی) باشد.

معرفی برترین موسسات کاریابی در کره جنوبی

معتبر ترین موسسات کاریابی درکره جنوبی عبارتند از:

  • Best Buy Reviews in South Korea
  • Target Reviews in South Korea
  • IBM Reviews in South Korea
  • AT&T Reviews in South Korea
  • The Home Depot Reviews in South Korea
  • Walmart Reviews in South Korea

شما هم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشور کره جنوبی می توانید به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر (مهاجرت به کره جنوبی از طریق کارآفرینی) و یا (مهاجرت به کره جنوبی از طریق کار ) به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *