مهاجرت

مهاجرت به جمهوری کنگو

مهاجرت به جمهوری کنگو

مهاجرت به جمهوری کنگو از راه هایی مانند تحصیل و کار و سرمایه گذاری بیشتر انجام می شود. البته سرمایه گذاری برای افراد شرایط بهتر و راحت تری دارد به دلیل شرایط نامناسب کاری و نرخ بیکاری بالا و عدم تنوع در فرصت های شغلی مهاجرت کاری در صورت نبودن شرایط خوب و جاب آفر پیشنهاد نمی شود. اما در خصوص تحصیل چندین دانشگاه وجود دارد که می توانید به زبان فرانسوی تحصیل کنید. می توانید از این طریق به کشورهای دیگر مانند فرانسه نیز مهاجرت کنید. راه های دیگر نیز مانند تولد و ازدواج هم برای مهاجرت و اقامت وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات کامل در زمینه مهاجرت به کنگو راهنمای شماست.

مهاجرت به جمهوری کنگو از طریق تحصیل

آموزش برای دانش آموزان بین 6 تا 16 سال رایگان و اجباری است. آموزش ابتدایی که از 6 سالگی شروع می شود و 6 سال طول می کشد، شامل آموزش کشاورزی، مهارت های دستی و علوم داخلی است. آموزش سطح متوسطه به ترتیب از 2 دوره 4 ساله و 3 ساله تشکیل شده است. دوره هایی در زمینه آموزش حرفه ای، آموزش آکادمیک و فنی، آموزش عمومی و تربیت معلم ارائه می شود. موسسات آموزش عالی عبارتند از دانشگاه مارین انگوابی (1961 نام فعلی در سال 1977) در برازاویل و کالج ها و مراکز آموزش تخصصی و فنی. کنگو از aنرخ باسوادی که به طور قابل توجهی بالاتر از بسیاری از کشورهای جنوب صحرای آفریقا برای مردان و زنان است، اگرچه شکاف قابل توجهی در سواد بین جنسیت ها باقی مانده است.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش در جمهوری کنگو هستید:

مهاجرت به جمهوری کنگو از طریق کار

جمهوری دموکراتیک کنگو دارای نیروی کار قابل توجهی با حدود 14.51 میلیون کارگر است، اما شرایط کار برای افراد متوسط ​​کنگو بسیار بد است. بیشتر کنگوها در بخش کشاورزی کار می کنند. متوسط ​​درآمد یک کارگر کنگو درآمد کافی برای نگهداری یک خانواده را فراهم نمی کند. در واقع، اکثر مردم کنگو کمتر از 40 $(دلار) در ماه درآمد دارند. اکثر کارگران درآمد خود را با انجام کارهای عجیب و غریب در کنار کار معمول خود تکمیل می کنند و به شدت به کمک خانواده های بزرگ خود وابسته هستند. دولت مقیاس‌های حداقل دستمزد را برای کارگران تعیین کرده است، اما دستمزدها همگام با تورم نبوده و این مقیاس ‌های دستمزدی را تقریباً بی ‌معنا کرده است.

این کشور قانون کار 1967 را برای ارائه دستورالعمل هایی برای شیوه های کار، از جمله استخدام زنان و کودکان، قوانین ضد تبعیض و محدودیت در شرایط کار ایجاد کرد. فروپاشی اقتصاد و فساد در دولت، اجرای اکثر این قوانین را از بین برده است. با این حال، تعداد محدودی از کارفرمایان بزرگ ‌تر، برای کارمندان خود مزایایی را پرداخت می‌کنند و حتی ممکن است جاده ‌ها، مدارس و بیمارستان ‌ها را برای جامعه محلی فراهم کنند. چنین شغلی اغلب تنها راهی است که کودک یا خانواده می توانند برای غذا پول به دست آورند. نه وزارت کار که مسئول اجراست و نه اتحادیه های کارگری تلاشی برای اجرای قوانین کار کودکان نمی کنند.

مهاجرت به جمهوری کنگو از طریق کار

مهاجرت به کنگو از طریق تولد و ازدواج

شرایط کسب تابعیت از طریق ازدواج در جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) بسیار محدود کننده است. در این تحقیق اشاره شده است که اخذ تابعیت از طریق ازدواج «باید به تصویب هیأت وزیران و بررسی مجلس شورای ملی برسد. ماده 19 قانون شماره 2004 در مورد تابعیت کنگو همچنین بیان می کند که درخواست تابعیت تنها 7 سال پس از ازدواج می تواند ارائه شود به شرطی که در تاریخ ثبت درخواست، زوجین هنوز با هم زندگی کنند و همسر کنگو تابعیت خود را حفظ کرده باشد. فرزندانی که از والدینی با ملیت کنگو متولد شده اند، چه در جمهوری کنگو متولد شوند و چه در خارج از کشور، به طور خودکار تابعیت کنگو را دریافت می کنند. کودکانی که در کشوری متولد می شوند که از طریق تولد به آنها تابعیت می دهد، والدین باید تصمیم بگیرند که آیا فرزندان آنها تابعیت آن کشور را اتخاذ می کنند یا خیر.

مهاجرت به جمهوری کنگو از طریق سرمایه گذاری

جمهوری دموکراتیک کنگو دارای برخی از فراوان ترین منابع طبیعی در این سیاره است. با اقتصاد قوی، زمین های کشاورزی غنی و ثروت معدنی فراوان، جمهوری دموکراتیک کنگو به تدریج در حال ساختن به سمت آینده ای روشن تر است. آژانس سرمایه گذاریDRC، یعنی آژانس ملی تشویق سرمایه گذاری (ANAPI)، خدمات تسهیل سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاری های اولیه بیش از 200000$ (دلار) ارائه می دهد و موظف است فرآیند سرمایه گذاری را ساده تر کند، رویه ها را شفاف تر کند، به سرمایه گذاران خارجی جدید کمک کند و وجهه جمهوری DRC را بهبود بخشد.

ویزا برای کارگران خارجی محدود به 6 ماه متوالی است و هزینه ای بین 300$ (دلار) (یک بار ورود) تا 400$ (دلار) (چند بار ورود) دارد. پس از تأیید ویزای کار «موقت» اولیه، که معمولاً تهیه آن دشوار نیست، یک کارگر خارجی ممکن است واجد شرایط یک «ویزای تأسیس» گران‌تر با حداقل یک سال اعتبار باشد. برای تشویق اشتغال محلی، حقوق پرداختی به مهاجران با نرخی بالاتر از کارمندان محلی مشمول مالیات است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات و مشاوره کامل در باب مهاجرت و تحصیل و سرمایه گذاری در جمهوری کنگو همراه و مشاوره تخصصی شماست.

سوالات اختصاصی در باب مهاجرت به جمهوری کنگو

در قسمت پایانی مقاله به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده می شود:

  • مهاجرت به جمهوری کنگو از طریق کار به چه صورت است؟ جمهوری دموکراتیک کنگو دارای نیروی کار قابل توجهی با حدود 14.51 میلیون کارگر است، اما شرایط کار برای افراد متوسط ​​کنگو بسیار بد است. بیشتر کنگوها در بخش کشاورزی کار می کنند. متوسط ​​درآمد یک کارگر کنگو درآمد کافی برای نگهداری یک خانواده را فراهم نمی کند. در واقع، اکثر مردم کنگو کمتر از 40 $(دلار) در ماه درآمد دارند. اکثر کارگران درآمد خود را با انجام کارهای عجیب و غریب در کنار کار معمول خود تکمیل می کنند و به شدت به کمک خانواده های بزرگ خود وابسته هستند. دولت مقیاس‌های حداقل دستمزد را برای کارگران تعیین کرده است، اما دستمزدها همگام با تورم نبوده و این مقیاس ‌های دستمزدی را تقریباً بی ‌معنا کرده است.
  • مهاجرت به کنگو از طریق تولد و ازدواج چگونه است؟ شرایط کسب تابعیت از طریق ازدواج در جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) بسیار محدود کننده است. در این تحقیق اشاره شده است که اخذ تابعیت از طریق ازدواج «باید به تصویب هیأت وزیران و بررسی مجلس شورای ملی برسد. ماده 19 قانون شماره 2004 در مورد تابعیت کنگو همچنین بیان می کند که درخواست تابعیت تنها 7 سال پس از ازدواج می تواند ارائه شود به شرطی که در تاریخ ثبت درخواست، زوجین هنوز با هم زندگی کنند و همسر کنگو تابعیت خود را حفظ کرده باشد. فرزندانی که از والدینی با ملیت کنگو متولد شده اند، چه در جمهوری کنگو متولد شوند و چه در خارج از کشور، به طور خودکار تابعیت کنگو را دریافت می کنند. کودکانی که در کشوری متولد می شوند که از طریق تولد به آنها تابعیت می دهد، والدین باید تصمیم بگیرند که آیا فرزندان آنها تابعیت آن کشور را اتخاذ می کنند یا خیر.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *