مهاجرت سرمایه گذاری در امارات

سرمایه گذاری در امارات

مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری خارجی در بسیاری از کشورهای جهان به قدری اهمیت دارد که در یک بازه زمانی کوتاه، تابعیت کشور خود را به سرمایه گذاران اعطاء می کنند. کشور امارات نیز امکان مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری را فراهم آورده است و اجازه اقامت بلند مدت به سرمایه گذاران خارجی را تقدیم می کند. کشور امارات با وجود این که از نعمت وجود نفت بهرمند است اما با استفاده از همین سرمایه های خارجی به یکی از قطب های اقتصادی آسیا و جهان تبدیل شده است. با توجه به اهمیت این موضوع، مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، مقاله مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری را نگارش کرده اند.

درباره کشور امارات

کشور امارات در حدود نیم قرن است. از استعمار بریتانیا خارج شده است. به از آن روز به عنوان روز استقلال ملی یاد کرده و آن روز را جشن می گیرند. این کشور از 7 ایالت امیر نشین تشکیل شده است. سلطنت در این کشور همچنان موروثی است. کشور امارات با وجود دارا بودن جمعیتی 8.5 میلیون نفری، از نظر وسعت جغرافیایی جایگاهی در میان 100 کشور وسیع جهان ندارد.

از نظر آب و هوایی این کشور در منطقه گرم و خشک قرار دارد. روزهای بارانی در خاک کشور امارات انگشت شمار است. با این وجود با بهرمندی از جدیدترین تکنولوژی های موجود در جهان شرایطی را ایجاد کرده اند. در گرمای طاقت فرسای تابستان در این کشور، جمعیت بسیار زیادی به عنوان توریست راهی این کشور می شوند.

سرمایه گذاری در امارات

برای سرمایه گذاری در کشور امارات محدودیت هایی وجود دارد. چرا که بسیاری از اموال این کشور در اختیار امیرانی است که بر آن حکومت می کنند. با وجود این مسئله همچنان روش هایی وجود دارد که افراد به کمک آن می توانند مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری را برای خود ممکن سازند.

دولت امارات نیز با در نظر گرفتن شرایط ویژه از همه سرمایه گذاران خارجی حمایت کافی را به عمل می آورد تا علاوه بر حفظ آنان، زمینه جذب سایر سرمایه گذاران خارجی را نیز فراهم آورد. یکی از مهم ترین این شرایط اعمال قوانین معافیت های مالیاتی برای بسیاری از شرکت های خارجی است. همین مسئله سبب شده است تا شرکت های خارجی متعددی در این کشور به احداث شعبه تجاری دست بزنند.

نرخ بیکاری در این کشور در ارتباط با سرمایه گذاری در این کشور در نمودار زیر شرح داده شده است:

نرخ بیکاری در امارات

از جمله قوانین حمایتی دیگر تعیین شرایط دستمزد نیروی کار آسیایی در این کشور است. دستمزد نیروی کار آسیایی به گونه ای تنظیم شده است که استخدام آن ها برای کارفرما بسیار مقرون به صرفه بوده است. شهروندان آسیایی نیز برای کار در امارات ترغیب شوند. البته همین مسئله باعث اعتراضات فراوانی از طرف انجمن های دفاع از حقوق بشر به دولت امارات شده است. جهت مهاجرت به امارات ابتدا مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

طرق سرمایه گذاری در امارات

درحال حاضر 2 روش عمده برای سرمایه گذاری در کشور امارات وجود دارد. استفاده از هر یکی از این روش ها مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری را ممکن ساخته و اقامت کشور امارات را برای فرد ممکن می سازد. مهم ترین روش های سرمایه گذاری در امارات عبارتند از:

  • ثبت شرکت در امارات
  • خرید ملک در امارات

جهت اخذ اقامت امارات از این طریق مقاله لینک شده را بررسی بفرمائید.

ثبت شرکت و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در امارات

برای ثبت شرکت در کشور امارات روش های مختلفی وجود دارد. ما در مقاله مهاجرت به امارات از طریق ثبت شرکت در رابطه با آن توضیحات کافی را ارائه کرده ایم. شما برای ثبت شرکت خود در کشور امارات می توانید به عنوان سهام دار یا ایده پرداز حاضر باشید. با این وجود همه سهام داران شرکت شما اجازه اقامت در کشور امارات را پیدا خواهند کرد. ثبت شرکت در کشور امارات مزایای بسیار زیادی را برای شما خواهد داشت. از جمله مهم ترین آن ها می توان به معافیت مالیاتی اشاره کرد. بهترین روش ثبت شرکت در امارات را می توان در ایجاد یک شعبه تجاری در کشور امارات یافت. این شعبه می تواند برند شما را جهانی کرده یا باعث افزایش راندمان کاری شما شود.

ثبت شرکت و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در امارات

خرید ملک در امارات

از دیگر روش هایی که مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری را امکان پذیر می سازد. از این رو خرید ملک در کشور امارات است. با خرید ملک در هر نقطه از کشور امارات شما می توانید اقامت این کشور را بدست آورید. اما ارزش ملک نقش مهمی در دریافت اقامت این کشور بازی خواهد کرد. ارزش ملک شما باید حداقل 1 میلیون AED (درهم) باشد در صورتی که چنین ملکی را خریداری کنید باید برای درخواست ویزای اقامت خود از طریق سرمایه گذاری در امارات اقدام کنید.

هزینه دریافت ویزای سرمایه گذاری امارات

چنانچه گفتیم شما باید حداقل 1 میلیون AED (درهم) را برای خرید ملک در کشور امارات هزینه کنید. پس از خرید ملک، هزینه درخواست ویزای شما AED1100 (درهم) خواهد بود. انجام امور اداری ثبت اسناد و مدارک نیز AED400 (درهم) برای شما هزینه در بر خواهد داشت. شما همچنین باید تا 2 سال، سالیانه 2000AED (درهم) را به عنوان مجوز پرداخت کنید. برای آشنایی بیشتر با شرایط و هزینه های زندگی در کشور امارات می توانید مقاله شرایط اقامت و زندگی در امارات که از جمله دیگر مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است را مطالعه بفرمایید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *