مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

معرفی دانشگاه های سنت کیتس

معرفی دانشگاه های سنت کیتس

متقاضیان مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس  با مطالعه مقاله معرفی دانشگاه های سنت کیتس می توانند به اطلاعاتی در رابطه با دانشگاه ها به دست آورند. در صورتی که شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در زمینه شرایط تحصیلی در این کشور هستید می توانید با مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اطلاعات جامعی دست یابید در ادامه این مقاله به معرفی معتبر ترین دانشگاه های سنت کیتس خواهیم پرداخت.

معرفی دانشگاه ROSS University سنت کیتس

دانشگاه ROSS University کشورسنت کیتس از برجسته تریترین دانشگاه های این کشور می باشد این دانشگاه که عضو آموزشی جهان می باشد. هدف اصلی این سازمان موفقیت و ایجاد مشارکت در جامعه جهانی می باشد این در سال 1978 تاسیس شده است. بیش از 14000 فارغ التحصیل دارد و متعهد به آموزش گروهی متشکل از پزشکان ماهر است. توسط سازمان اعتباربخشی کارائیب برای آموزش در پزشکی و سایر حرفه های بهداشتی می باشد. (CAAM-HP) تایید شده است. این دانشگاه که از ممتازترین دانشگاه این دانشگاه در برگیرنده زمینه های تحصیلی گوناگون و مختلفی می باشد. رشته های تحصیلی داریا اهمیتی در این دانشگاه وجود دارد. از جمله مهم ترین رشته ها و زمینه های تحصیلی این دانشگاه عبارتند از:

  • زمینه های تحصیلی علوم پزشکی
  • زمینه های تحصیلی علوم پایه
  • زمینه های تحصیلی دامپزشکی

معرفی دانشگاه UEA university سنت کیتس

این دانشگاه که در برگیرنده تعداد زیادی از دانشجویان می باشد که میزان آن بیش از 15000 نفر بوده است. این دانشگاه در 3 کیلومتری شهر نوریچ تاسیس شده است. از ایده آل ترین و همچنین زیبا ترین شهرستان های این کشور می باشد که برای اقداماتی نظیر تماشا نمودن تئاتر، غذا خوردن و خرید کردن بسیار مناسب می باشد. این شهر که شامل تعداد زیادی از هتل های لوکس می باشد که مورد تائید بسیاری از دانشجویان بین المللی می باشند.

از جمله اصلی ترین زمینه های تحصیلی این دانشگاه عبارتند از:

  • زمینه های تحصیلی مرتبط با رشته پزشکی
  • زمینه های تحصیلی مدیریتی
  • زمینه های تحصیلی مرتبط با رشته هنر
  • زمینه های تحصیلی مرتبط با محیط زیست

معرفی دانشگاه UEA university سنت کیتس

شرح برنامه DVM دامپزشکی در دانشگاه ROSS سنت کیتس

رشته دامپزشکی در جایگاه نخست دانشکده پزشکی این کشور قرار دارد. به نظر می رسد که این دانشگاه دارای که برنامه های خاصی برای دانش آموزان سخت کوش می باشد که در این کشور توانسته اند که با علاقه و شور و شوق به دنبال کاری مرتبط با رشته دامپزشکی باشند. وزارت آموزش این کشور توانسته که در راستای انجام خدماتی که دارای کیفیت بالا باشد. ارائه دهنده خدمات قابل ارزنده و چشم گیری را فراهم نموده تا موفق شوند که شرایط مناسبی را برای این امر به کار گیرند. اصلی ترین هدف این دانشگاه کمک نمودن در زمینه داشتن تجربه آموزشی کلیه دانش آموزان می باشند.

مدارک مورد نیاز برای دانشگاه های سنت کیتس

علاوه بر داشتن تخصص در زمینه سلامت داشتن دانشجویان ملزم به ارائه یک سری دیگر از مدارک می باشند که عبارتند از:

  • ارائه مدرک زبان آیلتس که در راستای موفقیت داشتن در موضوع گرفتن ویزای تحصیلی این کشور لازم می باشد.
  •  ارائه دادن تمامی ریز نمرات این شخص به انضمام کلیه ترجمه این مدارک
  • ارائه گواهی که بیانگر عدم سوء پیشینه
  • ارائه مدرکی که بیانگر دارا بودن پرینت حساب بانکی فعال این اشخاص باشد.
  • ارائه گواهی پزشکی نشان دهنده گواهی سلامت جسمی و روحی

چنانچه شما با مطالعه نمودن مقاله معرفی دانشگاه های سنت کیتس علاقه مند به مهاجرت تحصیلی به این کشور شدید این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر ویزای تحصیلی سنت کیتس به اطلاعات جامعی دست یابد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *