شرایط اوکراین

مشکلات زندگی در اوکراین

مشکلات زندگی در اوکراین

از مشکلات زندگی در اوکراین برای مهاجران می توان به موانع زبانی در یافتن شغل مناسب اشاره کرد که متقاضیان باید به این نکته دقت کنند. این کشور در حال حاضر کشور بسیار خوبی برای مهاجرت است. به ویژه برای شهروندان خاورمیانه ای که برای کار بهتر به این کشور نقل مکان می کنند. همچنین بسیاری از دانشجویان سایر کشورها پس از اتمام دانشگاه تصمیم به ماندن در این کشور می گیرند. سایر خارجی ها با احتمال افتتاح مشاغل خود در این کشور جذب می شوند.

اغلب این کشور به عنوان بستر مناسبی برای مهاجرت به اروپا در نظر گرفته می شود. زیرا، این کشور دارای زیرساخت های بالایی با دیگر کشورهای اروپایی است. اما صرف نظر از هدف، هر خارجی در صورت مهاجرت به این کشور به شهروندی یا اجازه اقامت این کشور (موقت یا دائم) نیاز دارد. بررسی مشکلات زندگی در اوکراین توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش انجام شده است.

زندگی در اوکراین

اگر به قیمت های اروپایی عادت کرده اید، اولین چیزی که متوجه می شوید این است که این کشور چقدر ارزان است. این کشور به عنوان ارزان ترین کشور اروپا و یکی از مقرون به صرفه ترین کشورها در جهان رتبه بندی می شود. براساس نرخ هزینه زندگی، شهر کیف از بین 374 شهر جهان در رتبه 307 قرار دارد و شهر لووف موقعیت 332 را در اختیار دارد. یک آپارتمان 2 خوابه در یک مجتمع مسکونی خصوصی جدید با سالن بدنسازی، مدرسه یا مهد کودک، کافه ها یا رستوران ها در کیف، ماهیانه 600$ (دلار) برای شما هزینه خواهد داشت. هزینه یک بلیط مترو یا اتوبوس 0.25$ (دلار) است. هزینه 20 دقیقه سواری در این کشور حدود 3$ تا 8$ (دلار) است که در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار کم است.

کیفیت زندگی بیشتر مهاجران در این کشور همچنان بالا است. با این حال، برای مردم این کشور این جهان تضاد شدید بین فقیر و ثروتمند است. از آنجا که این کشور نسبتا مقرون به صرفه است، مهاجران می توانند زندگی راحت، مسافرت و لذت بردن از بسیاری از گزینه های تفریحی را تجربه کنند. در حالی که این مکان شماره یک برای خارجیانی که به دنبال کار در خارج از کشور هستند نیست. اما جوامع مهاجرتی آنقدر بزرگ هستند که شما هرگز احساس تنهایی یا انزوا نمی کنید. و البته، مردم این کشور به دلیل خونگرمی شهرت دارند.

مهم ترین مزایای زندگی در این کشور عبارتند از:

مهم ترین مزایا زندگی در اوکراین

معایب زندگی در اوکراین

برای ارائه پیشینه ای سریع از این کشور، ابتدا باید یک چیز را بدانید. هر شهر، شهر و منطقه با یکدیگر متفاوت است. هر یک از این ها مجموعه ای خاص از ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. این همچنین شامل چشم انداز محل نیز می شود. بنابراین، اگر قصد سفر به این کشور یا زندگی در آنجا را دارید، بهتر است در مورد مکان مورد نظر تحقیق کنید. این امر به ویژه اگر قصد مهاجرت به اوکراین را دارید بسیار مهم است، انتخاب مکانی برای شروع سفر به این کشور ممکن است چیز خوبی باشد.

از مشکلات زندگی در اوکراین عبارتند از:

  • آب و هوا ممکن است واقعا سرد و واقعا گرم شود.
  • موانع زبانی در محل کار
  • سیستم قضایی

یافتن شغل برای مهاجران از مشکلات زندگی در اوکراین

یافتن شغل برای مهاجران از مشکلات زندگی در اوکراین

جهت کار در کشور اوکراین بسیاری از گزینه های شغلی را می توانید انتخاب کنید. چندین سازمان غیر انتفاعی مانند سازمان ملل متحد، بانک بازسازی و توسعه اروپا و سازمان تجارت جهانی وجود دارد. مدارس و دانشگاه های خصوصی انگلیسی زبان در این کشور رواج بیشتری پیدا می کنند و معلمان بین المللی همیشه مورد تقاضا هستند. دیگر بخش های جالب فناوری اطلاعات، بازاریابی، فروش و ارتباطات است. سازمان های بین المللی و شرکت های بزرگ تمایل به پرداخت حقوق مناسب دارند که به شما امکان می دهد راحت زندگی کنید.

به عنوان مهاجر باید به نکاتی دقت کنید. برای مثال، شما نباید یک رزومه جعلی تهیه کنید، یا یک رزومه عمومی را برای هر شغلی که مشاهده می کنید اسپم عمومی کنید. بسیاری از سیستم عامل های آنلاین دارای فیلترهای هرزنامه هستند و شما به سرعت فیلتر می شوید. این سریع ترین راه برای دریافت پاسخ صفر است.

انواع مشاغل مهاجرتی در این کشور که در دسترس هستند، چند مورد مشترک دارند. به طور کلی، آن ها حول مهارت های زبانی و دانش شما در بازار بین المللی می چرخند. بنابراین، مشکلات زندگی در اوکراین برای یافتن کار موانع زبان است. اگر مهارت چندانی ندارید و به زبان های محلی صحبت نمی کنید، یافتن یک شغل خوب، حتی به زبان انگلیسی، ممکن است کار آسانی نباشد.

همانطور که انتظار دارید، حقوق برای مشاغل خارجی در این کشور متفاوت است. از آنجا که این مورد وجود دارد، ما برخی از مشاغل رایج را بررسی می کنیم، و اینکه چقدر می توانید انتظار داشته باشید در سطوح مختلف شغلی درآمد کسب کنید. در خارج از شهر کیف، حقوق بین 20% تا 30% کاهش می یابد.

حقوق ماهیانه کار در اوکراین در جدول زیر آمده است:

پارامترحقوق به هریونیا
کمترین5810UAH
متوسط23000UAH
بیشترین102000UAH

آب و هوا از مشکلات زندگی در اوکراین

آب و هوا در این کشور متغیر است. برای مثال، از 16 ماه می تا 8 سپتامبر گرم ترین ماه های سال می باشد. به طوری که دمای هوا روزانه بالای 69 درجه فارنهایت می رسد. گرم ترین روز سال 27 جولای است که میانگین اوج آن 78 درجه فارنهایت و کمترین آن 61 درجه فارنهایت است. گرم ترین ماه سال جولای است که میانگین اوج آن 77 درجه فارنهایت و کمترین آن 60 درجه فارنهایت است.

از طرفی فصل سرما از 18 نوامبر تا 12 مارس ادامه دارد. متوسط دمای بالا در این ماه ها روزانه زیر 39 درجه فارنهایت ادامه می یابد. سردترین روز سال 3 فوریه است که میانگین کمترین آن 20 درجه فارنهایت و بیشترین آن 30 درجه فارنهایت است. سردترین ماه سال ژانویه است که میانگین کمترین آن 21 درجه فارنهایت و بیشترین آن 30 درجه فارنهایت است.

نمودار زیر دمای هوا را در ماه های مختلف برای شهر کیف نشان می دهد:

دمای هوای اوکراین در ماه های مختلف به درجه سلسیوس

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، دمای هوا می تواند خیلی سرد یا خیلی گرم باشد که از مشکلات زندگی در اوکراین است. با مطالعه این مقاله که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، توانستید اطلاعاتی درباره این کشور بدست آورید. برای اطلاعات بیشتر یا اقدام به مهاجرت می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *