مهاجرت تحصیلی آمریکا

مدارس شبانه روزی در آمریکا

مدارس شبانه روزی در آمریکا

تحصیل در مدارس شبانه روزی در آمریکا فرصتی فوق العاده برای تحصیل دانشجویان خارجی محسوب می گردد که سالانه مورد استقبال والدین قرار گرفته است. در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب نمودن اطلاعاتی در رابطه با شرایط مدارس شبانه روزی در آمریکا هستید. با مطالعه نمودن این مقاله و همچنین مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعلات جامعی در این زمینه دست یابید.

مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی در آمریکا

دانش آموزانی که در مدارس شبانه روزی تحصیل می نمایند از امتیازهای زیر در این مدرسه برخوردار می باشند:

  • امکان یادگیری دروس بیشتر
  • استانداردهای آموزشی بسیار مناسب
  • اجرا برنامه های فوق العاده در قیاس با مدارس دولتی
  • شانس بالای ورود به دانشگاه های این کشور
  • ایجاد محیطی امن و خانوادگی در مدارس

آشنایی با وضعیت تحصیل در مدارس شبانه روزی در آمریکا

در این کشور اکثر مدارس شبانه به صورت خصوصی به فعالیت می­ پردازند. در این مدارس امکاناتی همچون غذا، مسکن و غیره در اختیار دانش آموزان قرار داده می­ شود. اکثر ورزشکاران و محققان و هنرمندان در ایالات متحده کسانی هستند که از مدارس شبانه روزی این کشور فارغ التحصیل شده اند. همچنین اکثر مربیان و اساتید مدارس شبانه روزی در همان محوطه مدرسه زندگی می نمایند. در کنار دانش آموزن به مشاوره و مربیگری می ­پردازند.

میانگین رشد تحصیل در این کشور از طریق نمودار زیر خواهد بود:

تعداد دانشجویان بین المللی در آمریکا

در گذشته تنها کسانی که از لحاظ مالی شرایط مطلوبی داشتند. می توانستند در این مدارس به تحصیل بپردارند. اما هم اکنون تحصیل در مدارس شبانه روزی برای تمامی افراد امکان پذیر می باشد. زیرا در حال حاضر این مدارس به دانش آموزانی که از لحاظ مالی نمی توانند شهریه های تحصیل در این مدارس را پرداخت نمایند. کمک هزینه های تحصیلی پرداخت می ­نمایند. دانش آموزان در مدارس شبانه روزی در این کشور در کنار آموزش های بسیار مفیدی که به آنان ارائه داده می­ شود. از تجربه فرهنگ های متفاوت در کنار دیگر دانش ­آموزان بین المللی استفاده می کنند . این مدارس در پایان تحصیلات دانش آموزان اقدام به صدور مدارک بین المللی می­ نماید. درخصوص تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

دوره های مدارس شبانه روزی در آمریکا

مدارس شبانه روزی این کشور در واقع مدارس بین المللی هستند که دانش آموزان از سایر کشورها در این مرکز مشغول به تحصیل می شوند. دانش ­آموزان در ابتدای ورود خود به این مدارس ممکن است با یک شوک فرهنگی روبه رو شوند. اما با توجه به پشتیبانی های تخصصی که این مراکز از دانش ­آموزان می ­نمایند به راحتی این مشکل برطرف خواهد شد. دانش آموزان در این مدارس به نوعی به استقلال دست خواهند یافت. زیرا از همان ابتدا دانش آموزان ملزم می باشند که به صورت مستقل تمامی کارهای خود را از جمله بیدار شدن از خواب و یا محافظت از اموال شخصی انجام دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله اعزام دانشجو به آمریکا را مطالعه بفرمائید.

دوره های مدارس شبانه روزی در آمریکا

شرایط ورود به مدارس شبانه روزی در آمریکا

دانش ­آموزانی که قصد تحصیل در مدارس شبانه روزی در این کشور را را دارند، باید دارای تمامی شرایط زیر باشند:

  • سنین 14 الی 19
  • قبولی در آزمون SLEP test
  • تکمیل فرم درخواست تحصیل
  • تکمیل فرم وضعیت جسمانی
  • ارائه مدارک تحصیلی پیشین
  • انگیزه نامه

جهت تحصیل در این کشور ابتدا ویزای تحصیلی آمریکا را اخذ بفرمائید.

مهم ترین مدارس شبانه روزی در آمریکا

از جمله مهم ترین و دارای اعتبارترین مدارس شبانه روزی در این کشور عبارتند از:

  • مدرسه شبانه روزی کارلزبد: این مدرسه بین المللی دانش آموازن 14 الی 18 ساله کشورهای اروپایی را پذیرش می ­نماید. در این مدرسه دانش آموزان را در جهت یادگیری های طولانی مدت تشویق می­ نمایند. مسئولان این مدرسه در تلاشند تا دانش آموزان در جوامع جهانی و محلی فعالیت نمایند. دانش آموزان این مدرسه از 27 کشور اروپایی تشکیل شده اند. از تمامی برنامه ها و فعالیت های فوق برنامه ای در این مدرسه بهره ­مند می­ گردند.
  • آکادمی فیلیپس اکستر: یکی دیگر از مدارس شبانه روزی در این کشور آکادمی فیلیپس اکستر است که به نام اکستر شناخته می­ شود. در این مدرسه دختران و پسران در مقاطع 9 الی 12 را پذیرش می ­نمایند. این مدرسه دربرگیرنده بیش از 450 دوره تحصیلی با 19 رشته تحصیلی را ارائه می دهد. دانش آموزان در این مدرسه به صورت محاوره ای مطالب را یاد می­ گیرند. همچنین این مدرسه دروس رشته ریاضی را به صورت ارائه سمینارها به دانش ­آموزان آموزش می­ دهند. از سال 2007 این مدرسه طرحی را بر نامه ریزی نموده است. توسط آن دانش آموزانی که در آمد والدین آنها کمتر از 75000$ (دلار) در سال است. همچنین می ­توانند به صورت رایگان در این مدرسه به تحصیل بپردازند.

با توجه به اتمام مقاله مدارس شبانه روزی در این کشور در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب نمودن اطلاعاتی در زمینه سایر روش های تحصیلی در ایالات متحده هستی با مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر اخذ پذیرش در آمریکا و یا هزینه تحصیل و زندگی در آمریکا می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *