مهاجرت تحصیلی اروگوئه

مدارس ایرانی در اروگوئه

جستجوی مدارس ایرانی در اروگوئه از موارد مورد مطالبه مهاجرین ایرانی و اروپایی جهت مهاجرت تحصیلی به این کشور است. اروگوئه از کشورهای آمریکای جنوبی مقصد برخی از مهاجرین ایرانی است. زبان اسپانیایی زبان رایج استفاده شده در این کشور است و آموزش در این کشور نیز به زبان اسپانیایی است. لذا بسیاری از مهاجرین که به این زبان تسلط ندارند خواهان شرکت در دوره ها و برنامه های سایر زبان ها هستند.

خیلی از افراد مهاجرت به اروگوئه را از راه تحصیل انتخاب می کنند. اینجاست که موسسات و مدارس بین المللی وارد کار شده و نیاز متقاضیان را براورده می کند. خوشبختانه مدارس مختلفی در اروگوئه وجود دارند که امکان تحصیل به زبان های مختلف را فراهم می کنند. جهت تحصیل در مدارس پیشرفته و معتبر در جهان می توانید از مشاوره تخصصی در مؤسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

مدارس بین المللی و ایرانی در اروگوئه

مدارس بین المللی و ایرانی در ارروگوئه را می توان در بهترین شهرهای این کشور از جمله پایتخت اروگوئه مونته ویدئو یافت. این مدارس معمولا مقاطع مختلفی را پوشش می دهند و از سن 4 5 سالگی مقطع پیش دبستان و دبستان آغاز شده و تا 18 سالگی مقطع دبیرستان را شامل می شوند. مدارس بین المللی در این کشور به زبان های مختلف از جمله انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی و سایر زبان ها دوره ها را ارائه می کنند.

مدرک IB دیپلم بین المللی از مدارک مورد تقاضای بسیاری از دانش آموزان است که خوشبختانه در اروگوئه این مدارس این دوره ها را ارائه می کنند. برنامه های درسی ارائه شده در مدارس بین المللی تحت برنامه آمریکایی یا بریتانیایی و غیره ارائه می شوند. هزینه این مدارس متغیر است و با توجه به خدمات و دوره های ارائه شده تعیین می شوند اما در کل مقرون به صرفه هستند.

سیستم آموزشی در اروگوئه

سیستم آموزشی در اروگوئه برای همه کودکان 6 تا 14 ساله اجباری و رایگان است. اروگوئه سابقه رشک برانگیزی در رعایت قوانین و همچنین تعداد بالای دانش آموزان دبستانی دارد که در دبیرستان ثبت نام می کنند. کودکان در سن 6 سالگی وارد مدرسه می شوند و در آنجا پایه های خود را در دروس دانشگاهی دریافت می کنند.

مقطع ابتدایی در اروگوئه اجباری و البته رایگان است. شامل 6 سال آموزش است. آموزش عمومی در مدارس متوسطه شامل 6 سال آموزش بود که به 2 دوره 3 ساله تقسیم می شد. چرخه اول یا پایه اجباری است. چرخه دوم برای آمادگی دانشگاه تنظیم شده است. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در اروگوئه مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

سیستم آموزشی در اروگوئه:

  • تحصیلات پیش دبستانی: 3 سال. دانش آموزان 3 تا 5 سال.
  • تحصیلات ابتدایی: 6 سال. دانش آموزان 6 تا 12 سال.
  • آموزش متوسطه (Liceo):3 سال. دانش آموزان 12 تا 14 ساله.
  • دبیرستان (bachillerato): 3 سال. دانش آموزان 14 تا 17 ساله.
  • آموزش حرفه ای یا تحصیلات دانشگاهی

مدارس بین المللی جایگزین مدارس ایرانی در اروگوئه

مدارس بین المللی می توانند مدارس بین المللی جایگزین مدارس ایرانی در اروگوئه باشند. این مدارس راه حل مناسبی برای یک دانش آموز مهاجر (مدیران شرکت های چند ملیتی، فرزندان دیپلمات ها، کارکنان سازمان های غیردولتی) در اروگوئه هستند. بسیاری از مدارس استانداردهای مشابهی را برای تحصیل در سراسر جهان ارائه می‌کنند و انتقال آسان بین مدارس را در اروگوئه فراهم می‌کنند. مدارس بین المللی در اروگوئه از جمله زبان های انگلیسی، اسپانیایی و آلمانی را پوشش می دهند. این مدارس معتبر مدارک بین المللی مانند مدرک دیپلم بین المللی IB را ارائه می دهند.

مراحل پذیرش و ثبت نام در مدارس متفاوت است اما شرایط آسان است. داشتن اقامت در اروگوئه و مجوز برای زندگی و حضور طولانی مدت در این کشور از شروط لازم است. همچنین شهریه این مدارس باید پرداخت شود. برخی از این مدارس ممکن است خدمات شبانه روزی داشته باشند اما تعداد آنها بسیار اندک است. شرایط اعزام دانشجو به اروگوئه در مقاله مذکور شرح داده شده است.

 

مدرسه انگلو جایگزین مدارس ایرانی در اروگوئه

مدرسه انگلو جایگزین مدارس ایرانی در اروگوئه یک مدرسه دو زبانه، سکولار و مجاز است که متعهد به آموزش با بالاترین کیفیت هم از نظر انسانی و هم از نظر آکادمیک است.

مدرسه انگلو 2 مکان دارد:

  • یکی در کاراسکو.
  • و دیگری در مرکز مونته ویدئو.

آموزش دوگانه از 20 ساعت هفتگی اسپانیایی و 17 ساعت انگلیسی در هفته تشکیل شده است تا فرآیند یادگیری را به حداکثر برسانند که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد با همان روال طبیعی و تسلط به زبان انگلیسی و اسپانیایی رفتار کنند. با برنامه دانشگاه کمبریج که محتوا را به زبان انگلیسی توسعه می دهد، مدرسه گواهینامه بین المللی را هم در آموزش ابتدایی و هم در دوره متوسطه ارائه می دهد (CIPP برنامه ابتدایی بین المللی کمبریج و IGCSE گواهی عمومی بین المللی آموزش متوسطه).

مدرسه بین المللی سنت جرج اروگوئه

دانش‌آموزان مدرسه بین‌المللی مدرسه سنت جورج اروگوئه در یک سیستم آموزشی دوزبانه از مهدکودک تا مقطع دبیرستان آموزش می‌بینند و 2 برنامه درسی ابتدایی را به‌ طور موازی ثبت می‌کنند. این مدرسه همراه با برنامه سیستم آموزشی اروگوئه و با برنامه ابتدایی بین المللی Cambridge Primary کار می کند. برنامه انگلیسی با پیروی از برنامه درسی ملی انگلستان و سال ها تجربه در تدریس دو زبانه تعریف می شود.

این طرح آموزشی همچنین شامل تربیت بدنی، هاکی، فوتبال، دو و میدانی، راگبی، هندبال، رقص، باغ، موسیقی، هنرهای بیسیک، تئاتر، پیاده روی، بازدید، نمایشگاه، اردو، کامپیوتر، آموزش جنسی و آموزش دینی است.

مدرسه بین المللی آلمن مونته ویدئو اروگوئه

مدرسه بین المللی آلمن مونته ویدئو اروگوئه یکی از معتبرترین مدارس اروگوئه است. اولاً، مدرسه فقط در همسایگی پوسیتوس قرار داشت. بعداً، مکان دیگری در Barra de Carrasco افتتاح شد. این مدرسه همچنین به دلیل داشتن بهترین تیم هندبال در کشور، با قهرمانی در اکثر مسابقات کشوری شناخته شده است. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های مدرسه در دسترس بودن برنامه دیپلم دبیرستان مبتنی بر Abitur آلمانی است که بیشتر دروس به زبان آلمانی تدریس می شود.

این یک کارشناسی 3 زبانه و 2 فرهنگی است که کلاس های آلمانی، اسپانیایی و انگلیسی را تدریس می کند و فرهنگ آلمان و اروگوئه را آموزش می دهد. این برنامه چالش برانگیزتر از برنامه استاندارد در نظر گرفته می شود و پذیرش آن به نمرات و مهارت های زبانی بستگی دارد. جهت تحصیل در آلمان و شرایط آن مطالب را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دنبال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *