مهاجرت به کشور ایتالیا

محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز

محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز

محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز برای بسیاری از افراد مقصدی رویایی جهت ادامه زندگی می باشد. اگر فرصت اقامت در این شهر بی نظیر را داشته باشید و بتوانید چند روز را در آنجا سپری کنید، مطمئنا تجربه ای فراموش نشدنی را کسب خواهید کرد. در محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز بسیاری از خیابان ها از آب ساخته شده اند، که تجربه بی نظیری از سفر از یک مقصد به مقصد دیگر را با قایق به مهاجران می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کوله باری از تجربه در زمینه مهاجرت، آماده ارائه مشاوره های دقیق به شما عزیزان در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز می باشد. نکته قابل توجه در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز این است که، در اطراف هر گوشه ای از ونیز مناظر خیره کننده ای وجود دارد، اما زمان زیادی طول می کشد تا از آنها بازدید کنید.

ونیز در ایتالیا به خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در این شهر که به منطقه کانال ها مشهور است، چیزهای زیادی از جمله پل های زیبا، گوندولا سواری، خیابان های جوی و جشن های کارناوال را برای مهاجران ارائه می دهد. ونیز به عنوان شهر شناور از 118 جزیره تشکیل شده است، کانال ها جزایر را جدا می کنند و پل ها آنها را به هم متصل می کنند. نکته قابل توجه در خصوص ونیز این است که، بیش از 400 پل جزایر ونیز را به هم متصل می کند، قدیمی ترین و معروف ترین پل روی کانال بزرگ پل ریالتو است. یکی از چیزهایی که محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز به آن مشهور است، کارناوال های گوناگون است، که حدود 3 هفته قبل از چهارشنبه خاکستر و روزه برگزار می شوند.

بهترین مناطق برای سکونت ایرانیان در ونیز

بهترین مناطق برای سکونت ایرانیان در ونیز

ونیز شهری امن برای کاوش و همچنین مقصدی عالی برای ادامه زندگی در بهترین نقطه از ایتالیا می باشد. اما یا این وجود، بهتر است مهاجران قبل از عزیمت به این شهر، به خوبی با مناطق متعدد ونیز جهت سکونت آشنا شوند. ونیز ایتالیا نیز مانند بسیاری از شهرهای مدرن اروپایی دارای مناطق متعددی می باشد.

برخی از مهمترین مناطق ونیز جهت سکونت اتباع ایرانی عبارت اند از:

بهترین مناطق ونیز جهت سکونت ایرانیانخصوصیات
کاستلوکاستلو بزرگترین منطقه در سمت شرقی ونیز است، که فراتر از یک مکان اقامتی می باشد.
سن مارکومنطقه مرکزی در ونیز است که میدان سنت مارکو، باسیلیکا و کاخ دوج در آن قرار دارد.
دورسودورویکی از اصلی ترین مناطق دانشجویی در ونیز محله دورسودورو می باشد که در بخش جنوب غربی ونیز واقع شده است.
کانارجیومحل مسکونی و پرطرفدار در ونیز، که اغلب یهودیان در این مناطق زندگی می کنند کانارجیو نام دارد. این منطقه دارای رستوران ها و کافه های متعددی می باشد.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین منطقه ونیز از دیدگاه اتباع خارجی را مشاهده فرمایید:

محبوب ترین منطقه ونیز از دیدگاه اتباع خارجی

چالش های زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز

زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز با وجود اینکه تجربه ای خاطره انگیز برای تمامی مهاجران محسوب می شود، دارای برخی چالش ها در زمینه های مختلف می باشد. به عبارت دیگر، تمامی افرادی که قصد مهاجرت به محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز را دارند، در کنار مزیت های بی شمار این شهر، باید با برخی از چالش های موجود در این مناطق نیز آشنا شوند. در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای در طول اقامت در ونیز مواجه خواهند شد.

در نمودار زیر می توانید روند مهاجرت اتباع ایرانی به ونیز را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند مهاجرت اتباع ایرانی به ونیز

برخی از مهمترین چالش های اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز به شرح زیر می باشند:

چالش های اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیزتوضیحات
انبوه گردشگرانونیز یکی از شلوغ ترین مقاصد گردشگری در جهان است، تعداد انبوه گردشگران در این شهر موجب نارضایتی بسیاری از بومیان در ونیز شده است.
هزینه بالای زندگیزندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز با چالش هایی از جمله هزینه های بالای زندگی همراه است. به این ترتیب ساکنان ونیز باید خود را برای هزینه های اضافی در این شهر آماده کنند.
کمبود فروشگاه های بزرگگشت و گذار در خواربارفروشی های کوچک و شلوغ ونیز گاهی اوقات می تواند برای ساکنان یک چالش باشد.
سیستم حمل و نقلبباید توجه داشته باشید که سبک زندگی در این شهر برای افراد عابر پیاده و حمل و نقل عمومی با اتومبیل طراحی نشده است.

همچنین تا زمانی که به شهر و مردم آن احترام بگذارید، اوقات فوق العاده ای را در این شهر سپری خواهید کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به ایتالیا به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

سوالات پرتکرار در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز پاسخ دهیم. کلیدی ترین سوالات شما در این حوزه عبارت اند از:

  • مناطقی که در ونیز برای عبور باید از آنها اجتناب کرد کدام مناطق می باشند؟ دو منطقه اصلی در ونیز که به هیچ عنوان توصیه نمی شود، ضلع شرقی محله کاستلو است، چون دور از دسترس می باشد. همچنین محله سانتا کروچه در اطراف ایستگاه راه آهن که تعدادی از گردشگران قربانی سرقت شده اند نیز به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
  • آیا محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز در شب امن است؟ بله، محل سکونت ایرانیان مقیم در ونیز در شب امن است، زیرا اغلب گردشگران در عصر شهر را ترک می کنند و شهر با خیابان ها و میدان های خالی خود کاملا تغیییر چهره می دهد. یکی از فعالیت های محبوب در شب های ونیز استفاده از تله کابین و بازدید از خیابان سنت مارک است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *