مهاجرت به کشور ایتالیا

محل سکونت ایرانیان مقیم در میلان

محل سکونت ایرانیان مقیم در میلان

میلان شهری است که شبیه هیچ نقطه دیگری در جهان دیگری نیست، محل سکونت ایرانیان مقیم در میلان نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود. میلان به طور کلی یک کلانشهر شلوغ است که در آن مد و طراحی در اولیت قرار دارد. علاوه بر این، هیچ گونه کمبودی از نظر هنر و فرهنگ در این کلانشهر وجود ندارد. با این حال، این شکوه بی نظیر میلان انتخاب محل اقامت را در این شهر برای اتباع ایرانی بسیار دشوار می کند. علاوه بر این مزیت های بی شمار میلان اصلی ترین عامل برای انتخاب این شهر برای ادامه زندگی می باشد. میلان دارای طیف وسیعی از محله ها است، که هر منطقه جذابیت منحصر به فرد خود را برای اتباع ایرانی در این کشور خواهد داشت.

به همین دلیل است که، این راهنما که با کمک مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شده، به شما کمک می کند تا منطقه مناسب خود را در این شهر پیدا کنید.  البته لازم به ذکر است که، بسیاری از اتباع ایرانی محل سکونت ایرانیان مقیم در میلان را انتخاب می کنند، زیرا اغلب مسحور تاریخ و معماری این مناطق می شوند. همچنین از آنجایی که میلان مرکزی مرکز شهر تاریخی این شهر است، اغلب به عنوان مکان اصلی برای بازدیدکنندگانی که برای اولین بار بازدید می کنند انتخاب می شود. محل سکونت ایرانیان مقیم در میلان یک محله پر جنب جوش در قلب شهر است، به این معنی که هر چیزی که بازدید از شهر میلان می خواهید را دارد.

بهترین مکان برای سکونت ایرانیان مقیم در میلان

میلان بر خلاف برخی از شهرهای مدرن اروپایی، اماکن مختلفی را به اتباع ایرانی که قصد ادامه زندگی در این شهر را دارند ارائه می دهد. علاوه بر این، میلان امتیازات ویژه ای را در اختیار تمامی ایرانیان مقیم این شهر زیبا قرار می دهد. اغلب مناطقی که ایرانیان به راحتی در آنها سکونت دارند، جزو بهترین مناطق تفریحی شهر میلان نیز شناخته می شوند. میلان که به عنوان پایتخت مد و مرکز دانشگاهی شهرت دارد، همچنین خانه برخی از نمادی ترین مکان های دیدنی ایتالیا نیز شناخته می شود. به طور کلی سکونت در میلان بهترین گزینه برای تمامی اتباع ایرانی که قصد زندگی در اروپا را دارند می باشد.

بهترین مکان برای سکونت ایرانیان مقیم در میلان

در جدول زیر می توانید بهرتین مکان برای سکونت ایرانیان مقیم در میلان را به طور دقیق بررسی کنید:

بهترین مکان برای سکونت ایرانیان مقیم در میلانخصوصیات
بررامنطقه بررا در میلان با ترافیک نسبتا کم خودرو، و ترکیبی از مردم محلی و گردشگرانی است که از محیط زیبای این منطقه لذت می برند.
سن لوزنزومنطقه کوچک و آرامی در جنوب غربی میلتن است که، همواره مورد توجه اتباع ایرانی قرار می گیرد.
ناویگلیاین منطقه اکنون خانه پر جنب و جوش ترین صحنه میهمانی در میلان است.
پورتا نووااغلب ایرانیانی که به غذاهای ویژه ایتالیا علاقه مند هستند، در محله پورتانووا در شمال میلان سکونت دارند. زیرا این محله دارای رستوران های شیک و با کیفیتی می باشد.
پورتا ونزیاپورتا ونزیا یک پاتوق معروف برای جامعه هنری و یکی از بهترین مکان های میلان برای اقامت برای احساس محلی بودن است.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین منطقه میلان را از دیدگاه اتباع ایرانی مشاهده فرمایید:

امتیارات ویژه در محل سکونت ایرانیان مقیم در میلان

میلان به عنوان مرکز تجاری ایتالیا محسوب می شود، به همین جهت محل سکونت ایرانیان مقیم در میلان نیز دارای مزیت های بی شماری برای اتباع خارجی به ویژه ایرانیان می باشد. منظره شهری میلان با ظرافت دنیای قدیم با سلیقه سطح بالا افراد ثروتمند و مشهور ایرانی مطابقت دارد. این شهر که نقطه عطفی از فرهنگ و صنعتی شدن است، خود را به عنوان یک رهبر در زمینه هایی مانند طراحی، فناوری اطلاعات و منسوجات تغییر نام داده است. یکی از اصلی ترین مزیت های زندگی اتباع ایرانی در میلان، سبک زندگی مدرن در این شهر می باشد. زندگی در میلان چیزهای زیادی برای ارائه به ایرانیان دارد.

برای آشنایی بیشتر با مزایا زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در میلان به موارد زیر توجه فرمایید:

ساختار حمل و نقل در محل سکونت ایرانیان مقیم میلان

هر ساله بیش از صدها تبعه ایرانی از نقاط مختلف جهان به دلیل سیستم حمل و نقل پیشرفته در میلان، محل سکونت ایرانیان مقیم در این شهر را برای اقامت انتخاب می کنند. به عبارت دیگر، یکی از مزیت های قابل توجه میلان ساختار حمل و نقل مطلوب و فوق پیشرفته در این شهر می باشد. به طور کلی رفت آمد در اطراف میلان برای اتباع ایرانی کار نسبتا ساده ای تلقی می شود. زیرا میلان عمدتا مسطح و دارای وسعت قابل کنترل است. علاوه بر این، اتباع ایرانی می توانند کمتر از یک ساعت از این سر میلان تا سر دیگر را به راحتی پیاده روی کنند. تقاطع Doumo (مرکزی) به عنوان قطب اصلی حمل و نقل در این شهر عمل می کند، و محله های مختلف شهر را به هم متصل می کند.

انواع وسایل حمل و نقل عمومی در میلان برای استفاده اتباع ایرانی و خارجی شامل موارد زیر می شود:

همچنین لازم به ذکر است که، یک بار سواری در سیستم حمل و نقل عمومی میلان برای اتباع ایرانی 3€ (یورو) هزینه دارد. که به نسبت برخی از شهرهای مدرن جهان هزینه بسیار مقرون به صرفه ای برای ایرانیان مقیم میلان دارد. اما به طور کلی بلیط 24 ساعته به مبلغ 8€ (یورو) برای مسافرانی که قصد دارند بیش از سه بار از هر نوع وسیله نقلیه استفاده کنند توصیه می شود. همچنین در حالی که تاکسی ها در دسترس هستند، آنها عملی ترین راه برای رفت و آمد در اطراف میلان برای اتباع ایرانی نیستند. در نهایت اینکه، پیاده روی یا استفاده از حمل و نقل عمومی اغلب روش ترجیحی حمل و نقل در میلان است. هدف ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارائه این مقاله، بالا بردن سطح آگاهی شما عزیزان در خصوص مهاجرت به ایتالیا است.

سوالات متداول در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در میلان

در بخش موخره به مهم ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • امتیارات ویژه در محل سکونت ایرانیان مقیم در میلان به چه صورت است؟ میلان به عنوان مرکز تجاری ایتالیا محسوب می شود، به همین جهت محل سکونت ایرانیان مقیم در میلان نیز دارای مزیت های بی شماری برای اتباع خارجی به ویژه ایرانیان می باشد. منظره شهری میلان با ظرافت دنیای قدیم با سلیقه سطح بالا افراد ثروتمند و مشهور ایرانی مطابقت دارد. این شهر که نقطه عطفی از فرهنگ و صنعتی شدن است، خود را به عنوان یک رهبر در زمینه هایی مانند طراحی، فناوری اطلاعات و منسوجات تغییر نام داده است. یکی از اصلی ترین مزیت های زندگی اتباع ایرانی در میلان، سبک زندگی مدرن در این شهر می باشد. زندگی در میلان چیزهای زیادی برای ارائه به ایرانیان دارد.
  • بهترین مکان برای سکونت ایرانیان مقیم در میلان کدام اند؟ بررا، سن لوزنزو، ناویگلی، پورتا نووا و پورتا ونزیا
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *