مهاجرت به کشور سوئد

محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو

محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو

مالمو سوئد شهری است که در مراحل مختلف رشد کرده و محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو همواره مورد استقبال تمامی اتباع خارجی به ویژه ایرانیان قرار گرفته است. افرادی که قصد اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو را دارند، در آن ساختمان های تاریخی، تراس های دنج و خیابان های سنگ فرش شده با مغاذه های کوچک زیبا را خواهند دید. علاوه بر این، دورتر از شما در این مناطق از مالمو، مناطق بندری قدیمی را خواهید یافت که در آن کارخانه های کشتی سازی، شرکت های کشتیرانی و صنعت پیشرفته را در این شهر خواهید یافت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو، ما را در این مقاله که با کمک مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

پس از استکهلم و گوتنبرگ، مالمو سومین شهر بزرگ و پرجمعیت سوئد محسوب می شود. مالمو جنوبی ترین شهر سوئد است که نقش مهمی در اتصال سوئد و اسکاندیناوی با بقیه اروپا از نظر جغرافیایی دارد. به همین جهت سالانه تعداد بی شماری از اتباع ایرانی این شهر را برای سکونت خود در این کشور انتخاب می کنند. علاوه بر این، مالمو بزرگترین شبکه پل و تونل شهر را به کپنهاگ متصل می کند، و برای افرادی که قصد سفر جاده ای در اروپا را دارند، بسیار عالی است. نکته قابل توجه در خصوص مالمو سوئد این است که، این شهر نقش مهمی در هدایت ترافیک دریایی بین کپنهاگ و اسقف اعظم قدیمی در لوند داشته است.

محبوب ترین مناطق محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو

آن دسته از افرادی که قصد اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو را دارند، باید با محبوب ترین مناطق این شهر به خوبی آشنا شوند. در غیر این صورت با چالش های متعددی در طول اقامت در محل سکونت ایرانیان در مالمو مواجه خواهند شد. همچنین از ساختارهای تاریخی گرفته تا زندگی شبانه پرجنب و جوش مالمو چیزی را ارائه می دهد که مناسب هر مسافری از نقاط مختل جهان می باشد. مالمو سوئد نیز همانند اغلب شهرهای مدرن جهان دارای مناطق مختلفی است که اتباع ایرانی باید به خوبی با آنها آشنا شوند.

در نمودار زیر می توانید با روند استقبال اتباع ایرانی از محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو طی سال های اخیر آشنا شوید:

روند استقبال اتباع ایرانی از محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو

در جدولی که در این بخش از مقاله برای شما عزیزان ارائه کرده ایم، می توانید با محبوب ترین مناطق مالمو برای اقامت ایرانیان آشنا شوید:

محبوب ترین مناطق مالمو برای اقامت ایرانیانخصوصیات
مرکز قرون وسطاییمرکز قرون وسطایی مالمو تا حد زیادی توسط کانال های زیبای شهر احاطه شده است. جایی که محبوب ترین فضای باز را در مالمو خواهید دید.
بندر غربمنطقه ای که به سرعت در حال رشد است که توسط مدرنیته و نوآوری تعریف شده است.
بانکفلوباکفلو منطقه ای خانواده پسند و خارج از مرکز شهر مالمو می باشد. این منطقه در حدود 7 مایلی از مرکز مالمو واقع شده است. که همواره مورد توجه خانواده های ایرانی قرار می گیرد.
سنترومسنتروم مرکزی ترین محله مدرن مالمو محسوب می شود، که قدمت آن به گسترش شهر تحت رونق صنعتی باز می گردد.
مولوانگنمولوانگن محله ای در داخل شهر است که حول میدان محبوب و بین المللی این شهر می چرخد.

در نمودار زیر می توانید با محبوب ترین محله مالمو از دیدگاه اتباع ایرانی آشنا شوید:

محبوب ترین محله مالمو از دیدگاه اتباع ایرانی

چالش های اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو

اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو نیز همانند اغلب کشورهای مدرن اروپایی، در کنار مزیت های بی شماری که به اتباع ایرانی ارائه می دهد، دارای چالش های محدودی نیز می باشد. بنابراین توصیه می شود که قبل از اقامت در این مناطق با چالش های اساسی موجود در مالمو به خوبی آشنا شوید. یکی از بزرگترین چالش های اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو پایین بودن سطح مراقبت های بهداشتی می باشد. زیرا سطح مراقبت های پزشکی در مالمو کافی نیست، و این شهر با کمبود تجهیزات و پرسنل مدرن مواجه است.

برای آشنایی بیشتر با دیگر چالش های موجود در محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو به تصویر زیر توجه فرمایید:

دیگر چالش های موجود در محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو

سیستم حمل و نقل در محل سکونت ایرانیان مقیم مالمو

یکی از اصلی ترین مواردی که در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم مالمو باید به طور دقیق بررسی کنید، سیستم حمل و نقل در این مناطق می باشد. زیرا تمامی اتباع ایرانی که در شهر مالمو حضور دارند، در طول روز با وسایل حمل و نقل متعددی در این کشور مواجه می شوند. اما نگران نباشید، زیرا زمانی که صحبت از اتصال و حمل و نقل به میان می آید، مالمو یکی از بهترین ها در سوئد می باشد. به طور مثال، فرودگاه مالمو و فرودگاه کپنهاگ، در نزدیک ترین فاصله از مرکز شهر مالمو قرار دارند، که این بهترین مزیت برای اتباع ایرانی خواهد بود. علاوه بر این، از طریق فرودگاه مالمو می توانید با قطار در عرض 20 دقیقه به مرکز شهر مالمو برسید.

سیستم حمل و نقل در محل سکونت ایرانیان مقیم مالمو

سفر با کشتی نیز داخل مالمو یکی از محبوب ترین وسایل حمل و نقل عمومی در این کشور برای سفرهای داخلی و خارجی می باشد. البته لازم به ذکر است که هزینه سفر با کشتی در مالمو سوئد به نسبت سایر وسایل حمل و نقل در این کشور بسیار گران تر خواهد بود. به طور کلی هزینه حمل و نقل یک تبعه ایرانی در محل سکونت ایرانیان در مالمو حدود 490SEK (کرون سوئد) در ماه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به سوئد، با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو

در بخش پایانی مقاله به مهم ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • محبوب ترین مناطق محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو کدام اند؟ مرکز قرون وسطایی، بندر غرب، بانکفلو، سنتروم و مولوانگن
  • چالش های اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو به چه صورت است؟ اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو نیز همانند اغلب کشورهای مدرن اروپایی، در کنار مزیت های بی شماری که به اتباع ایرانی ارائه می دهد، دارای چالش های محدودی نیز می باشد. بنابراین توصیه می شود که قبل از اقامت در این مناطق با چالش های اساسی موجود در مالمو به خوبی آشنا شوید. یکی از بزرگترین چالش های اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در مالمو پایین بودن سطح مراقبت های بهداشتی می باشد. زیرا سطح مراقبت های پزشکی در مالمو کافی نیست، و این شهر با کمبود تجهیزات و پرسنل مدرن مواجه است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *