مهاجرت کاری سنت کیتس

لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس

لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس

علاقه مندان کار در سنت کیتس می توانند با بررسی لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس در صورت ارتباط با کارفرمایان و ارسال رزومه کاریابی کنند. در صورت دریافت پیشنهاد شغلی افراد خارجی می توانند در این کشور از طریق کار اقامت گزینند. برای کار در یکی از لیست مشاغل مورد نیاز در سنت کیتس افراد خارجی نیاز به دریافت مجوز کار در کنار ویزای کاری سنت کیتس دارند. از آنجا که ممکن است در لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس از سوی نیروی کار داخلی پر نشود می توان به یافتن کار در این کشور امیدوار بود. البته بازار کار کشور سنت کیتس با توجه به جمعیت 53 هزار نفری بسیار کوچک است. تیم ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه به معرفی لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس پرداخته اند.

لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس 2023

سنت کیتس با جمعیت کم تر از 60 هزار نفر کشوری کوچک در منطقه کارائیب است که دارای بازاری کوچک و فعال در شهرهای اصلی به خصوص شهر باستر و چارلزتاون است. این کشور در گذشته وابستگی زیادی به صنعت نیشکر داشته و بیشتر نیوری کار این کشور در این حوزه و کشاورزی مشغول به کار بوده اما امروز از این صنعت فاصله گرفته و در حال توسعه سایر صنایع در بازار کوچک خود است. این کشور با برنامه ریزی های فراوان منجر به جذب سرمایه گذاران شد و تبلیغات گسترده ای در زمینه توریسم و گردشگری کرد و امروز به مکانی معروف در منطقه کارائیب برای گردشگری شده است.

لذا به دنبال این نیز مشاغل مورد نیاز سنت کیتس نیز دچار تغییر گشته و مشاغل جدید جای خود را با مشاغل قدیمی و سنتی مانند کشاورزی و دامداری عوض کرده است. از جمله مشاغل مورد نیاز در سنت کیتس در بخش های زیر می باشد:

  • هتلداری
  • خدمات تفریحی
  • رستوران
  • توریسم و گردشگری
  • کشاورزی
  • تولید
  • فناوری اطلاعات

تحول بازار سنت کیتس و نویس

سنت کیتس و نویس یک فدراسیون است که هم از نظر مساحت و هم از نظر جمعیت کوچکترین کشور در نیمکره غربی محسوب می شود. این کشور محصور در آب با آب و هوای گرم، طبیعت زیبا و سواحل شگفت انگیز گردشگران را جذب خود می کند. سنت کیتس و نویس (نام دوم سنت کریستوفر و نویس است) از دو جزیره کوچک واقع در دریای کارائیب تشکیل شده است. پایتخت این کشور باستر نام دارد. این شهر در جزیره Saint Christopher واقع شده است. دولت ایالت بر اساس سیستم پارلمان دموکراتیک پادشاهی متحده بریتانیا و ایرلند شمالی ساخته شده است. ملکه انگلیس رئیس کشور است و فرماندار کل نماینده وی است.

اکثریت قریب به اتفاق اقتصاد این کشور به کشاورزی و جهانگردی اختصاص دارد. تعجبی ندارد که این کشور برای تعطیلات بهشت ​​روی زمین در نظر گرفته می شود. هوای دائمی گرم و عدم وجود فصل بارندگی فرصتی واقعی برای گردشگران در هر زمان از سال فراهم می کند. مناظر خیره کننده، پارک ملی عظیم (که بخشی از میراث یونسکو است) و سواحل زیبا در اینجا همه چیز برای تفریح فراهم است. کارناوال ها و جشنواره های بزرگ اغلب در این کشور برگزار می شوند.

اقتصاد و لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس

اقتصاد و لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس

بهشت سنت كیتس و نویس در دریای كارائیب هنگام برنامه ریزی برای سفر مکانی ایده آل خارج از كشور است اما همچنین می تواند مقصد مناسبی را برای مهاجرت و اقامت سنت کیتس به طور دائم باشد. کشور دو جزیره ای علاوه بر ارائه سبک زندگی متفاوت منظره ای ایده آل برای کارآفرینان و سرمایه گذاران است. پیش بینی می شود اقتصاد این کشور نیز در سال های آینده همانند سال 2019 با رشد 3.2 درصدی تولید ناخالص داخلی روبرو بود افزایش یابد و بسیاری از صنایع از جمله کشاورزی نیز به رشد خود ادامه دهند. رشد صنعت گردشگری و کشاورزی برای جمعیت 53000 نفری این کشور از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. هر کسی که به فکر کار در این کشور و یا پیاده سازی ایده تجاری خود است، مطمئنا باید فرصت های زیادی را که این کشور برایش فراهم کرده، در نظر بگیرد.

مشاغل توریسم در لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس

شايد قابل توجه ترين صنعت در سنت كيتس و نويس گردشگري باشد. این جزایر دیدنی تقریبا 150.000 بازدید کننده را با هواپیما در سال 2018 و همچنین 15.3% افزایش ورود هوایی فقط طی دو ماه اول سال 2019 به خود جلب کرده است. در سال 2018 بیش از 1 میلیون مسافر کروز راهی جزایر شدند. محبوبیت این کشور به عنوان مکان تعطیلات باعث شد که بخش گردشگری به عنوان عامل اصلی رشد اقتصادی سنت کیتس و نویس در آن سال، با عملکرد ویژه هتل ها و رستوران ها شناخته شود. چند شرکت هواپیمایی مشهور آمریکایی مانند دلتا و یونایتد ایرلاینز اخیرا تعداد پروازهای مستقیم به مقصد را افزایش داده اند و این نشان می دهد این صنعت در آستانه رشد بیشتری است.

از جمله مشاغل این صنعت در لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس:

  • سرپرست مهندسی
  • مدیر
  • سرپرست آشپزی
  • دفتردار حسابداری
  • آشپز
  • شیرینی پز
  • متصدی بار
  • گارسون
  • تکنسین استخر
  • دروازه بان گلف
  • حسابرس

در نمودار زیر می توانید میزان رشد این صنعت را در سنت کیتس مشاهده کنید:

میزان رشد گردشگر در سنت کیتس

تولید در لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس

بخش تولیدی سنت کیتس و نویس نیز در حال رونق است و دولت انتظار دارد که رشد بیشتری در طول سال 2023 داشته باشد. این جزایر در دهه گذشته صادر کننده اصلی در سازمان کشورهای کارائیب شرقی (OECS)، با صادرات بین المللی برتر از جمله الکترونیکی موادی مانند تجهیزات پخش و مقاومتهای الکتریکی بوده است. دولت قصد دارد از طریق استراتژی تولید ملی خود، که هدف آن افزایش بهره وری و افزایش سهم بازار جهانی خود است، پیشرفت های بیشتری ایجاد کند. آنها قصد دارند با نهایی کردن توافق نامه تجارت با برزیل تحت عنوان توافق نامه جزئی، از این امر حمایت كنند. با داشتن آینده ای امیدوار کننده، مطمئنا برای انجام تجارت در بخش تولید هزینه زیادی پرداخت می شود. از جمله مشاغل مورد نیاز در این بخش:

  • مهندس فنی
  • مهندس برق
  • مهندس الکترونیک
  • مدیر پروژه
  • بازاریاب
  • مدیر تولید

کشاورزی در لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس

صنعت شکوفای دیگر در سنت کیتس صنعت کشاورزی، به ویژه در کشت پیاز، آناناس و هندوانه است. تولید مواد غذایی در سنت کیتس و نویس در سال گذشته با افزایش %22.5 روبرو شده است و این کشور همچنین از تایوان برای بهبود بهره وری در بخش میوه و سبزی خود حمایت مالی کرده است. علاوه بر این، کشور به لطف کار گسترده ای که در بسیاری از هتل های لوکس آن انجام شده است و همچنین ساخت اسکله سفرهای دریایی، در حال رونق است و انتظار می رود صدرات این اقلام بیشتر شود. هتل های زنجیره ای کارلتون همچنین در حال ساخت یک استراحتگاه لوکس است که قرار است در سال 2023 افتتاح شود. علاوه بر این، کشور دارای یک برنامه سرمایه گذاری در سنت کیتس برای توسعه اقتصاد خود به ویژه در بخش کشاورزی است که باعث جذب سرمایه گذاران در این صنعت می شود.

صنایع دیگر فعال در سنت کیتس

مناطق مرتعی در این کشور کوچک است و حدود 2.7% جزایر را پوشش می دهد. چمنهای پنگولا و برمودا قسمت عمده علوفه را تأمین می کنند. دام پروری یکی دیگر از صنایع کوچک در این کشور است که توسط افراد محلی انجام می شود. صید ماهی برای تأمین تقاضای محلی کافی نیست. مقادیر زیادی ماهی خشک، نمک و دودی و همچنین منجمد از کانادا و آمریکا وارد می شود. هر دو جزیره دارای جایگاه های کوچک جنگل گرمسیری بکر، دارای نخل، پویینیا و گیاهان هستند. حدود 11% از مساحت زمین را جنگل تشکیل می دهد. جنگلداری یکی دیگر از صنایع قابل رشد در این کشور است. بخش معدن نیز نقشی جزئی در سنت کیتس و نویس داشت. هیچ منبع معدنی با ارزش تجاری در سنت کیتس یافت نشده است. از این رو فعالیت های استخراج و معدن محدود به مواد خاکی است.

فراموش نکنید برای مهاجرت کاری به سنت کیتس حتما شرایط کار و ویزای کاری سنت کیتس را مطالعه کنید و یا از مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آن را جویا شوید. جهت مهاجرت کاری به کشور مورد علاقه خود می توانید بر دانش و تجربه این موسسه تکیه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *