مهاجرت کاری اندونزی

لیست مشاغل مورد نیاز اندونزی

لیست مشاغل مورد نیاز اندونزی

متقاضیان خارجی که تمایل به مهاجرت کاری دارند، با جستجو لیست مشاغل مورد نیاز اندونزی می توانند بهترین شغل را برای خود انتخاب نمایند. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت لیست مشاغل مورد نیاز را در این نگارش برای شما عزیزان آماده کرده اند. با وجود بحران مالی آسیا که در اواخر دهه 1990 رخ داد، به طور موقت این پیشرفت مثبت را معکوس کرد و باعث شد نرخ بیکاری ااین کشور کمی با بیش از 20%، با اشتغال کم به همان اندازه سریع افزایش می یابند. که اشاره به وضعیتی دارد که کارگران با مهارت بالا در مشاغل کم مهارت کار می کنند یا اشاره به افراد نیمه وقت که ترجیح می دهند تمام وقت کار کنند.

در همین حال، بیشتر افرادی که در طی بحران شغل خود را در مناطق شهری از دست داده بودند به بخش غیررسمی در مناطق روستایی (به ویژه در بخش کشاورزی) پیوستند. اشتغال در بخش غیررسمی خطرات خاصی را به همراه دارد. زیرا، کارگران بخش غیررسمی معمولا درآمد کمتری و ناپایدار دارند و دسترسی به محافظت و خدمات اساسی ندارند. در همین حال، جریان پول در بخش غیررسمی مشمول مالیات نیست و فعالیت های غیررسمی را نمی توان در محاسبه تولید ناخالص داخلی یا تولید ناخالص داخلی کشور گنجاند. از این رو، این برای کارگران خوب نیست و برای اقتصاد خوب نیست.

لیست مشاغل مورد نیاز اندونزی در سال 2023

بیش از یک دهه رشد اقتصاد کلان موفق شده است نرخ بیکاری این کشور را به سمت یک روند نزولی ثابت سوق دهد. اما، هر ساله که حدود 2 میلیون اندونزیایی وارد نیروی کار می شوند، تشویق به ایجاد اشتغال برای دولت این کشور یک کار چالش برانگیز است تا بازار کار بتواند این گروه از تازه واردان سالانه را جذب کند. به طور خاص بیکاری جوانان به خصوص در میان تازه فارغ التحصیلان، دلیل نگرانی و اقدام فوری است.

این کشور، با حدود 260 میلیون نفر چهارمین کشور پرجمعیت جهان (بعد از چین، هند و ایالات متحده) است. علاوه بر این، این کشور جمعیت جوانی دارد زیرا تقریبا نیمی از کل جمعیت زیر سن 30 سال است. این 2 ویژگی با هم ترکیب می شوند که این کشور در حال حاضر دارای نیروی کار زیادی است. اقتصادی که در آینده قابل پیش بینی بزرگتر خواهد شد. بنابراین، بسیار مهم است که ایجاد اشتغال در بزرگترین اقتصاد جنوب شرقی آسیا افزایش یابد.

در زیر لیست مشاغل مورد نیاز اندونزی آمده است:

  • معلم زبان انگلیسی
  • حسابدار
  • مدیر عامل

حسابداری در لیست مشاغل مورد نیاز اندونزی

حسابداری در لیست مشاغل مورد نیاز اندونزی

حسابدار به کسی گفته می شود که عملکردهای حسابداری مانند موارد زیر را انجام می دهند:

معمولا، حسابداران در شرکت های حسابداری یا بخش های حساب داخلی با شرکت های بزرگ کار می کنند. آن ها همچنین ممکن است اقدامات شخصی و شخصی خود را تنظیم کنند. این متخصصان پس از تأمین نیازهای آموزشی و آزمایشی خاص دولت، توسط انجمن های حرفه ای ملی گواهی می شوند.

می توان گفت که وظیفه حسابدار، نگه داری سوابق مالی و بازرسی آنان می باشد. آن ها تعداد زیادی از افراد هستند که در سازماندهی و کارهای جزئی گرا سرآمد هستند. از آنجا که آن ها با پول سر و کار دارند، که بعضا مقادیر قابل توجهی از آن را در اختیار دارند، حسابداران همچنین باید از درجه بالایی از صداقت برخوردار باشند. از آنجا که آنها دائما با مشتری در تعامل هستند، حسابداران باید ارتباط برقرار کنند.

در جدول زیر حداقل، حداکثر و متوسط حقوق یک متخصص در رشته حسابداری در اندونزی در این کشور را مشاهده می کنید:

پارامترحقوق ماهیانه به روپیه
حداقل حقوق4400000IDR
متوسط حقوق9160000IDR
حداکثر حقوق14400000IDR

هر 1$ (دلار) معادل 14467IDR (روپیه) می باشد.

معلم زبان انگلیسی در لیست مشاغل مورد نیاز اندونزی

دانشجویان اندونزیایی عاشق شنیدن فرهنگ پاپ از کشورهای دیگر هستند و مشتاق بهبود و تمرین مهارت های زبانی خود هستند. اگر می خواهید ترافیک تپنده جاکارتا را تجربه کنید، غذاهای دریایی تازه در ساحل بالی بخورید یا از اورانگوتان های سوماترا دیدن کنید، این کشور از معلمان جدیدی استقبال می کند که به دنبال الهام گرفتن هستند.

در اندونزی بازار قابل توجهی برای معلمان EFL وجود دارد. صنعت پر رونق نفت، جاکارتا، سرمایه ملی و ثروت قابل توجه را به ارمغان آورده است. این، به نوبه خود، تقاضا برای اندونزیایی های تجارت گرا برای یادگیری زبان انگلیسی و همچنین دانش آموزان در هر سنی ایجاد کرده است تا خود را برای بازار کار آینده آماده کنند. همین امر موجب شده تا معلم زبان انگلیسی در لیست مشاغل مورد نیاز اندونزی قرار بگیرد.

این کشور با هزینه ای مناسب برای زندگی و مسکن رایگان، معلمان زبان انگلیسی را با پرداخت پول نقد اضافی برای کشف فرهنگ و سرزمین جذاب که آن ها را احاطه کرده است، فراهم می کند. فصول استخدام در طول سال، این کشور را به مکانی جذاب برای آموزش زبان انگلیسی در هر زمان تبدیل می کند. در نمودار زیر حداقل و حداکثر حقوق ماهیانه برای معلمان زبان انگلیسی آمده است:

حقوق معلمان زبان انگلیسی در اندونزی

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، متوسط حقوق برای تدریس در این کشور بین 650$ تا 1050$ (دلار) در ماه است. برای تدریس زبان انگلیسی در این کشور، بیشتر معلمان به مدرک کارشناسی یا گواهینامه TEFL نیاز دارند.

شغل مدیر عامل در اندونزی

به عنوان برخی از رهبران ارشد شرکت، مدیران عامل سال ها رهبری و تجربه تجارت را به ارمغان می آورند. وظایف مدیریتی برای مدیران عامل شامل تهیه برنامه های شغلی و برنامه های سالانه و نظارت بر پیشرفت شرکت در برابر این برنامه ها است. این وظیفه مستلزم اطمینان از انجام برنامه ها به شیوه ای کارآمد و مقرون به صرفه است. متوسط درآمد ناخالص مدیر عامل در این کشور 516169656IDR (روپیه) یا نرخ ساعتی معادل 248158IDR (روپیه) است. علاوه بر این، آن ها به طور متوسط پاداش 96988278IDR (روپیه) می گیرند.

برآورد حقوق براساس اطلاعات نظرسنجی حقوق و دستمزد که مستقیماً از کارفرمایان و کارمندان ناشناس در اندونزی جمع آوری شده است. یک مدیر عامل سطح ابتدایی که بین 1 تا 3 سال سابقه کار دارند، متوسط حقوق ماهیانه کار در اندونزی 583450628IDR (روپیه) را دریافت می کند. از طرف دیگر، یک مدیر عامل سطح عالی که بالای 8 سال تجربه کاری دارد، به طور متوسط حقوق 654145805IDR (روپیه) می گیرد.

در این مقاله لیست مشاغل مورد نیاز اندونزی گفته شد و درباره هر کدام مختصر شرح داده شد. متقاضیانی که سابقه کار در زمینه های نام برده شده دارند و می خواهند کار در اندونزی را شروع کنند، برای مهاجرت می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *