مهاجرت به کشور ایرلند

شرایط ویزای همراه ایرلند

شرایط ویزای همراه ایرلند

یکی از مهم ترین دغدغه افراد در خصوص مهاجرت به ایرلند دریافت ویزای همراه می باشد. در این مقاله شرایط ویزای همراه ایرلند بررسی می گردد. تیم حرفه ای نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی دریافت این نوع ویزا خواهند پرداخت. چنانچه متقاضی اصلی متاهل باشد، برای پیوستن همسر و فرزند خود در کشور مذکور نیاز به اخذ ویزای همراه می باشد. هر کدام از متقاضیان به عنوان همراه می باید به صورت جداگانه با توجه به مدارک و شرایط خود برای دریافت این ویزا اقدام نمایند. در این کشور ویزای برای والدین متقاضیان صادر نخواهد شد.

اخذ این نوع ویزا در مقاله فوق مورد بررسی قرار خواهد گرفت که پاسخ به سوالات زیر نیز می باشد:

  • شرایط اخذ ویزای همراه این کشور چه می باشد؟
  • لیست مدارک مورد نیاز برای اخذ این نوع ویزا چه می باشد؟
  • آیا متقاضیان پس از دریافت ویزای همراه این کشور اجازه تحصیل یا کار را خواهند داشت؟

شرایط درخواست ویزای همراه ایرلند

متقاضیان اصلی پس از ورود به این کشور از طریق روش های متفاوت مانند ویزای تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و غیره می توانند برای ویزای همراه خود اقدام نمایند. در وهله اول در نظر داشته باشید که بهتر است حدود یک سال از کار یا تحصیل متقاضی اصلی گذشته باشد، در این صورت متقاضی می تواند جهت اقدامات لازم برای ورود همراه خود به طور کامل اعلام آمادگی کند. جهت درخواست برای ویزای مذکور از حدود 3 ماه قبل تمامی مدارک را آماده نمایید. مدارک خود را در تاریخ تعیین شده به سفارت مربوطه در این کشور ارسال نمایید.

درخواست برای ویزای همراه این کشور به 3 بخش تقسیم می شود که در جدول زیر شرح داده شده است:

مراحلشرح
1ایجاد فرم درخواست آنلاین جهت ویزای مورد نظر
2پرداخت فرم هزینه ویزا
3ارسال گذرنامه و کلیه مدارک معتبر و مستند به سفارت مربوطه

شرایط کار با روادید پیوست ایرلند

متقاضی اصلی در خصوص کار در این کشور در ابتدا می باید از کارفرمای معتبر این کشور پیشنهاد کاری معتبر و یا قرارداد کاری دریافت نماید. در غیر این صورت اجازه کار در این کشور را نخواهد داشت. متقاضی پس از طی شرایط فوق و یافتن کار مربوطه در این کشور می تواند همسر و فرزند زیر 18 سال و یا خانواده خود را از طریق دعوتنامه معتبر وارد خاک این کشور کند. چنانچه همراه متقاضی هم زمان با متقاضی اصلی برای ویزای این کشور اقدام نماید، سفارت به درخواست ها در یک زمان رسیدگی خواهد کرد. در غیر این صورت درخواست متقاضیان به عنوان همراه حدود 6 ماه در لیست انتظار می ماند.

در این خصوص نرخ بیکاری در این کشور در سال های اخیر در نمودار زیر قابل تامل خواهد بود:

نرخ بیکاری در ایرلند

بسیاری از متقاضیان که با ویزای توریستی وارد خاک این کشور می شوند، تقاضای کار و یا تحصیل را دارند. این امر غیر ممکن خواهد بود. ویزای توریستی کوتاه مدت این کشور تنها با هدف توریستی جهت بازدید از خانواده یا امور دیگر خواهد بود. ویزای همراه نیز دارای شرایط مشابه می باشد، تنها در صورتی که همراه متقاضی بتواند در کشور مذکور در شغل مورد نظر خود استخدام شود، اجازه کار خواهد داشت. همراه متقاضی با پیشنهاد یا قرارداد کاری متقاضی اصلی اجازه فعالیت ندارد. در این بخش توجه شما را به مطالعه مقاله کار پس از تحصیل در ایرلند از طریق لینک مذکور در سایت رسمی ما جلب می داریم.

شرایط تحصیل با روادید پیوست ایرلند

در خصوص شرایط تحصیل در این کشور، متقاضی اصلی پس از قبولی در دانشگاه مورد نظر برای اخذ ویزای مربوطه اقدام خواهد کرد. در صورتی که متقاضی اصلی متاهل باشد و درخواست الحالق همسر و فرزند زیر 18 سال خود را داشته باشد. در طول تحصیل متقاضی اصلی این امکان وجود نخواهد داشت. متقاضی اصلی پس از اتمام دوره تحصیلی خود و یافتن شغل و درآمد مناسب می تواند برای الحاق خانواده خود دعوت نامه ارسال نماید. در این خصوص مطالعه مقاله اقامت ایرلند از طریق تحصیل به شما پیشنهاد داده می شود.

شرایط و مدارک ویزای همراه ایرلند

شرایط و مدارک ویزای همراه ایرلند

در خصوص اخذ ویزای همراه این کشور متقاضی می باید مدارک معتبر و مورد نظر این کشور در طول 30 روز برای متقاضیان مقیم کشور های اروپایی و برای متقاضیان بین المللی حدود 3 ماه می باید تکمیل شود و به سفارت کشور مذکور ارجاع نماید. چنانچه مدارک شما دارای نقصی باشد، درخواست شما رد خواهد شد و ممکن است هیچ گونه تضمینی در خصوص اعطای دوباره این نوع وجود نخواهد داشت.

مدارک مورد نیاز این نوع ویزا در جدول زیر مورد بررسی قرار گرفته است:

مراحلمدارک
1تکمیل فرم درخواست به صورت دقیق و با ذکر جزئیات و علت درخواست ویزا
2ارائه گواهی مورد تایید در خصوص محل اقامت متقاضی
3ارائه بیمه خدمات درمانی در طول مدت اقامت متقاضی
4اثبات تمکن مالی متقاضی
5ارائه گذرنامه معتبر
6گردش حساب بانکی حداقل برای 6 ماه اخیر

هزینه های پرداختی ویزای همراه ایرلند

روش ها و هزینه های پرداختی در خصوص دریافت ویزای همراه این کشور متفاوت می باشد. هزینه های پرداختی بین متقاضیان اروپایی و بین المللی متفاوت خواهد بود. در اکثر مواقع متقاضیان بین المللی هزینه ای بیشتر پرداخت خواهند نمود. پرداخت هزینه مربوطه برای رسیدگی به پرونده متقاضی صورت می گیرد. در صورت رد شدن درخواست متقاضی به هر دلیلی مبلغی استرداد نخواهد شد. متقاضیان کشورهای صربستان، قرقیزستان، بوسنی، مراکش، مقدونیه شمالی و اندونزی نیازی به پرداخت هزینه ویزا نخواهند داشت. چنانچه متقاضی متاهل باشد، مدارک همسر، فرزند زیر 18 سال، فرزند خوانده زیر 18 سال و غیره نیاز می باشد.

هزینه های پرداختی در این بخش به شرح زیر می باشد:

هزینه ویزای الحاق ایرلند

کشور ایرلند یکی از کشورهای اروپایی رو به پیشرفت در زمینه تحصیل و کار بوده است. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله شرایط ویزای همراه ایرلند را با توجه به تخصص و مهارت خود در زمینه های مختلف مهاجرتی در اختیار شما قرار داده اند. شرایط زندگی در این کشور به نسبت سایر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه تر خواهد بود. در این خصوص مطالعه مقاله تفاوت کار در ایرلند و آلمان برای آشنایی با بازار کار این کشور در اختیار شما قرار گرفته است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *