ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

سرمایه گذاری در فیجی

سرمایه گذاری در فیجی

سرمایه گذاری در فیجی مزایا و شرایط خوب و نرمالی دارد. فیجی دارای یک محیط تجاری مطمئن و قابل اعتماد است که از چشم اندازها و فرصت های سرمایه گذاری زیادی استفاده می کند، متخصص در تولید، پوشاک یا نساجی، شیلات، جنگلداری، فرآوری کشاورزی، پرورش گل، گردشگری، معدن و فناوری اطلاعات. این زمینه ها توسط بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی از جمله چهره های قابل توجه لانگ واکر از شرکت واکر و تونی رابینز استفاده می شود. در این مقاله در مورد شرایط و مزایا و مشوق های سرمایه گذاری در فیجی صحبت می کنیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه سرمایه گذاری و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در فیجی مشاور و پاسخگوی سوالات شماست.

بررسی شرایط سرمایه گذاری در فیجی

از نظر لجستیکی، فیجی دسترسی آسان و قابل اعتمادی به مسیرهای ارتباطی و حمل و نقل جهانی کارآمد دارد. هم در کشتیرانی و هم در سفرهای هوایی، محیط تجاری فیجی حمل و نقل ایمن و قابل دوام را تضمین می کند که توسط ارگان هایی مانند وزارت گردشگری و هوانوردی مدنی حفظ می شود. فیجی همچنین با پیشرفته ترین زیرساخت های مخابراتی کار می کند که پیوندهای ایمن را از طریق اتصالات کابل فیبر نوری و ماهواره ها برای اتصال به سایر نقاط جهان با روش های پیشرفته و مؤثر فراهم می کند. علاوه بر این، فیجی از زیرساخت های توسعه یافته استفاده می کند و دارای استاندارد بسیار بالایی برای برق، تامین آب، فرودگاه های بین المللی و اسکله ها است. این با امکانات بهداشتی و پزشکی پیشرفته، با یک بیمارستان خصوصی مدرن و مراکز پزشکی همراه است.

از نظر تجاری، فیجی نیز استاندارد بسیار بالایی دارد. با موسسات بانکی و مالی به خوبی توسعه یافته، مانند Westpac ، Bank South Pacific و Reserve Bank of Fiji ، ثبات یک سیستم مالی موثر و تنظیم ساختار مالی سالم به طور مداوم حفظ می شود. فیجی موسساتی را برای ارائه خدمات مالی کامل و ارائه ثبت نام سریع برای پروژه های سرمایه گذاری خارجی در اختیار دارد. وزارت مهاجرت به پردازش و صدور مجوزهای کار و سایر اسناد لازم برای سرمایه گذاری در فیجی اختصاص دارد. همچنین اطلاعات و کمک های گسترده ای توسط Investment Fiji ارائه شده است که تمام الزامات راه اندازی یک تجارت در فیجی را به تفصیل شرح می دهد.

بررسی شرایط سرمایه گذاری در فیجی

بازارهای سرمایه گذاری در فیجی

بازارهای سرمایه فرصت های متعددی را برای رشد پس انداز شما برای رسیدن به اهداف بلندمدت مالی شما ارائه می دهد. برخی از فرصت ‌های سرمایه‌ گذاری برای سرمایه‌ گذاران حرفه‌ ای یا حرفه ‌ای در نظر گرفته شده ‌اند، در حالی که برخی دیگر برای سرمایه‌ گذاران خرده‌ فروشی یا فردی، مانند «مامان ‌ها و باباها»، بزرگسالان جوان و کودکان در نظر گرفته شده ‌اند. همچنین مهم است که به دنبال مشاوره مالی باشید، اشتهای خود را برای ریسک درک کنید و نیازها و اهداف مالی خود را در کوتاه مدت و بلند مدت برنامه ریزی کنید.

بازده تعدادی از سرمایه گذاری هایی که در بازارهای سرمایه فیجی انجام می دهید بدون مالیات است. بازارهای سرمایه در فیجی شامل بازارهای سهام، اوراق قرضه و وجوه مدیریت شده است. حرفه ای ها مانند کارگزاران بورس و مشاوران سرمایه گذاری نقش کلیدی ایفا می کنند و به سرمایه گذاران جدید کمک می کنند تا گزینه های مختلف در دسترس آنها را درک کنند، از جمله ریسک های موجود و بازده های بالقوه ای که می توان ارائه کرد.

در نمودار زیر شاهد میزان سرمایه گذاری خارجی در فیجی هستید:

میزان سرمایه گذاری خارجی در فیجی

بررسی بازار اوراق قرضه در فیجی

بازار اوراق قرضه به بازاری اطلاق می شود که در آن اوراق قرضه و سایر انواع اوراق بدهی بلندمدت خرید و فروش می شود. اوراق قرضه می تواند توسط نهادهای مختلف از جمله شرکت های خصوصی، نهادهای دولتی و دولت ها منتشر شود. آنها نشان دهنده بدهی ناشران خود به سرمایه گذاران هستند که باید در سررسید آنها به طور کامل پرداخت شود، که در آن تاریخ پایان عمر یا مدت اوراق بهادار است. اوراق قرضه را می توان با توجه به استفاده مورد نظر از درآمد حاصل از انتشار طبقه بندی کرد. به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت، اوراق قرضه می توانند سررسید چندین ساله از زمان انتشار داشته باشند.

نوع بازدهی که سرمایه گذار می تواند از سرمایه گذاری به دست آورد به ویژگی های اوراق قرضه بستگی دارد. در حالی که انواع مختلفی از اوراق قرضه وجود دارد، سرمایه گذاران معمولاً به یک یا چند روش زیر به بازده دست می یابند. فیجی فرصت ‌های سرمایه ‌گذاری متعددی را در طیف وسیعی از بخش ‌ها ارائه می ‌کند: گردشگری، تولید، پوشاک یا نساجی، شیلات، جنگل ‌داری، فرآوری کشاورزی، پرورش گل، معدن و خدمات از جمله فناوری اطلاعات. سیاست دولت فیجی از رشد به رهبری بخش خصوصی حمایت می کند و مشوق های جذابی را برای تشویق و تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در فیجی ایجاد کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تیم متخصص در جهت سرمایه گذاری و موارد مرتبط با مهاجرت به فیجی را بررسی و خدمات کاملی ارائه می کند.

سوالات متداول در باب سرمایه گذاری در فیجی

در این بخش از مقاله در خصوص سوالات متداول شما در باب سرمایه گذاری در فیجی صحبت خواهیم کرد:

  • فرصت های خوب سرمایه گذاری در فیجی کدامند؟ تولیدات و صادرات و ارواق قرضه.
  • مزایا سرمایه گذاری در فیجی چیست؟ ارائه وام و مشوق های مالیاتی و تخفیفات و ارائه اقامت از مزایای سرمایه گذاری در فیجی است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *