شرایط بلاروس, مهاجرت به کشور بلاروس

ساعت به وقت بلاروس

ساعت به وقت بلاروس

در این مقاله که بر موضوع ساعت به وقت بلاروس تمرکز دارد به موضوعات دیگری از جمله آب و هوا و جذابیت های این کشور پرداخته می شود. پوشش گیاهی طبیعی این کشور جنگل های مختلط برگریز و سوزنی برگ است. در شمال، درختان مخروطی، به ویژه کاج و صنوبر، تمایل به غالب دارند. به سمت جنوب نسبت درختان برگریز مانند بلوط و ممرز افزایش می یابد. توس در همه جا رایج است، به خصوص به عنوان اولین رشد در مناطق سوخته یا آشفته. در طول قرن ‌ها، پاکسازی زمین‌ های جنگلی برای استفاده کشاورزی، بخش عمده‌ ای از جنگل‌ های اولیه، به ‌ویژه درختان برگ‌ ریز را که خاک‌ های غنی‌ تر را ترجیح می‌ دهند، از بین برده است. به ویژه، جنگل ارتفاعات تا اواخر قرن شانزدهم تا حد زیادی از بین رفته بود.

با این حال جنگل بلووژسکایا در مرز غربی با لهستان (که در آن امتداد دارد)، یکی از بزرگترین مناطق بازمانده از جنگل های اولیه در اروپا است که بیش از 460 مایل مربع (1200 کیلومتر مربع) را در بر می گیرد. بخش بلاروسی این جنگل در سال 1992 در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت. این جنگل قرن ها به عنوان جنگل شکار خصوصی ابتدا پادشاهان لهستان و بعداً تزارهای روسیه حفظ شد، و در هر دو به عنوان حفاظتگاه طبیعی (و بعداً پارک ملی) تبدیل شد. طرف های مرز پوشش گیاهی جنگلی غنی که زمانی بخش بزرگی از اروپا را پوشانده بود. اما طی دوره های حاضر هم پوشش گیاهی و هم وضعیت اقتصادی بلاروس بهبود زیادی یافته است که برای دریافت اطلاعات از وضعیت تازه این کشور موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا هرگونه دانشی را از طریق کارشناسان خود در اختیار شما قرار دهد.

تاریخچه ای از کشور بلاروس

بلاروس کشوری محصور در خشکی در اروپای شرقی است که با لتونی، لیتوانی، لهستان، روسیه و اوکراین همسایه است. بلاروس عموما مسطح است و 40 درصد آن پوشیده از زمین های باتلاقی است. نظام حکومتی به نام جمهوری است، هرچند در واقع دیکتاتوری است. رئیس دولت رئیس جمهور و رئیس دولت نخست وزیر است. بلاروس سیستم اقتصادی را به عنوان سوسیالیسم بازار تعریف می کند، اما بیشتر شبیه به یک اقتصاد برنامه ریزی شده است که در آن دولت مرکزی اقتصاد را در مورد تولید و توزیع کالا هدایت می کند. بلاروس یکی از اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا است. در حالی که بلاروس ها دارای هویت و زبان قومی متمایز هستند، آنها قبلا هرگز از وحدت و حاکمیت سیاسی برخوردار نبودند، مگر در یک دوره کوتاه در سال 1918. بنابراین تاریخ بلاروس کمتر یک روایت ملی جداشدنی است تا مطالعه نیروهای منطقه ای.

در نتیجه، بسیاری از تاریخ بلاروس از تاریخ همسایگانش جدایی ناپذیر است. بلاروس از زمان استقلال، روابط نزدیک خود را با مسلط ترین همسایه خود، روسیه حفظ کرده است. در سال 1999 دو کشور پیمان بنیاد دولتی اتحادیه را امضا کردند که هدف آن ایجاد یک کنفدراسیون سیاسی یکپارچه با یک واحد پولی مشترک بود. با این حال، ماهیت دقیق این مشارکت تا قرن بیست و یکم نامشخص بود. میراث گذشته شوروی بلاروس نیز همچنان خود را نشان می‌دهد، هم در برجستگی مداوم احزاب سیاسی کمونیست و هم در سبک حکومت اقتدارگرایانه این کشور. حدود یک پنجم جمعیت بلاروس در پایتخت واقع در مرکز، مینسک زندگی می‌کنند، یک شهر مدرن و گسترده که تقریباً به طور کامل پس از تخریب تقریبا در جنگ جهانی دوم بازسازی شد.

وضعیت آب و هوایی و فصلی بلاروس

بلاروس دارای آب و هوای خنک قاره ای است که تحت تأثیر تأثیرات دریایی اقیانوس اطلس تعدیل می شود. میانگین دمای ژانویه از اواسط 20 درجه فارنهایت (حدود -4 درجه سانتیگراد) در جنوب غربی تا بالای نوجوانان فارنهایت (حدود -8 درجه سانتیگراد) در شمال شرقی متغیر است، اما روزهای آب شدن مکرر هستند. به همین ترتیب، دوره بدون یخبندان از بیش از 170 روز در جنوب غربی به 130 روز در شمال شرق کاهش می یابد. حداکثر دما در ماه جولای معمولاً در اواسط دهه 60 فارنهایت (حدود 18 درجه سانتیگراد) است. بارندگی متوسط است، اگرچه بیشتر از بیشتر دشت های روسیه در شرق اروپا است، و از حدود 21 اینچ (530 میلی متر) در مناطق پست تا حدود 28 اینچ (700 میلی متر) در پشته های مورینیک بالاتر متغیر است. حداکثر بارندگی از ژوئن تا آگوست رخ می دهد.

از نظر فصلی، بلاروس تابستان‌های نسبتاً گرمی دارد و میانگین دمای روزانه آن بین 20 تا 25 درجه سانتی‌گراد (۶۸ تا ۷۷ درجه فارنهایت) است. میانگین حداکثر دمای روز در مینسک در ماه جولای حدود 24.4 درجه سانتیگراد (75.92 درجه فارنهایت) است. بهترین زمان سفر برای تعطیلات در بلاروس در تابستان از ژوئن تا آگوست است. ژوئن و ژوئیه آفتابی ترین ماه ها هستند، میانگین حداکثر دما بین 21 تا 25 درجه سانتیگراد (70 تا 77 درجه فارنهایت) کاهش می یابد. در طول شب دما کاهش می یابد: میانگین حداقل بین 10 تا 15 درجه سانتیگراد (10 تا 59 درجه فارنهایت) کاهش می یابد.

در جدول زیر سایر مسائل مربوط به آب و هوای بلاروس شرح داده شده است:

ردیفتوضیحات
1.بلاروس می تواند زمستان های سختی داشته باشد
2میانگین حداقل دما در مینسک در ژانویه 6- درجه سانتیگراد
3میانگین حداکثر دمای روز در حدود 2- درجه سانتیگراد

زمان گومل با مینسک با ساعت به وقت بلاروس

زمان گومل با مینسک با ساعت به وقت بلاروس

با توجه به همپوشانی داشتن ساعت گومل و مینسک در بلاروس، برای یک کنفرانس تلفنی برنامه ریزی کنید یا یک جلسه را در بهترین زمان برای هر 2 طرف برنامه ریزی کنید، باید بین ساعت 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر وقت خود را در گومل، بلاروس امتحان کنید. اگر در گومل، بلاروس زندگی می‌ کنید و می‌ خواهید با یک دوست در مینسک تماس بگیرید، می‌ توانید بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت خود با آنها تماس بگیرید. از آنجایی که فرودگاه ملی مینسک در منطقه زمانی گومل، بلاروس قرار دارد، این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود.

اختلاف زمانی ایران با ساعت به وقت بلاروس

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر 2 طرف، باید بین ساعت 9:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 4:30 بعد از ظهر در مینسک، بلاروس خواهد بود. اگر ساکن تهران، ایران هستید و می ‌خواهید با یکی از دوستان خود در بلاروس تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 8:30 صبح تا 12:30 صبح به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا بلاروس 1 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می ‌خواهید در محل کار با فردی در بلاروس تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 10:30 صبح تا 6:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید.

در تصویر زیر سایر موضوعات مرتبط با اختلاف زمان و مسافت ایران و بلاروس شرح داده شده است:

موضوعات مرتبط با اختلاف زمان و مسافت ایران و بلاروسفارغ از مسائل طرح شده در این مقاله، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا تجربیات خود در زمینه موضوعاتی نظیر کشورهای لغو روادید با پاسپورت بلاروس را در اختیار شما قرار دهد و مراحل مربوط به اخذ ویزا و پاسپورت شما را هموار سازد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *