شرایط ایسلند, مهاجرت به کشور ایسلند

ساعت به وقت ایسلند

ساعت به وقت ایسلند

ساعت به وقت ایسلند با تهران حدود 4 ساعت اختلاف ساعت دارد. استقرار اولیه، که عمدتاً از دریانوردان و ماجراجویان نروژی تشکیل شده بود. باعث گشت و گذار بیشتر به گرینلند و سواحل آمریکای شمالی (که اسکاندیناوی ها به آن وینلند می گفتند) کمک کرد. ایسلند با وجود انزوای فیزیکی در حدود 500 مایل از اسکاتلند نزدیکترین همسایه اروپایی اش در طول تاریخ خود تا حد زیادی بخشی از تمدن اروپایی باقی مانده است. حماسه ‌های ایسلندی، که بیشتر آن‌ ها قسمت ‌های قهرمانانه را روایت می ‌کنند که در زمان سکونت جزیره روی داده ‌اند، به عنوان یکی از بهترین دستاوردهای ادبی قرون وسطی در نظر گرفته می ‌شوند که منعکس ‌کننده نگرش اروپایی و یادآور تاریخ و آداب و رسوم مردمی دور از قاره هستند.

جمعیت این کشور بسیار همگن است. اساکنان آن نوادگان مهاجرانی هستند که در سال 874 شروع به ورود کردند و حدود 60 سال پس از آن با هجوم شدید ادامه دادند. مورخان در مورد منشاء دقیق و ترکیب قومی مهاجران متفاوت هستند، اما توافق دارند که بین 60 تا %80 آنها از نژاد نوردیک از نروژ بودند. بقیه، از اسکاتلند و ایرلند، عمدتاً متعلق به آنها بودند. سهام سلتیک زبان غالب در دوره استقرار بوده استنورس قدیم، زبانی که در آن زمان در نروژ صحبت می شد. در طی قرن ها به مدرن تبدیل شده است. ایسلندی های مدرن هنوز هم می توانند حماسه های ایسلندی را به زبان نورس قدیم بدون مشکل بخوانند. هیچ تفاوت قومیتی وجود ندارد. اقتصاد ایسلندی به شدت بر پایه ماهیگیری و تولید انواع گسترده ای از محصولات ماهی است، اما شامل تولید و خدمات نیز می شود.

در نمودار زیر شاهد صنایع مهم در کشور ایسلند هستید:

صنایع مهم در کشور ایسلند

معرفی ایسلند

ایسلند، کشور جزیره ای واقع در اقیانوس اطلس شمالی است. ایسلند که در مرز زمین شناسی دائماً فعال بین آمریکای شمالی و اروپا قرار دارد، سرزمین تضادهای واضح آب و هوا، جغرافیا و فرهنگ است. یخچال های طبیعی درخشان، مانند یخچال واتنا بزرگترین اروپا، در سراسر رشته کوه های ناهموار زیبای آن قرار دارد. آبفشان ‌های گرم فراوان گرما را برای بسیاری از خانه ‌ها و ساختمان‌ های کشور فراهم می‌ کنند و امکان کشاورزی گرمخانه ‌ای را در تمام طول سال فراهم می ‌کنند. و گلف استریم دریایی آب و هوای معتدلی را برای جایی که یکی از شمالی ترین مکان های مسکونی روی کره زمین است، فراهم می کند. ایسلند بیش از 1000 سال پیش در دوران اکتشاف وایکینگ ها تأسیس شد و توسط جمعیتی ترکیبی نورس و سلتیک ساکن شد.

پایتخت، ریکیاویک محل اولین مزرعه این جزیره است و شهری پر رونق، از نظر ظاهری زیبا و از منظر جهانی است. دیگر مراکز عمده جمعیتی آکوریری، در ساحل شمالی مرکزی است. Hafnarfjördhur، در ساحل جنوب غربی؛ و سلفوس، در دشت های جنوبی است. ایسلند یک کشور اسکاندیناوی است، قدیمی ترین دموکراسی جهان اما تقریباً از هر نظر مدرن است. با این حال، برخلاف اکثر کشورهای اروپایی، از نظر قومیتی همگن است، به طوری که محققان ژنتیک از ساکنان آن برای مطالعه اختلالات ارثی و توسعه درمان برای بسیاری از بیماری ها استفاده کرده اند. اگرچه ایسلندی ها به طور فزاینده ای با جریان اصلی اروپا ادغام می شوند، اما مراقب سنت ها، آداب و رسوم و زبان خود هستند. به عنوان مثال، بسیاری از ایسلندی ‌ها هنوز به الف ‌ها، ترول‌ ها و دیگر شخصیت ‌ها در منظره افسانه ‌ای گذشته اسکاندیناوی اعتقاد دارند.

فصول و ساعت به وقت ایسلند

بهار در ایسلند زمانی است که طبیعت زنده می شود. علیرغم این واقعیت، که شناورهای یخ در نزدیکی ساحل جمع می شوند، نهنگ ها بازی های جفت گیری خود را آغاز می کنند. دمای هوا در جزایر حدود 7-10 درجه سانتیگراد است، دسته های پرندگان از جنوب برمی گردند، رنگ ها روشن تر می شوند. Melwater از یخچال های طبیعی آبشارها را تغذیه می کند. در فصل بهار آبشارها قوت می گیرند و گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند. آب و هوا به شدت ناپایدار و متغیر است. شروع بهار در اینجا مصادف با روز آبجو (1 مارس ) است. برای مدت طولانی (تقریباً 75 سال) نوشیدن الکل ممنوع بود. اما اکنون در گذشته است و روز آبجو به طور گسترده ای جشن گرفته می شود.

شروع تابستان در ایسلند دوره ای از شب های سفید است. طبق نظارت طولانی مدت، گرم ترین ماه تابستان اینجا جولای است. در این دوره دمای ایسلند حدود 15-20 درجه سانتیگراد است. جولای و آگوست فصلی است که گردشگران زیادی در آن حضور دارند. این دوره مناسب ترین زمان برای بازدید از تالاب آبی است. تالاب آبی یک آبگرم زمین گرمایی معروف با چشمه های آب گرم معدنی است. در ایسلند درختی وجود ندارد. اما در اینجا می توانید گرمخانه ها و گلخانه های بزرگی را پیدا کنید. گرمخانه ها و گلخانه ها توسط گرمای زیرزمینی گرم می شوند. یکی از این گرمخانه ها پارک ادام است. این مکان بسیار محبوب در بین گردشگران و ایسلندی ها است. با وجود پوشش گیاهی اندک، این جزیره پرندگان کمیاب در آن زندگی می ‌کنند که همیشه در تابستان به ایسلند باز می‌ گردند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در ماه مارس در ایسلند هستید:

حداکثر میانگین دمای مارسحداقل میانگین دما به سانتی گراددمای آب به سانتی گرادساعات آفتابیروزهای بارانیبارش به میلی متر
4-1541260

فصول و ساعت به وقت ایسلند

پاییز و زمستان در ایسلند

سپتامبر در ایسلند هنوز می تواند ماه تابستان نامیده شود. در ماه اکتبر هوا بدتر می شود. این به دلیل این واقعیت است که طوفان ها از اقیانوس عبور می کنند. دوره تاریک در نوامبر فرا می رسد. خورشید بسیار کم قرار دارد، به همین دلیل طول روز روشن بیش از 5 ساعت نیست. در این دوره از سال (از سپتامبر تا آوریل) تورها و گشت و گذارها در ایسلند ارزان تر می شوند. این در حالی است که در این فصل از سال طبیعت کشور زیبا و باشکوه است. میدان های برفی وسیع با تن ها خاکستر آتشفشانی پوشیده شده است. آتشفشان ها مستقیماً زیر یخ فوران می کنند. به نظر می رسد واقعا عالی است. علاوه بر این، پاییز در ایسلند نسبتاً زمان مناسبی از سال است.

به طور کلی، هیچ شب قطبی در ایسلند وجود ندارد. اما در دوره تاریکی خورشید در ارتفاع چند درجه قرار دارد. در زمستان در ایسلند می توانید شفق شمالی را ببینید. همچنین می توانید از منظره یخچال های طبیعی غول پیکر، آتشفشان های فعال و آبدره های جذاب لذت ببرید. در 24 دسامبر، ایسلندی ها عید را جشن می گیرند. یولد تعطیلات نیمه زمستان است، مشابه کریسمس. این تعطیلات دارای تاریخ طولانی است، آن را از زمان های دور قبل از مسیحیت آمده است. در این روز ایسلندی ها درخت یول را تزئین می کنند، نوشیدنی می نوشند و هدایایی برای جن ها در زیر درخت یول قرار می دهند. مردم اسکاندیناوی به خدایان ادای احترام می کنند. آنها در کوره ای از چوب می سوزانند. این ادای احترام به چرخش خورشید از زمستان به تابستان است.

اختلاف ساعت به وقت ایسلند و ایران

برای اطلاع از شرایط کار در ایسلند می توانید این مقاله مطالعه کنید. برای برقراری تماس از راه دور با ایسلند یا برای آماده شدن برای تحصیل در ایسلند و ارسال و تماس با مسئول پذیرش باید بین ساعت 8 صبح تا 1:30 بعد از ظهر وقت خود را در ایسلند امتحان کنید. در ایران بین ساعت 12:30 تا 18 خواهد بود اگر در ایسلند زندگی می کنید و می خواهید با ایران تماس بگیرید، می توانید از ساعت 2:30 صبح تا 6:30 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا ایران 4 ساعت و 30 دقیقه از این کشور جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای توریستی ایسلند مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *