مهاجرت تحصیلی مالت

رشته چشم پزشکی در مالتا

رشته چشم پزشکی در مالتا در شرایط بسیار عالی و رویایی دارد. در طول تحصیل در مالتا در رشته چشم پزشکی در طبیعت بکر و زیبای این کشور هم غرق شوید. تا به امروز هیچ اطلاعات قابل اعتمادی در مورد نابینایی و بیماری های شایع چشم مانند آب مروارید، رتینوپاتی دیابتی و گلوکوم وجود ندارد. بنابراین، تیم تحقیقاتی درصدد تعیین شیوع اختلالات چشمی رایج در مالتا است آگاهی از شیوع اختلالاتی مانند دژنراسیون ماکولا مرتبط با سن و آب مروارید به برنامه ریزی مراقبت های بهداشتی عمومی کمک می کند. راه‌ اندازی استراتژی ‌های غربالگری کارآمد، هزینه ‌های مالی پیش ‌بینی ‌شده مورد نیاز، تعداد پزشکان جدید برای مدیریت بیماری‌های چشم، از مهم ترین دلایل تحصیل در این کشور است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل و مهاجرت به کشور مالتا مشاور و راهنمای شما می باشد.

تحصیل رشته چشم پزشکی در مالتا

این واحد مطالعه بر اساس علوم اعصاب، عمدتاً آناتومی عصبی و فیزیولوژی عصبی (سال های 1 و 2) است. به نورولوژی بالینی می پردازد که با همبستگی های پاتولوژیک و درمانی ادغام شده است. اهداف واحد مطالعه شامل معرفی نورولوژی بالینی به دانشجویانی که قبلاً در نوروآناتومی بالینی، فیزیولوژی عصبی بالینی، آسیب شناسی عمومی و روش های بالینی پایه مهارت کسب کرده اند می باشند. ارائه یک رویکرد یکپارچه شامل رشته های بالینی، آسیب شناسی و فارماکولوژی بالینی به عنوان بازتابی از عملکرد بالینی واقعی روزانه در حوزه چشم پزشکی از دروس این رشته می باشد. ارائه راهنمایی برای کسب دانش تئوری نورولوژی و کاربرد آن در یک محیط بالینی ماموریت اساتید در این رشته است. تکمیل مهارت های نظری و عملی برای کسب مهارت های بالینی از مهم ترین ویژگی های دانشجویان رشته چشم پزشکی در مالتا است.

از سخنرانی ها و آموزش های رسمی برای تقویت یادگیری مبتنی بر مورد و ارائه درک درستی از ایمنی دارو استفاده کنید. در پایان واحد مطالعه، دانشجو قادر خواهد بود:

  • دانش به دست آمده از طریق مطالعه نوروآناتومی و فیزیولوژی عصبی را در تمرینات عصبی بالینی به کار گیرد.
  • دسترسی به منابع اطلاعاتی و انجام جستجوی متون مناسب.
  • ارزیابی انتقادی ادبیات پزشکی منتشر شده.
  • استفاده از فناوری اطلاعات از جمله منابع الکترونیکی مبتنی بر بیمارستان مانند iSoft، PACS و پایگاه های سرشماری.
  • اهمیت درک نحوه عمل و استفاده بالینی این دسته از داروها را تشخیص دهد.
  • فهرستی از اصول بالینی دخیل در انتخاب این دسته از داروها برای هر بیمار.
  • مفهوم دارودرمانی فردی را در استفاده از این دسته از داروها پیش بینی و ترسیم کنید.
  • علت شناسی، عوامل خطر، پاتوژنز و مورفولوژی عفونت ها و تومورهای سیستم عصبی مرکزی و عفونت های چشم را شرح دهد.
  • عواقب و عوارض بالینی عفونت ها و تومورهای سیستم عصبی مرکزی و عفونت های چشم را تشریح کنید.
  • انواع تست های آزمایشگاهی موجود برای تشخیص بالینی عفونت ها و تومورهای سیستم عصبی مرکزی و عفونت های چشمی را شرح دهد.

دروس رشته چشم پزشکی در مالتا

EDU Medical با افتخار اولین برنامه مطالعاتی پزشکی در سطح جهان را رهبری می کند که از رویکرد یادگیری ترکیبی و اولین موسسه آموزش عالی دیجیتال بومی در اروپا استفاده می کند. این یک تیم اختصاصی و متنوع با پیشینه قوی در پزشکی، آموزش الکترونیکی و فناوری از سراسر جهان می باشند. این تیم سوابق اثبات شده ای در ایجاد موفقیت آمیز پلتفرم ها و تجربیات یادگیری آنلاین در انبوهی از برنامه های پزشکی و بهداشتی دارد. دانش‌آموزان با استفاده از روش‌های آموزشی مبتنی بر شواهد در ارتباط با یادگیری همزمان در گروه ‌های کوچک و پشتیبانی شخصی از متخصصان پزشکی، مربیان و مربیان آموزش می‌بینند. این توسط آخرین فناوری های یادگیری دیجیتال پشتیبانی می شود که ما به طور مداوم در حال بهبود و بهینه سازی آن هستند و تجربه کاربری عالی را برای کارکنان و دانش آموزان خود تضمین می کند.

در جدول زیر شاهد دروس رشته چشم پزشکی در مالتا می باشد:

سال های تحصیلدروس
سال 1بیوشیمی و زیست شناسی سلولی برای بینایی سنجی
آناتومی انسان و علوم اعصاب
فیزیولوژی انسان
اپتیک برای بینایی سنجی
ابزار دقیق بینایی سنجی
میکروبیولوژی برای بینایی سنجی
آناتومی و فیزیولوژی چشم
علوم تجسمی I
اپتیک چشمی و توزیع I
تمرین اپتومتری I
سال 2مقدمه ای بر آمار زیستی
علوم تجسمی II
فارماکولوژی عمومی و چشمی I
تمرین بینایی سنجی II
بینایی دوچشمی I
اپتیک چشمی و توزیع II
علوم تجسمی III
فارماکولوژی عمومی و چشمی II
روانشناسی برای بینایی سنجی
سال 3تمرین بینایی سنجی III
تمرین لنز تماسی I
اپتیک چشمی و توزیع III
مقدمه ای بر آسیب شناسی عمومی و چشمی برای بینایی سنجی
دید کم
مهارت های ارتباطی انگلیسی برای بینایی سنجی
دو چشمی Vision II
کلینیک مراقبت های اولیه I
تمرین لنز تماسی II
بینایی سنجی محیطی و اجتماعی
بیماری های چشمی برای بینایی سنجی
مراقبت تخصصی A و B
جایگاه صنعتی I
سال 4کلینیک مراقبت های اولیه II
اپتیک چشمی و توزیع IV
روش تحقیق و آمار
کارآفرینی و اخلاق
بینایی سنجی سلامت عمومی
کلینیک تخصصی مراقبت هوش مصنوعی
BI کلینیک مراقبت های تخصصی
کلینیک مراقبت های اولیه III
مطالعه موردی بالینی مبتنی بر مشکل
پروژه تحقیقاتی بینایی سنجی
کلینیک مراقبت تخصصی AII
کلینیک مراقبت های تخصصی BII
جایگاه صنعتی II

 

مهارت های چشم پزشک در مالتا

به عنوان یک متخصص در EDU، نقش شما در ایجاد آن پل و تحقق بخشیدن به مفهوم آموزشی EDU بسیار مهم است. ما معتقدیم که آنچه دانش آموزان می توانند به تنهایی بیاموزند، برای مثال تعاریف و مفاهیم نظری اساسی، می توانند در طی خودآموزی قبل از جلسات تخصصی یاد بگیرند. فراگیران ما با تجهیز به پایه ها، به جلسات آماده می آیند تا با کارشناسان ما ملاقات کنند، آنها نیز به نوبه خود با آوردن تجربه و اشتیاق در دنیای واقعی به جلسه، تئوری آموخته شده را به کاربرد عملی تبدیل می کنند. این یک سخنرانی سنتی نیست که در آن نقاط قدرت دیکته می‌شود، بلکه فضایی است که در آن کارشناسان رنگ‌های بسیاری از تجربه بالینی واقعی را به یادگیری می‌آورند و می‌توان تئوری را واقعاً در عمل برجسته کرد.

رشته ایمنی شناسی در مالتا از رشته های محبوب در حوزه پزشکی و مراقبت های بهداشتی است. مهارت هایی که یک چشم باید داشته باشد شامل موارد مختلفی است که در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • با گرفتن یک تاریخچه عصبی ساختاریافته با بیمار ارتباط برقرار کند.
  • انجام یک معاینه عصبی جامع.
  • انجام فوندوسکوپی و تفسیر یافته ها در زمینه بالینی.
  • ارزیابی وضعیت روانی بیمار.
  • برنامه ریزی و تفسیر تحقیقات مناسب.
  • تطبیق داروهای مناسب با زمینه بالینی خاص.
  • ارزیابی عوامل روانی و اجتماعی و تأثیر بیماری.

کار در حوزه رشته چشم پزشکی در مالتا

بیمارستان Mater Dei یک بیمارستان آموزشی عمومی حاد است که طیف کاملی از خدمات بیمارستانی از جمله طیف گسترده ای از خدمات تخصصی را ارائه می دهد. این بزرگترین موسسه مراقبت های بهداشتی برای تحصیل در مالتا است.Mater Dei با هدف ایجاد یک مرکز برتر در ارائه مراقبت ‌های مؤثر و کارآمد و حاد با کیفیت بیمار محور است. همچنین هدف آن دستیابی به سطوح بالایی از رضایت بیماران و کارکنان و افزایش آموزش، تحقیق و نوآوری است. بخش چشم پزشکی در بیمارستان Mater Dei خدمات جامع مراقبت از چشم را به جمعیت مالتا ارائه می دهد. بخش بیماران سرپایی میزبان یک برنامه شلوغ از کلینیک های چشم پزشکی تحت رهبری مشاور است و توسط خدمات ارتوپتیک و بینایی سنجی داخلی پشتیبانی می شود. این دستگاه با انواع تجهیزات تشخیصی، تصویربرداری و لیزر مدرن مبله شده است.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در رشته چشم پزشکی در مالتا هستید:

نرخ بیکاری رشته چشم پزشکی در مالتایک بخش اختصاصی چشم پزشکی، مراقبت‌های چشمی را به صورت بستری ارائه می‌کند و پذیرش ‌های انتخابی و اورژانسی را برای جراحی مدیریت می‌کند. تعداد زیادی از مداخلات جراحی روزانه و بستری در سالن های جراحی اختصاصی چشم انجام می شود. طیف کاملی از روش ‌های تخصصی شامل جراحی آب مروارید، قرنیه، گلوکوم، ویترورتینال و استرابیسم ارائه می‌شود. تیم متخصص چشم که کاملاً به سلامتی شما اختصاص داده شده است، اطمینان حاصل می کند که وضعیت شما رسیدگی و مراقبت می شود. متخصصان در مورد گزینه های درمانی که منجر به بهترین نتایج بصری ممکن بر اساس شرایط شما می شود بحث خواهند کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت بعد از تحصیل در مالتا به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *