مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته هوافضا در مکزیک

رشته هوافضا در مکزیک

با توجه به پیشرفت صنعت هوافضا در مکزیک تحصیل رشته هوافضا در مکزیک میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای اخذ اقامت دائم این کشور است. تحصیل در خارج از کشور رویای اکثر دانشجویان اس. اما فقط برخی موفق به تحصیل آن می شوند. در حالی که برخی به دلیل کسب امتیازات ناکارآمد موفق به گذراندن شرایط نمی شوند، برخی دیگر که نمره خوبی کسب کرده اند به دلیل هزینه های بسیار زیاد نمی توانند رویای خود را تحقق بخشند. با این حال، این یک خبر خوب برای همه دانشجویان مشتاق است. این کشور آموزش در سطح جهانی، زیرساخت های به روز و عالی و فناوری پیشرفته را به دانشجویان اما با قیمتی نسبتا پایین تر از انگلیس یا ایالات متحده آمریکا ارائه می دهد.

چندین دانشگاه معتبر در مکزیک مانند دانشگاه گوادالاخارا وجود دارد که به دلیل ارائه یکی از بهترین برنامه های فرهنگ اسپانیایی زبان و آمریکای لاتین در جهان بسیار مشهور است. دانشجویان بین المللی می توانند خود را در برنامه های تابستانی شناخته شده جهانی ثبت نام کنند. هزینه تحصیل در این کشور در مقایسه با ایالات متحده و کانادا نسبتاً کم است. هزینه تحصیل موسسات این کشور کاملا مقرون به صرفه است. هزینه های اقامت از جمله هزینه مسکن و مسافرت نیز بسیار مناسب است. از نظر سطح زندگی در مکزیک گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. زندگی در شهرهای بزرگ به دلیل نرخ مناسب کالاهای روزانه می تواند ارزان تر باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه به معرفی صنعت هوافضا در این کشور و معرفی دانشگاه های رشته هوافضا در مکزیک پرداخته است.

دانشگاه های رشته هوافضا در مکزیک

رشته هوافضا در مکزیک شامل همه جنبه ها و بینش هایی در مورد صنعت هوافضا در این کشور در گذشته و حال، همراه با پیش بینی برای آینده است. این مطالعه همچنین مشخصات شرکت های بزرگ این کشور را ارائه می دهد که محصولات و خدمات خود را در این کشور کار می کنند یا ارائه می دهند. در مورد برنامه مطالعه، این امر بر توسعه دانش در هوانوردی و فضا متمرکز خواهد بود. علاوه بر این، دانشجویان می توانند زبان و اصطلاحات مورد استفاده در صنعت هوافضا را درک و به کار گیرند.

به همین ترتیب، نسل جدید مهندسان هوافضا به ایجاد پروژه های تکنولوژیکی و رقابتی معطوف خواهند شد و همچنین به توسعه برنامه های کاربردی برای صنعت ملی و بین المللی خواهند پرداخت. این مدرک جدید در برترین دانشگاه های این کشور ارائه می شود. دانشجویان جدید این فرصت را خواهند داشت که 10 ترم را بگذرانند و در مجموع 450 واحد را پوشش دهند.

 دانشگاه هایی که رشته هوافضا را در این کشور ارائه می دهند، عبارتند از:

  • دانشگاه خودمختار ملی مکزیک
  • Tecnologico de Monterrey
  • Universidad Autonoma de Nuevo Leon
  • موسسه پلی تکنیک ملی

جدول زیر رتبه دانشگاه های نام برده شده را در سطح جهانی و در بین دانشگاه های مهندسی نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشکده های مهندسی
دانشگاه خودمختار ملی مکزیک399448
Tecnologico de Monterrey840455
Universidad Autonoma de Nuevo Leon1209666
موسسه پلی تکنیک ملی930703

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله معرفی دانشگاه های مکزیک را مطالعه نمایید.

دانشگاه های رشته هوافضا در مکزیک

درباره صنعت هوافضا در مکزیک

پیش بینی می شود صنعت هوافضا در این کشور با CAGR بیش از 5% در دوره پیش بینی رشد کند. صنعت هوافضای این کشور با سرمایه گذاری قابل توجه خارجی و ایجاد اشتغال رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است. صادرات صنایع هوافضا از کشور طی 15 سال گذشته در حال افزایش است و نرخ رشد سالم آن بیش از 14% در سال است. اکوسیستم مطلوب برای بخش تولید و هزینه های پایین تولید در این کشور سرمایه های شرکت های تولید هوافضا را به خود جلب می کند و در نتیجه رشد بازار را تحت تأثیر قرار می دهد.

طبق فدراسیون صنعت هوافضا این کشور (FEMIA)، بخش هوافضا این کشور از 100 شرکت و سازمان تولیدی در سال 2004 به بیش از 350 در 2019 افزایش یافته است. عواملی مانند ابتکارات جدید برای ادغام تأمین کنندگان محلی کوچکتر در صنعت هوافضای این کشور و همچنین حمایت دولت برای حمایت از شرکت های کوچکتر و فرصت های حاصل از توافق نامه های تجاری بین ایالات متحده، کانادا و این کشور تخمین زده می شود که سهم هوافضا را بیشتر بهبود بخشد.

بازارکار رشته هوافضا در مکزیک

بخش تولید رشته هوافضا در مکزیک یک بخش با عملکرد بالا است و به طور قابل توجهی به رشد کلی اقتصاد این کشور کمک می کند. در حال حاضر، این کشور چهاردهمین تأمین کننده بزرگ هوافضا در سطح جهان است و انتظار می رود که در دوره پیش بینی وارد 10 کشور برتر شود. طی 15 سال گذشته، صادرات حاصل از ساخت هوافضا در این کشور با نرخ رشد سالم به طور متوسط ​​بیش از 14% در سال رشد کرده است. در سال 2019، صادرات هوافضا از این کشور نسبت به سال 2018، حدود 10% رشد کرد. ظهور هواپیماهای اصلی نصب شده و تأمین کنندگان مانند جنرال الکتریک، ایرباس، سافران، بمباردیر و گروه Latécoère و سایر محصولات به بخش تولید این کشور منجر می شود هزینه ها در این کشور، به طور قابل توجهی در رشد صادرات از کشور در طول سال ها کمک کرده است.

در سال 2019، حدود 80% از تولید صنعت هوافضا در این کشور به ایالات متحده صادر شده است. در حالی که بقیه صادرات به کشورهایی مانند کانادا، فرانسه، آلمان و سایر کشورهای خارجی انجام می شود. توانایی های تولید هوافضا در این کشور از موتورها و قطعات موتور گرفته تا بدنه، درب های باری، مجموعه تجهیزات دنده فرود، هواپیمای هوایی و چندین مولفه دیگر است که اکنون در چندین مدل هواپیما در سراسر جهان وجود دارد. بنابراین، توانایی های روزافزون ساخت هوافضا این کشور و صادرات فزاینده این کشور نشان دهنده محیط سالم رشد صنعت هوافضا در این کشور است.

به طور کلی، فارغ التحصیلان این رشته می توانند به راحتی در این کشور استخدام شوند. حقوق ماهیانه کار در این کشور برای مهندسان هوافضا در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار مهندسان هوافضا در مکزیک به پزو هزینه تحصیل در مکزیک

هزینه تحصیل و زندگی در مکزیک به عوامل مختلفی بستگی دارد که در نمودار زیر آورده شده است:

عوامل هزینه تحصیل و زندگی در مکزیک

هزینه تحصیل در این کشور در دانشگاه های مختلف برای مقطع کارشناسی در جدول زیر آمده است:

نوع دانشگاههزینه مقطع کارشناسی به دلار
دانشگاه دولتیبین 378$ تا 818$
دانشگاه خصوصیبین 1636$ تا 16353$

به طورکلی، هزینه تحصیل در این کشور برای یک نفر در حدود 4500$ تا 7500$ (دلار آمریکا) هزینه دارد. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به 20000$ (دلار) می رسد. جدا از این که هزینه های اقامت مکزیک پس از اشتراک یک آپارتمان حدود 500$ (دلار) است. در حالی که اجاره آپارتمان ماهانه 1500$ (دلار) است، پس از آن هزینه های اضافی مانند غذا، مسافرت، سرگرمی، سلامتی و غیره برای یک فرد در حدود 300$ تا 600$ (دلار) اضافی هزینه می شود. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند به عزیزانی که قصد مهاجرت به این کشور دارند، در اخذ ویزا کمک کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *