مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته هوافضا در اروگوئه

رشته هوافضا در اروگوئه

رشته هوافضا در اروگوئه زیر مجموعه رشته مهندسی است. البته این رشته به عنوان رشته ای جدید در اروگوئه یاد می شود. برنامه های ارائه شده در این بخش بسیار کم هستند. علاقه مندان به رشته هوافضا در اروگوئه نیز باید در دروس ریاضیات، فیزیک و علوم پایه ای قوی داشته باشند. متاسفانه علاقه مندان به این رشته نمی توانند برنامه های زیادی در کشور اروگوئه پیدا کنند. لذا کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توصیه می کنند قبل از اقدام به مهاجرت بازار کار کشور را بررسی کرده و همچنین برنامه های ارائه شده را بررسی کنید. اروگوئه کشوری نوپا در زمینه رشته هوافضاست. اما افرادی که علاقه مند به کار در این رشته هستند و به زبان اسپانیایی مسلط هستند، می توانند شانس خود را امتحان کنند.

بازار کار رشته هوافضا در اروگوئه

بازار کار رشته هوافضا در اروگوئه عمدتا در بخش حمل و نقل هوایی فعال است. حمل و نقل هوایی اروگوئه، یکی از کوچکترین ها در آمریکای لاتین است. بیشتر مقصد اروگوئه بین المللی است و پروازهای آن به آرژانتین، برزیل و شیلی متمرکز است. اسپانیا، ایالات متحده، پاناما و پرو به عنوان بازارهای ثانویه شناخته می شوند. بزرگترین و شلوغ ترین فرودگاه اروگوئه Aeropuerto Internacional de Carrasco در مونته ویدئو است. در حالی که Aeropuerto Internacional de Laguna Sauce بر تقاضای گردشگری پونتا دلا استه و پیریاپلیس و اطراف آن متمرکز شده است، این دومین فرودگاه مهم کشور است. در دهه گذشته، 2 شرکت هواپیمایی بزرگ در فرودگاه فعالیت می کردند:

  • BQB Lineas Aéreas
  • و Two Flex، که به عنوان تغذیه کننده Gol Linhas Aereas فعالیت می کردند.

بازار تا حد زیادی تحت سلطه گروه LATAM است. پیش از این، BQB و Pluna بیش از نیمی از حرکت هوایی کشور را پوشش می دادند، اما پس از آن که به ترتیب در 2015 و 2012 فعالیت خود را متوقف کردند ، جایگزینی آنها بسیار دشوار بود. اگرچه Alas-U یا Amaszonas اروگوئه تلاش کردند این خلا را پر کنند، اما تاکنون آنها نتوانسته اند آن بازار را پر کنند و خطوط هوایی بین المللی را برای تأمین تقاضای از دست رفته رها کنند. فرودگاه اصلی این کشور در مونته ویدئو، با 500000 مسافر سالانه مهمترین مسیر کشور بوده است.

درآمد کار رشته هوافضا در اروگوئه

با توجه به کوچک بودن بازار کار رشته هوافضا در اروگوئه، مشاغل در این کشور نیز تنوع کمی دارد. بیشتر مشاغل در بخش حمل و نقل هوایی در فرودگاه ها و صنعت هواپیمایی کشور است. با این حال با داشتن تخصص و تجربه می توانید با کار در اروگوئه حقوق مناسبی بدست آورید. در حال حاضر حقوق ماهیانه کار در اروگوئه در رشته هوافضا به صورت متوسط 41300UYU (پزو اروگوئه) در ماه است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار در رشته هوافضا در کشور اروگوئه به میزان 21500UYU (پزو اروگوئه) و در بیشترین حالت 63200UYU (پزو اروگوئه) می باشد. در زمان انتشار این مقاله هر 1000UYU (پزو اروگوئه) معادل 23$ (دلار) است.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل کار در رشته هوافضا در کشور اروگوئه را بررسی کنید:

حقوق ماهیانه مشاغل هوافضا در اروگوئه

تحصیل رشته هوافضا در اروگوئه

رشته هوافضا یک رشته تخصصی است، لذا برای کار در این رشته نیاز به کسب تخصص دارید. کسب تخصص با تحصیل رشته هوافضا امکان پذیر است. متاسفانه برنامه های ارائه شده در رشته هوافضا در کشور اروگوئه بسیار نادر هستند. البته می توانید با تحصیل رشته فیزیک در اروگوئه پایه از این رشته را در ماژول هایی فرا بگیرید. در هر صورت با توجه به تعداد کم برنامه ها و سابقه نه چندان طولانی اروگوئه در ارائه رشته هوافضا، پیشنهاد می شود به کشورهای برتر در این رشته همانند آلمان، روسیه و آمریکا نگاهی بیاندازید. همچنین کشورهای کم هزینه تر مانند اسپانیا و پرتغال نیز می توانند گزینه ای مناسب باشند. برای اخذ ویزای تحصیلی اروگوئه می توانید مقاله مذکور را مطالعه فرمایید یا ب متخصصان ما تماس بگیرید.

از جمله دانشگاه های ارائه کننده رشته مهندسی و هوافضا در کشور اروگوئه شامل:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه مونته ویدئو
2دانشکده مهندسی دانشگاه جمهوری اروگوئه

کار مهندسی رشته هوافضا در Uruguay

مهندسین هوافضا در اروگوئه وظایف مهندسی را در طراحی، ساخت و آزمایش هواپیماها، موشک ها و فضاپیماها انجام می دهند. ممکن است برای ارزیابی سازگاری مواد و تجهیزات در طراحی و ساخت هواپیما تحقیقات اساسی و کاربردی انجام دهد. ممکن است پیشرفت هایی را در آزمایش تجهیزات و تکنیک ها توصیه کند. آنها همچنین مدل های ریاضی یا سایر روش های تجزیه و تحلیل رایانه را برای توسعه، ارزیابی یا اصلاح طراحی، با توجه به نیازهای مهندسی مشتری ارائه می كنند.

سایر وظایف عبارتند از:

  • برنامه های آزمایشی، زیست محیطی، عملیاتی را بر روی مدل ها یا نمونه های اولیه هواپیماها یا سیستم ها یا تجهیزات هوافضا برنامه ریزی یا انجام دهید.
  • طراحی مفهومی محصولات یا سیستم های هوانوردی یا هوافضا را برای پاسخگویی به نیاز مشتری یا مطابقت با مقررات زیست محیطی تنظیم کنید.
  • بررسی و حل و فصل گزارشات مشتریان درباره مشکلات فنی هواپیماها یا وسایل نقلیه هوافضا را برنامه ریزی یا هماهنگ کنید.
  • گزارش های فنی یا سایر اسناد، مانند دفترچه های راهنما را برای استفاده توسط کارکنان مهندسی، مدیریت یا مشتریان بنویسید.
  • فعالیت های مهندسی یا فنی مربوط به طراحی، ساخت، اصلاح یا آزمایش هواپیماها یا محصولات هوافضا را مستقیم یا هماهنگ كنید.
  • با بررسی گزارش ها یا اسناد مشتریان یا مهندسان میدانی یا بازرسی از محصولات آسیب دیده، مشکلات عملکردی را تشخیص دهید.

مهندسین هوافضا علاوه بر وظایف معمول خود، تحقیق و حل و فصل گزارشات مشتریان درباره مشکلات فنی هواپیماها یا وسایل نقلیه هوافضا را برنامه ریزی یا هماهنگ می کنند. آنها همچنین ممکن است معیارهای طراحی برای محصولات یا سیستم های هوانوردی یا هوافضا، از جمله روش های آزمایش، هزینه های تولید، استانداردهای کیفیت، استانداردهای زیست محیطی را ایجاد کنند.

کار مهندسی رشته هوافضا در Uruguay

فعالیت های دانشجویی هوافضا در Uruguay

در اروگوئه بیشتر فعالیت های هوافضا مربوط به جوانان است. به طور خاص، در سال های گذشته فعالیت های زیادی برای تشویق دانشجویان جوان به دنبال شغل در علم و فناوری انجام شده است. به عنوان نمونه می توان به نمایشگاه E-Scientia اشاره کرد، جایی که گروه هایی از دانش آموزان دبیرستان وارد مکانی می شوند که به نظر می رسد یک پایگاه فضایی است و بخشی از مأموریت هایی می شوند که روی ماژول های مختلف کار می کنند.

\همچنین چندین دانشجوی اروگوئه ای دانشگاه و دبیرستان در مسابقات بین المللی هوافضا شرکت کردند. در سال 2010 اولین بار بود که گروهی از دانشجویان دانشگاه های غیر آمریکایی در فروم RASC-AL ، که مسابقه ای است که توسط ناسا و موسسه ملی هوانوردی برگزار می شود فینالیست شدند. تیم های دیگری در سال 2011 و 2012 مجدداً شرکت کردند. در سال 2012 برخی از پروژه ها مانند پروژه LAI به پیشرفت خود ادامه دادند.

هدف این پروژه معرفی دانشجویان مقطع کارشناسی به فعالیت های هوافضا با هدف نهایی پرتاب اولین ماهواره اروگوئه است. این پرتاب برای دسامبر 2013 تخمین زده شده بود. این فعالیت با انتشار بالن های استراتوسفر شروع شد و بعداً گروه های زیادی از دانشجویان روی ماژول های مختلف CubeSat کار کردند. علاوه بر این، بار دیگر دانش آموزان دبیرستانی از سراسر کشور برای شرکت در المپیادهای نجوم و نجوم-آمریکای لاتین انتخاب شدند. همچنین دانشجویان به طور فعال در فعالیت هایی شرکت می کنند، عمدتا مربوط به قانون هوانوردی و فضایی است و ثبت نام کنندگان جدید را تشویق می کند. برای بررسی شرایط اخذ ویزای تحصیلی اروگوئه و اعزام دانشجو به اروگوئه می توانید مطالب را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بیابید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *