مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته هتلداری در ژاپن

رشته مدیریت هتلداری دانشگاه کیوتو ژاپن

تحصیل رشته هتلداری در ژاپن در موسسات زیادی امکان پذیر است. ژاپن کشوری با جاذبه های طبیعی خاص خود همواره جزو کشورهای مطرح شرق آسیا بوده است. رشته هتلداری که به موضوع مدیریت هتلداری و مهمان داری و موارد مربوط به این رشته می پردازد دانشجویان را برای ورود به بازار کار این رشته آماده می کند. ژاپن کشوری با موسسات و دانشگاه های معتبر است که از آخرین دانش برای ارائه و رشد دانشجویان خود استفاده می کند. دوره های ارائه شده در رشته هتلداری در ژاپن هم به زبان ژاپنی و هم به زبان انگلیسی ارائه می شود. برای بررسی بیشتر رشته هتلداری در ژاپن به ادامه مقاله منتشر شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید.

تحصیل رشته هتلداری در ژاپن

با استفاده از فناوری و منابعی که دانشگاه ها و موسسات ژاپنی فراهم می کنند، مهارت های واقعی را که در صحنه استفاده خواهید کرد، بیاموزید و تمرین کنید. با تحصیل رشته هتلداری در ژاپن موضوعاتی مانند آداب تجاری، پروتکل ها، در مورد غذاهای ژاپنی، منوها، مدیریت هتلداری، بازاریابی هتل، مهمان نوازی و موارد دیگر را بیاموزید. دانشجویان می‌توانند تمام مهار ت‌های مورد نیاز را از اصول اولیه بیاموزند تا تلاش کنند تا به بهترین مدیر هتل تبدیل شوند.

علاوه بر تحصیل رشته هتلداری در ژاپن می توانید در دوره آموزشی عروس نیز شرکت کنید. یاد بگیرید که رویاهای عروس ها را به واقعیت تبدیل کنید. یاد بگیرید که هم هماهنگ کننده مجلس عروسی شوید (گل، مو و آرایش و غیره)، و همچنین مهارت های هتلداری را در بالا یاد بگیرید. بسیاری از دوره های رشته هتلداری در ژاپن به زبان انگلیسی تدریس می شود.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته هتلداری در ژاپن معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه کیوتو
2دانشگاه میجی
3دانشگاه ریکیو
4دانشگاه لا کردن کوبه
5دانشگاه واکایاما
6کالج اندیکت
7مدرسه هتلداری ژاپن

رشته مدیریت هتلداری دانشگاه کیوتو ژاپن

دوره رشته مدیریت هتلداری دانشگاه کیوتو از دانشجویان در یادگیری تکنیک های مدیریت، بازاریابی و نوآوری برای جاذبه های توریستی و صنعت توریستی که برای مدیریت در کیوتو، یکی از شهرهای پیشرو توریستی جهان جذاب هستند، پشتیبانی می کند. امیدواریم افرادی که در مدیریت صنعتی و مدیریت محلی مرتبط با گردشگری فعالیت می کنند و همچنین افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار در این زمینه ها را دارند، مطالعات خود را در زمینه مفاهیم پایه مدیریت ادامه دهند و تحقیقاتی را در محل در مورد مناطق توریستی جدید و روش های مدیریت کسب و کار انجام دهند.

  • در این برنامه، ظرفیت مدیریتی دانشجویانی را برای احیای مناطق و صنایع توریستی و ارتقای ژاپن به‌ عنوان یک کشور گردشگر محور تقویت خواهد شد.
  • طول استاندارد این دوره 2 سال است و برای تکمیل آن 42 واحد مورد نیاز است.
  • پذیرش دانشجو در ماه آوریل انجام می شود.
  • حداکثر 24 واحد در هر ترم ممکن است گرفته شود.
  • برای ورود به سال دوم، دانشجویان باید حداقل 16 واحد در دروس پایه و تخصصی (شامل 4 درس پایه به ارزش 8 واحد یا بیشتر) کسب کنند.
  • برای دروس پایه، علاوه بر آزمون معمولی، آزمون پیشرفت تحصیلی در ترم دوم نیز برگزار می شود. کسانی که پس از ثبت نام در دوره موفق به کسب امتیاز نشوند، پس از قبولی در آزمون تکمیلی به عنوان کسب امتیاز شناخته می شوند.
  • برای تکمیل برنامه نیازی به پایان نامه کارشناسی ارشد نیست.
  • امتحانات ورودی این دوره، تجربه عملی دانشجویان را در داخل یا خارج از بخش گردشگری ارزیابی می ‌کند که می ‌تواند زمانی مفید باشد که دانشجو در آینده وارد بخش گردشگری شود.
  • برخلاف سایر برنامه ها، این برنامه به دلیل شرایطی که ارائه می دهد، مشمول سیستم تحصیل طولانی مدت نمی شود.

رشته مدیریت هتلداری دانشگاه کیوتو ژاپن

مدرسه هتلداری ژاپن

مدرسه هتلداری ژاپن یک مرکز آموزشی است که جوانان را برای موفقیت در دنیای بین ‌المللی صنعت مهمان ‌نوازی و گردشگری آماده می‌کند. همانطور که جهان ما به طور فزاینده ای بین المللی می شود و محیط زندگی انسان بهبود می یابد، خواسته ها و آرزوهای مردم همچنان افزایش می یابد. به دنبال دستیابی به یک محیط زندگی ایده آل برای انسان، صنعت هتلداری فراتر از نقش قبلی خود که صرفاً ارائه خدمات اقامتی و غذاخوری بود، به توسعه خود ادامه می دهد و به یک صنعت بین المللی تبدیل می شود که ارزش عاطفی و مادی را در رابطه با تمام جنبه های زندگی فراهم می کند.

مدرسه هتلداری ژاپن با ایجاد محیطی برای آموزش نظری و عملی مبتنی بر فراوانی طبیعت انسانی، پرسنل هتلی برجسته ای را پرورش می دهد که مجهز به مهارت های عملی و دانش فعلی در این صنعت آینده نگر هستند و آماده تبدیل شدن به مدیران میانی و مدیران اجرایی در این صنعت هستند. خط مشی موسسه پرورش رویاها و اشتیاق جوانانی است که برای آینده آماده می شوند با آموزش منابع انسانی که می توانند به رهبران آینده بین المللی تبدیل شوند.

درآمد کار در رشته هتلداری در ژاپن

میزان درآمد کار در ژاپن با توجه به موقعیت شغلی، تجربه و مدرک و عواملی از این دست تعیین می شود. برای مثال در نمودار زیر می توانید درآمد کار در رشته هتلداری به عنوان یک مدیر هتلداری را ببینید:

 

میزان درآمد کار در ژاپن را با بررسی هزینه زندگی در ژاپن مقایسه کنید.

مدرسه هتلداری ساسوگا ژاپن

مدارس حرفه ای مختلفی در دسترس هستند که می توانید پس از رسیدن به سطح مورد نیاز ژاپنی وارد آنها شوید. یک مدرسه حرفه ای عالی، مدرسه هتلداری ساسوگا ژاپن است. این مدرسه در سال 1972 تأسیس شد و تنها هتلی است که مدرسه ای در ژاپن ایجاد کرده است. تنها با یک دوره 2 ساله، مهارت ها و دانش لازم برای یافتن شغل در ژاپن و صنایع خدماتی در سرتاسر جهان را خواهید داشت. این مدرسه در طی 2 سال متوالی 100% فارغ التحصیلان آنها را شغل فراهم کرده است. بیش از 5 فصل در صنعت هتلداری مشغول به کار هستند.

مدرسه هتلداری ساسوگا ژاپن می تواند به شما کمک کند تا یک دوره کارآموزی با حقوق را تضمین کنید. بنابراین در حین کسب تجربه دستمزد دریافت می کنید. مدرسه دارای امکانات عالی، با کلاس های درسی است. مهاجرت به اروپا و یا کشور مورد علاقه خود را می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رقم بزنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *