مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته هتلداری در قبرس

رشته هتلداری در قبرس

رشته هتلداری در قبرس از جمله رشته های جذاب ارائه شده مربوط به صنعت گردشگری است. قبرس یکی از کشورهای حوزه دریای مدیترانه است. از این رو مهمانداری و هتلداری موضوعی مهم در این رابطه است. قبرس دارای دانشگاه های مختلفی است که رشته هتلداری را در لیسانس و همچنین فوق لیسانس آموزش می دهد. فارغ التحصیلان رشته هتلداری در قبرس می توانند با دانش بدست آورده از این رشته وارد بازار کار شوند. توجه داشته باشید که دانشگاه های قبرس انچنان معتبر نیستند لذا برای تحصیل این رشته در کشورهای بسیار معتبر می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

تحصیل رشته هتلداری در قبرس

صنعت هتلداری و گردشگری یکی از مواردی است که اقتصاد قبرس به آن وابسته است. این صنعت نقش های فارغ التحصیل را در انواع محیط های کاری هیجان انگیز و سریع ارائه می دهد. پیوندهای بین مهمان ‌نوازی، گردشگری و رویدادها برای این بخش مهم است و هنگام تحصیل رشت هتلداری در قبرس شما هر 3 موضوع را مطالعه خواهید کرد و در عین حال بر خواسته‌های خاص از مدیران متمرکز خواهید بود. شما توسط کارکنان آگاه که علاقه زیادی به آموزش و تحقیق خود دارند، آموزش خواهید دید. پیوندهای قوی با مشاغل دنیای واقعی نیز ممکن است فرصت های حرفه ای بیشتری را ارائه دهد.

مدرک تحصیل رشته هتلداری در قبرس برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد در این زمینه طراحی شده است و نشان دهنده نیاز به ارائه فارغ التحصیلان واجد شرایط برای مقابله با چالش های صنعت مهمان نوازی رو به رشد است. اگر به دنبال یک نقش مدیریتی یا مرتبط با مهمان نوازی هستید یا می خواهید علاقه خود را به دنیای مهمان نوازی بیشتر کنید، این دوره ها می تواند برای شما مناسب باشد. این برنامه ها شامل دیدگاه‌ های نظری و حرفه ‌ای است که دوره ‌هایی را در مورد الگوها و مشکلات مهمان ‌نوازی با دوره‌ هایی که مهارت ‌های لازم در کسب و کار و مدیریت را ارائه می ‌دهند، ترکیب می‌ کند.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته هتلداری در قبرس معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه اروپایی قبرس
2کالج مدیریت هتلداری و توریسم قبرس
3دانشگاه بین المللی قبرس
4دانشگاه نیکوزیا
5کالج KES
6کالج الکساندر

لیسانس رشته هتلداری در دانشگاه اروپایی قبرس

لیسانس رشته هتلداری در دانشگاه اروپایی قبرس

قبرس یک مقصد توریستی مهم با هتل‌ ها و استراحتگاه ‌های در سطح جهانی است که به دانشجویان و فارغ ‌التحصیلان فرصت‌ های آموزشی هیجان ‌انگیز و دامنه وسیعی برای رشد حرفه‌ای در این صنعت ارائه می‌دهد. مدرک لیسانس رشته هتلداری در دانشگاه اروپایی قبرس اصول تجاری هتل، گردشگری و شرکت های رویداد، از جمله درآمد و قیمت گذاری، مدیریت کسب و کار آشپزی، مدیریت منابع انسانی، و همچنین برنامه ریزی مقصد و توسعه پایدار، سازماندهی رویداد و استراتژی های بازاریابی بین المللی را پوشش می دهد.

دانشجویان همزمان با تحصیل در دوره های کارآموزی آموزش عملی می آموزند. فارغ التحصیلان از موفقیت در طیف وسیعی از صنایع، از استراحتگاه های 5 ستاره گرفته تا سازمان دهندگان رویدادهای شرکتی، کنفرانس ها و اجلاس سران و مقامات گردشگری عمومی برخوردار هستند. این مدرک همچنین دانشجویان را برای مطالعات پیشرفته در سطح MBA یا در زمینه های تخصصی مدیریت آماده می کند. فارغ التحصیلان با تحصیل رشته هتلداری در قبرس در بخش های زیر کار می کنند:

  • هتل های کلاس جهانی
  • برگزار کننده تور
  • مقامات گردشگری
  • برنامه ریزی رویداد
  • روابط عمومی

جمعیت کره جنوبی را در اینجا بررسی کنید.

کار در رشته هتلداری در قبرس

رونق مداوم صنعت هتلداری و پذیرایی همواره یکی از پیشروترین ایجاد شغل در قبرس و اکثر کشورهای اروپایی است. برنامه های رشته هتلداری در قبرس آماده سازی افراد حرفه ای برای راه اندازی کسب و کار هتلداری خود، راه اندازی کسب و کار فرانچایز یا ایفای نقش مدیریتی در یک هتل، رستوران، بار، باشگاه، امکانات غذاخوری، استراحتگاه یا مکان هایی مانند شرکت ها کمک می کند. فارغ التحصیلان برنامه مدیریت هتلداری برای کار در رشته هتلداری در قبرس در می توانند موقعیت هایی مانند رئیس پذیرش، مدیر رزرواسیون، مدیر دفتر، مدیر بخش اتاق ها، سرپرست طبقه، ناظر رستوران، مدیر رستوران، بارمن، مدیر بار، دستیار مدیر F&B، مدیر عملیات F&B، مدیر امور F&B، مدیر F&B، مدیر فروش و بازاریابی، مدیر عملیات هتل، دستیار مدیر هتل، مدیر هتل، مدیر کل، مدیر عملیات و مدیر عامل را تجربه کنند.

صنعت هتلداری اساساً هر صنعتی را تحت تأثیر قرار می دهد و متخصصان آموزش دیده و تحصیل کرده در زمینه مدیریت متوسط ​​و بالاتر امروزه تقاضای زیادی دارند. انتظار می‌رود این رقم طی چند سال آینده و خیلی زود پس از بحران مالی جهانی که به آرامی نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهد، به طرز چشمگیری افزایش یابد.

میزان درآمد کار در رشته هتلداری در قبرس در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در رشته هتلداری در قبرس

لیسانس مدیریت هتلداری در کالج مدیریت هتلداری و توریسم قبرس

هدف اساسی همه برنامه ها از جمله لیسانس مدیریت هتلداری در کالج مدیریت هتلداری و توریسم قبرس آماده سازی دانشجویان برای یک حرفه موفق در گردشگری، مهمان نوازی و صنایع خدماتی است. سهولتی که فارغ التحصیلان موفق کالج از اشتغال مطمئن می شوند، نشان دهنده اعتماد صنعت به کالج و صحت سیاست آموزشی آن است.

  • برنامه های تمام وقت – مدیریت هتلداری
  • لیسانس در مدیریت مهمانداری

لیسانس در مدیریت مهمانداری برنامه تحصیلی یک برنامه مدرک بین المللی شناخته شده است و توسط CYQAA معتبر است. تاکید بر تعالی آموزش و تمایز علمی باقی می ماند. دانشجویان در ماه های زمستان تحصیل می کنند و در تابستان به مدت چهار ماه در هتل های پیشرو در سراسر قبرس کار می کنند. در طول کار خود تقریباً €600 (یورو) در ماه حقوق می گیرند. اهداف کلی این برنامه تحصیلی، تولید دانشجویانی است که توانایی، دانش و مهارت ‌های لازم برای تبدیل شدن به مدیران شایسته در صنعت مهمان ‌نوازی و گردشگری را دارند که به سرعت در حال تغییر هستند و پرورش رویکردی تحلیلی و خلاقانه برای حل مسئله و تشویق قضاوت مستقل و خودآگاهی انتقادی فارغ التحصیلان این برنامه می توانند تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد ادامه دهند. درباره اعزام دانشجو به قبرس که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شد است بیشتر بدانید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *