مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته هتلداری در اسپانیا

رشته هتلداری در اسپانیا

با توجه به رونق بازار گردشگری در اسپانیا رشته هتلداری در اسپانیا از رشته های مهم و پر اهمیت در این کشور است. رشته هتلداری در اکثر شهرهای برجسته و توریستی اسپانیا در دانشگاه ها و موسسات ارائه می شود. اسپانیا یکی از کشورهای توریستی جهان است و سالانه میلیون ها نفر وارد این کشور می شوند. از این رو رشته هتلداری و مشاغل مربوط به هتلداری در اسپانیا بسیار رونق دارد. رشته هتلداری در اسپانیا در مقطع های کارشناسی و کارشناسی ارشد در موسسات معتبری در این کشور ارائه می شود. اسپانیا به طور خاص دارای هزینه های زندگی ارزان و شهریه در مقایسه با سایر مکان های تحصیلی محبوب در سراسر جهان هستند. هزینه های تحصیل از 6000€ (یورو) در سال آغاز می شود. برای بررسی بیشتر رشته هتلداری در اسپانیا در ادامه به مقاله ارائه شده در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه کنید.

تحصیل رشته هتلداری در اسپانیا

با داشتن محیط آفتابی، ساکنان خونگرم، کیلومترها خط ساحلی طلایی و غذاهای معروف مدیترانه ‌ای، جای تعجب نیست که اسپانیا در حال تبدیل شدن به یک مقصد تحصیلی محبوب ‌تر است و سالانه بیش از 60000 دانشجو در مؤسسات آموزشی ثبت نام می ‌کنند. علیرغم رکود اقتصادی، بخش هتلداری به طور کلی در سال های اخیر افزایش بی نظیری در درآمد داشته است. در حقیقت، اسپانیا دومین کشور پردرآمد جهان در گردشگری است و علیرغم همه ‌گیری، اسپانیا گردشگران زیادی داشته است. برای مثال شهر بارسلونا در سال 2024 پذیرای 13.95 میلیون بازدید کننده خواهد بود. تحصیل رشته هتلداری در اسپانیا در موسسات زیادی ارائه می شود که در ادامه برخی از آنها معرفی می شوند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده برای تحصیل در اسپانیا در رشته هتلداری معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1موسسه هتلداری و توریسم واتل
2موسسه هتلداری و توریسم HTL
3موسسه لس روخس
4دانشگاه نبریخا
5دانشگاه کارلوس مادرید III
6دانشگاه آلمریا
7دانشگاه لئون

موسسه هتلداری و توریسم واتل اسپانیا

موسسه هتلداری و توریسم واتل اسپانیا موسسه ‌اي است كه به مدت 30 سال مديران و مديران آينده صنعت هتلداري بين ‌المللي را آماده مي‌كند. آموزش آن شامل 2 سطح است:

  • لیسانس مدیریت هتلداری بین المللی
  • کارشناسی ارشد MBA مدیریت بین المللی هتلداری و گردشگری

برنامه‌های Vatel نیازهای آموزشی در صنعت هتلداری را پوشش می ‌دهند و به دانشجویان آموزش‌ های تخصصی ارائه می‌دهند و یک دید کلی از تمام زمینه ‌های این بخش ارائه می ‌دهند. روش تدریس ترکیبی موفق و تعادل بین تمرین آموزشی و تحصیلات دانشگاهی که کاملاً با خواسته ‌های جدید و الزامات فعلی این بخش سازگار است. آنچه در موسسه هتلداری و توریسم واتل اسپانیا آموزش داده می شود:

  • مدیریت: به دست آوردن واژگان و مفاهیم اساسی برای درک جنبه عملی مدیریت.
  • بازاریابی: درک اصول اصول بازاریابی و کاربرد آنها.
  • علوم کامپیوتر: برای کشف دنیای اینترنت و استفاده از ابزارهای آفیس در مدیریت هتلداری.
  • اقتصاد کسب و کار: درک مفهوم تجارت و جایگاه آن در محیط اقتصادی.
  • فرهنگ حرفه ای: برای درک هنر این حرفه. برای برانگیختن حس کنجکاوی و تحریک ذائقه برای آنچه که ما را احاطه کرده است.
  • غذا و نوشیدنی: برای کسب دانش عمومی از صنعت رستوران.
  • منابع انسانی: یادگیری اصول اساسی حاکم بر مدیریت منابع انسانی.
  • تغذیه: آگاهی از اهمیت تغذیه در هر نوع کسب و کاری، طرز تهیه، طبخ، سرو غذا و نوشیدنی.
  • شراب و نوشیدنی: قادر به تشخیص انواع مختلف شراب، فرآوری، جفت شدن مزه شراب و سرو کردن باشید.
  • زبان فرانسوی و آلمانی
  • کاربرد عملی: برای به کارگیری دانش نظری به دست آمده در کلاس در بخش های مختلف عملیاتی هتلداری.
  • مدیریت درآمد: ارائه دانش، تکنیک ها و اصطلاحات حیاتی برای به حداکثر رساندن درآمد و سود هتل و در عین حال دستیابی به سود بیشتر.

لیسانس رشته هتلداری موسسه هتلداری و توریسم واتل اسپانیا

لیسانس رشته هتلداری موسسه هتلداری و توریسم واتل اسپانیا

لیسانس رشته هتلداری موسسه هتلداری و توریسم واتل اسپانیا برای داوطلبانی است که تحصیلات دبیرستان را با موفقیت به پایان رسانده اند و هدف نهایی آن آموزش متخصصان آینده در مدیریت عملیاتی در هر بخش هتل است. مدت زمان این برنامه 3 سال و شامل 12 ماه کارآموزی در هتل های 3 تا 5 ستاره اسپانیا می باشد. دانشجویان تجربه مرتبط با واقعیت حرفه آینده خود را به دست می آورند، استعدادهای کار تیمی را توسعه می دهند و در محیط مورد نظر آینده خود تجربه کسب می کنند.

  • مدارک تحصیلی: مدرک VATEL تایید شده توسط دولت فرانسه
  • فرصت های شغلی اولیه: موقعیت های مدیریت عملیاتی در هر بخش هتل.
  • مدت تحصیل: 3 سال
  • دوره های کارآموزی: 16 ماه در سه سال، در هتل های 3 تا 5 ستاره انتخاب شده توسط واتل در زمینه های خانه داری و پیشخوان، خدمات و آشپزخانه و مدیریت.
  • زبان: انگلیسی (دانشجویان غیر بومی انگلیسی زبان باید سطح B2 در زبان انگلیسی داشته باشند).
  • پردیس ها: مادرید و مالاگا

الزامات:

  • داشتن مدرک دبیرستان یا معادل آن
  • قبولی در آزمون های ورودی

الزامات تحصیل در مقاطع مختلف در هتلداری در اسپانیا

متقاضیان دوره لیسانس باید برای دانشگاه ملی آموزش از راه دور اسپانیا UNED درخواست دهند تا بررسی کند که مدارک ملی شما با دانشجویان اسپانیایی برابر است و اینکه شما کاندیدای مناسبی برای تحصیل در یک دانشگاه اسپانیایی هستید. پس از تکمیل فرآیند، یک Credencial de Accesso برای شما صادر می شود، که باید آن را به دانشگاه یا دانشگاه های انتخابی خود ارسال کنید. اگر برای دوره لیسانس درخواست می دهید، از شما خواسته می شود کپی های تایید شده از سوابق تحصیلی خود در 2 سال گذشته و یک کپی از دیپلم دبیرستان خود را ارائه دهید.

دفتر اعتبار سنجی در ماه آوریل باز می شود و شما درخواست ثبت نام UNED درخواست ثبت نام را دانلود، پر کرده و به آدرسی که در فرم داده شده است ارسال می کنید. اگر می خواهید در اسپانیا برای مقطع فوق لیسانس تحصیل کنید، مستقیما تا ماه ژوئیه برای دانشگاه درخواست دهید و موارد معینی را ارسال کنید. یک کپی از شناسنامه، عکس ها، بیانیه هدف (بیانیه شخصی)، یک کپی از مدرک لیسانس خود، مدرک مهارت زبان انگلیسی (به عنوان مثال، آیلتس 7+) و ریز نمرات سوابق تحصیلی شما که به طور رسمی به اسپانیایی ترجمه شده است، را آماده کنید.

در این بخش شاهد مدارک لازم برای تحصیل در رشته هتلداری در اسپانیا هستید:

مدارک لازم برای تحصیل در رشته هتلداری در اسپانیا

کار در رشته هتلداری در اسپانیا

با داشتن ویزای کاری اسپانیا می توانید کار در رشته هتلداری در اسپانیا را تجربه کنید. داشتن مدرک تحصیلی معتبر و توانایی های بالا از جمله تسلط به زبان اسپانیایی نیاز است. در نمودار زیر میزان درآمد کار در رشته هتلداری در اسپانیا ذکر شده است:

درآمد کار در رشته هتلداری در اسپانیا

کارشناسی ارشد رشته مدیریت هتلداری موسسه TBS اسپانیا

کارشناسی ارشد رشته مدیریت هتلداری موسسه TBS اسپانیا برای متخصصان جوانی است که به دنبال راه اندازی مشاغل خود در بخش های چالش برانگیز گردشگری و مهمان نوازی هستند. با استفاده از یک رویکرد داده محور، این برنامه به شما آموزش های مناسبی در زمینه مدیریت با تمرکز بر صنعت گردشگری و مهمان نوازی ارائه می دهد. این دوره که در قلب بارسلونا، یک مرکز فوق گردشگری در اروپا واقع شده است، شما را به شایستگی های مورد نیاز برای طراحی و اجرای استراتژی های مدیریت گردشگری و مهمان نوازی با مهارت های تئوری، استراتژیک و عملیاتی دقیق مجهز می کند.

با یک روش عملی، استادان مدیریت هتلداری به شما این فرصت را می دهند که روی پروژه های عملی با شرکت های واقعی کار کنید که به شما امکان می دهد آنچه را که در کلاس آموخته اید آزمایش کنید. علاوه بر این، شما روی متخصصان برجسته و دانشگاهیان شناخته شده بین المللی حساب خواهید کرد که شما را به غوطه ور شدن کامل در تجارت گردشگری و مهمان نوازی سوق می دهند.

  • این برنامه مدیریت گردشگری و مهمان‌نوازی به شما این امکان را می‌دهد که در طول یک دوره کارآموزی اختیاری 4 تا 6 ماهه در یک شرکت برتر ملی یا بین‌المللی تمرین عملی انجام دهید.
  • علاوه بر این، از یک برنامه مشاوره حرفه ای بهره مند خواهید شد که شما را در مسیر یافتن مسیر حرفه ای ایده آل خود قرار می دهد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار اسپانیا توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرح داده شده است.

سوالات متداول در باب رشته هتلداری در اسپانیا

در این بخش از مطلب به سوالات متداول در باب رشته هتلداری در اسپانیا پاسخ داده ایم:

  • دانشگاه های مناسب برای تحصیل رشته هتلداری در اسپانیا چیست؟ موسسه هتلداری و توریسم واتل- موسسه هتلداری و توریسم HTL- موسسه لس روخس- دانشگاه نبریخا- دانشگاه کارلوس مادرید III- دانشگاه آلمریا- دانشگاه لئون
  • مقاطع تحصیلی در رشته هتلداری در اسپانیا چیست؟ لیسانس مدیریت هتلداری بین المللی-کارشناسی ارشد MBA مدیریت بین المللی هتلداری و گردشگری
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *