مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند

رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند

رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند یکی از رشته های جذاب ارائه شده است که این کشور جزء یکی از کشورهای انگلیسی زبان با نظام تحصیلی با کیفیت است. با توسعه صنعت کامپیوتر در جهان، نیوزلند نیز به مهندسین کامپیوتر و متخصصین این رشته نیاز دارد. نیوزلند دارای دانشگاه های بسیار معتبری در سطح جهان است و برنامه های ارائه شده در آن بسیار با کیفیت و دانش به روز ارائه می شوند. علاقه مندان به رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند می توانند دوره های مختلف با گرایشات مختلفی را در این کشور پیدا کنند. یکی از نکات مهم شروط سخت پذیرش و همچنین هزینه تحصیل در نیوزلند است. دوره های ارائه شده در این رشته در نیوزلند از 6000€ الی 17000€ (یورو) در سال متغیر است. تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخر است در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت پشتیبان و مشاور بسیاری از مهاجرین بوده است.

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند

کامپیوترها در قلب اکثر محصولات مدرن قرار دارند و آنها را به دستگاه های قابل تشخیص، تصمیم گیری هوشمندانه و انجام اقدامات مشترک تبدیل می کنند. کارشناسی مهندسی کامپیوتر در نیوزلند عناصر الکترونیک و نرم افزار را گرد هم می آورد و به شما دانش و تخصص می دهد تا عصر بعدی دستگاه های الکترونیکی هوشمند قوی را ایجاد کنید. این شامل ایجاد دانش فنی در مورد حسگرها، کنترل کننده ها، پردازنده ها و هوش ماشین و خلاقیت، با تأکید قوی بر طراحی خاص برنامه برای حل مشکلات دنیای واقعی است. لوازم الکترونیکی قابل حمل، روباتیک خودکار، دستگاه های پزشکی، لوازم خانگی، مخابرات، تولید و زیرساخت ها و ابر رایانه های با کارایی بالا همه با مهندسی کامپیوتر مرتبط هستند. در مقطع کارشناسی ارشد در نیوزلند رشته مهندسی به صورت تخصصی تر و با ترکیب با علوم کامپیوتر ارائه می شود.

برخی از بهترین دانشگاه های نیوزلند جهت تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه اوکلند
2دانشگاه ماسی
3دانشگاه اوتاگو
4دانشگاه وایکاتو
5دانشگاه کانتربوری
6دانشگاه فنی اوکلند
7کالج یوبی

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه کانتربوری نیوزلند

اگر به اینترنت و به طور خاص به “اینترنت اشیاء”، طراحی و استقرار شبکه های کامپیوتری و در طیف وسیعی از ارتباطات علاقه دارید، مدرک مهندسی کامپیوتر جزئی در ارتباطات و مهندسی شبکه انتخاب خوبی برای تکمیل شما خواهد بود. Aotearoa تعداد زیادی از ارائه دهندگان خدمات اینترنت، تولید کنندگان تجهیزات ارتباطی و شبکه و ارائه دهندگان زیرساخت دارد که شامل صادرکنندگان بزرگ و شرکت های کوچکتر است، تعدادی از آنها در اتاوهی کرایست چرچ مستقر هستند. در حال حاضر، نیاز به افزایش تعداد فارغ التحصیلان دارای مهارت در کامپیوتر و مهندسی شبکه برای ایفای این نقش ها وجود دارد. فرصت های شغلی فارغ التحصیلان در این زمینه به ویژه در بازار خارج از کشور بسیار زیاد است.

لیسانس مهندسی کامپیوتر، یادگیری نظریه مدار و الکترونیک دیجیتال از درجه مهندسی برق و الکترونیک و برنامه نویسی کامپیوتر، سیستم ها و شبکه های تحت پوشش در رشته علوم کامپیوتر را گرد هم می آورد. این دانش و تخصص را برای ایجاد عصر بعدی دستگاه های هوشمند قابل اعتماد الکترونیکی تعبیه شده در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

کارشناسی مهندسی با حداقل 480 امتیاز لازم دارد که بدین شرح می باشد:

  • 75 امتیاز دوره های اجباری
  • 45 امتیاز دوره های مهندسی سال اول
  • 360 امتیاز دوره های رشته مهندسی

سال اول مدرک شامل 9 دوره (120 امتیاز) است که از 6 دوره اجباری و 3 دوره سال اول تشکیل شده است که بسته به رشته مهندسی که می خواهید در آن تخصص داشته باشید متفاوت است. ورود به سال دوم مدرک محدود است و بر اساس عملکرد شما در سال اول است.

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه کانتربوری نیوزلند

شرایط تحصیل لیسانس در دانشگاه کانتربوری نیوزلند

دانشجویان برای تحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه کانتربوری باید مدارک زیر یا معادل آن را تکمیل کرده باشند:

  • شما باید حداقل 14 واحد در ریاضیات سطح 3 یا محاسبه شامل تمایز و ادغام داشته باشید. 14 واحد در سطح 3 فیزیک، 14 واحد شیمی سطح 3 و 18 واحد در همه موضوعات توصیه می شود.
  • مدرک کارشناسی بین المللی (IB). شما باید حداقل 4 HL (یا 5 SL) در ریاضیات، حداقل 4 HL (یا 6 SL) در شیمی، حداقل 4 HL (یا 6 SL) در فیزیک
  • امتحان بین المللی کمبریج (CIE): ریاضیات و فیزیک درجه D یا بهتر در سطح A یا A در سطح AS، شیمی درجه D یا بهتر در سطح A یا A در سطح AS.
  • آیلتس (آکادمیک): حداقل نمره کلی 6.0

تافل (IBT): حداقل نمره کلی 80

متناوباً سال اول را می توان در بیش از یک سال (حداکثر 2 سال) با حداقل شرایط زیر تکمیل کرد:

  • امتیاز CIE 140
  • درجه D در سطح A یا درجه C در سطح AS در ریاضیات
  • درجه D در سطح A یا درجه C در سطح AS در فیزیک
  • ترجیحاً درجه C در سطح شیمی

کار مهندسی کامپیوتر در نیوزلند

به عنوان یک فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر و الکترونیک در نیوزلند، شما به همان اندازه در طراحی یک سیستم سخت افزاری الکترونیکی یا جاسازی شده نقش دارید که همانطور که در یک نرم افزار توزیع شده در مقیاس بزرگ کار می کنید. ساختارهای شغلی کاملا مشخصی در مهندسی کامپیوتر و الکترونیک وجود دارد. این ها شامل موقعیت های تخصصی ارشد و انواع پست های مدیریتی از جمله مدیر پروژه، مدیر برنامه نویسی، مدیر سیستم یا مدیریت عمومی تر است.

برخی از مشاغل عبارتند از:

  • بخش های مهندسی الکترونیک
  • مدیریت سیستم یا برنامه نویس یا تحلیلگر
  • همه بخش های نرم افزاری
  • بخش های فناوری اطلاعات از تحقیق و توسعه تا خدمات

شما طیف گسترده ای از مهارت ها و تمرین و همچنین مهارت های تفکر تحلیلی و انتقادی قوی را به دست خواهید آورد. میزان حقوق ماهیانه کار در نیوزلند برای مهندسین کامپیوتر به صورت متوسط 7930NZD (دلار نیوزلند) در ماه است که سالانه حدود 95200NZD (دلار نیوزلند) می باشد. همچنین حداقل میزان درآمد مهندسین کامپیوتر در نیوزلند به میزان 53500NZD (دلار نیوزلند) و حداکثر به میزان 122000NZD (دلار نیوزلند) می باشد.

مقایسه درآمد مهندسین کامپیوتر در نیوزلند با سایر مشاغل آورده شده است:

درآمد مهندسین کامپیوتر در نیوزلند

کارشناسی مهندسی کامپیوتر و الکترونیک در دانشگاه ماسی نیوزلند

لیسانس مهندسی (الکترونیک و مهندسی کامپیوتر) به شما کمک می کند تا یک مهندس الکترونیک و کامپیوتر عالی شوید. شما قادر خواهید بود هر 2 پروژه نرم افزاری و سخت افزاری را طراحی، توسعه و مدیریت کنید. شما قادر خواهید بود در محیط تیم کار کنید و مشکلات را از سطح دستگاه گرفته تا شبکه ها، سیستم های ارتباطی و سیستم های تعبیه شده حل کنید. سیستم های الکترونیکی آنچه را که در جهان اطراف ما اتفاق می افتد حس می کند. سیستم های کامپیوتری این داده ها را برای استخراج اطلاعات یا کنترل برخی فعالیت ها پردازش می کنند. تقریبا همه جنبه های زندگی ما شامل فناوری الکترونیک و کامپیوتر است. الکترونیک و کامپیوتر در زندگی امروزی ادغام شده اند و همه گیر شده اند، که این امر تداوم ارتباط این حوزه مهندسی را تضمین می کند.

ویژگی بارز دوره مهندسی در ماسی این است که بیشتر آموزش ها در آزمایشگاه است. بنابراین تمرینات واقعی را تجربه خواهید کرد. همچنین تأکید زیادی بر تعبیه فناوری های محاسبات و الکترونیک در محصولات مصرفی روزانه و اهمیت رابط کاربری وجود دارد. ویزای تحصیلی نیوزلند و شرایط آن در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرح داده شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *