مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته معماری در سنت کیتس

تحصیل رشته طراحی معماری در کالج فیتزروی سنت کیتس

رشته معماری در سنت کیتس با توجه به توسعه صنعت ساخت و ساز در این کشور در حال رشد است. سنت کیتس و نویس دو جزیره در دریای کارائیب هستند. در این کشور امکان ارائه تابعیت در ازای سرمایه گذاری و خرید ملک را فراهم می کنند. لذا در سال های اخیر ساخت و ساز و احداث بناهای باشکوه و معماری مدرن در این کشور افزایش یافته است. با توجه به این مورد میزان تقاضا و کار رشته معماری در سنت کیتس و نویس در حال افزایش است. برای بررسی موضوع رشته معماری در سنت کیتس همراه با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مطلب را دنبال کنید.

بازار کار رشته معماری در سنت کیتس

صنعت ساخت و ساز در سنت کیتس و نویس همیشه یک صنعت بسیار پر جنب و جوش بوده و در حال حاضر یکی از عوامل اصلی فعالیت اقتصادی در فدراسیون است. سبک های خانه های اولیه مردمان عادی جزایر ساده و مستقیم و اساسی بود. این وضعیت اقتصادی پایین مردم را منعکس می کرد. در طول سال ها، با توجه به بهبود شرایط اقتصادی، خانه ها بزرگتر و شیک تر شده اند، اگرچه برخی از فرم های اساسی و مضامین معماری حفظ شده اند.

این جزایر در 10 سال گذشته توسط طوفان های مختلف ویران شده است و این تجربه نیاز به طراحان و سازندگان ساختمان برای بهبود مهارت های خود را نشان می دهد تا سهام مسکن کشور را مانند همیشه متنوع و جذاب فراهم کند اما بسیار بیشتر مقاوم در برابر خطرات طبیعی نیازمند مهندسین این صنعت است.

حقوق کار رشته معماری در سنت کیتس

میزان حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس در رشته معماری و زیر شاخه های آن مناسب است و نسبت به هزینه زندگی در آن کافی است. در حال حاضر با کار در رشته معماری در کشور سنت کیتس به صورت متوسط می توانید 3850XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه حقوق دریافت کنید. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار رشته معماری در جزایر سنت کیتس و نویس در حدود 1890XCD (دلار کارائیب شرقی) و در بیشترین حالت 6010XCD (دلار کارائیب شرقی) می باشد. واحد پول کشورهای حوزه دریای کارائیب مانند سنت کیتس دلار کارائیب شرقی است و در زمان ویرایش این مقاله هر 1XCD (دلار کارائیب شرقی) معادل با 0.37$ (دلار) است.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل رشته معماری در سنت کیتس و نویس را مشاهده کنید:

حقوق مشاغل کار در سنت کیتس

تحصیل رشته معماری سنت کیتس

جهت کار در سنت کیتس در رشته معماری نیاز به داشتن مدرک تحصیلی در این رشته دارید. می توانید مدرک تحصیلی در این حوزه را در خارج از کشور و یا در داخل سنت کیتس بدست آورید. در حال حاضر در کشور سنت کیتس فقط کالج کلارنس فیتزروی رشته معماری را ارائه می کند و برنامه های معماری در این کشور بسیار محدود هستند. لذا توصیه می شود جهت اخذ مدرک برنامه های این کالج را بررسی کنید. در هر صورت اخذ مدرک تحصیلی در این رشته را می توان در سایر کشورهای برجسته تر انجام داد.

دانشگاه های زیر در سنت کیتس رشته معماری را ارائه می کنند:

نام دانشگاهنام شهر
کالج کلارنس فیتزرویباستر

بهتر است قبل از اقدام به پذیرش و مهاجرت در ابتدا هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس را بررسی کنید.

مهارت های مورد نیاز رشته معماری در سنت کیتس

معماری، ساختمان و برنامه ریزی یک زمینه بسیار جالب است زیرا یک رشته با ترکیبی از هنر و علم است. قبل از تصمیم برای ادامه کار در این زمینه، شاید بخواهید بررسی کنید که آیا به مهارت های مهم برای کار در این زمینه را دارید یا خیر. لذا در زیر مهارت های مهم مورد نیاز برا کار در زمینه معماری بیان شده اند:

مهارتشرح
خلاقیتخلاقیت در فرآیند طراحی ضروری است، همان کاری است که یک معمار در کار خود انجام می دهد: طراحی ساختمان. هر قطعه هنری نتیجه خلاقیت است و یک اثر معماری نیز همینطور است. مهم است که فرد بتواند خلاقیت خود را به نمایش بگذارد و در روند طراحی مجبور به برجسته شدن در این زمینه نباشد زیرا هر اثر معماری باید یک قطعه هنری باشد.
ریاضیریاضیات غالباً یک شرط اساسی برای ثبت نام در هر مقطعی است که مربوط به معماری، ساختمان و برنامه ریزی باشد. یک مهارت ریاضی قوی برای اطمینان از ایمنی ساختمان بسیار مهم است و هزینه یک پروژه ساختمانی در بودجه آن است. اگر با ریاضیات دست و پنجه نرم می کنید، ممکن است بخواهید آنها را بهبود ببخشید زیرا این یک مهارت اساسی در این زمینه است.
کار گروهیهنگام کار بر روی یک پروژه ساختمانی، افراد زیادی درگیر هستند از جمله معماران، تیم ساخت و ساز، نقشه برداران و مقامات برنامه ریزی. همه در موفقیت یک پروژه نقش مهمی دارند.
مهارت های ارتباطیمهارت های ارتباطی فارغ از اینکه در چه زمینه ای فعالیت کنید بسیار مهم است و در این زمینه نیز استثنا ندارد. مهارت های ارتباطی خوب اطمینان حاصل می کند که نیازهای همه برآورده می شود و تحویل پروژه با موفقیت انجام می شود.

تحصیل رشته طراحی معماری در کالج فیتزروی سنت کیتس

دانشکده آموزش این دانشگاه در سال 1988 تأسیس شد و موظف شد فرصت های تحصیلات سطح اول را در فدراسیون سنت کیتس و نویس تقویت کند.  این برنامه برای ارائه مدرک طراحی معماری به مدت 2 سال (4 ترم) به صورت تمام وقت در فناوری طراحی معماری طراحی شده است. این دوره با هدف ارائه مهارت های لازم به دانشجویان ارائه شده است و در ساختمان های بیش از 3 طبقه با حداقل مساحت 100 مترمربع اعمال می شود و باید شامل اماکن خانگی، صنعتی، انباری و تجاری باشد.

شرایط ورود:

  • ریاضیات CSEC (درجه I ، II یا III) یا معادل آن
  • زبان انگلیسی CSEC (درجه I ، II یا III) یا معادل آن
  • رسم فنی CSEC (درجه I ، II یا III) یا معادل آن
  • CVQ سطح 2 در فناوری طراحی معماری یا
  • CVQ سطح 2 در مدیریت ساخت

دانشجویان بالای 25 سال ملزم به تکمیل نمونه کارهای توسعه حرفه ای خواهند بود، که به عنوان شواهد مستند تجربه (های) دانش قبلی آنها می باشد.  برای به دست آوردن مدرک CFBC در فناوری طراحی معماری، داوطلبان لازم است تمام دوره ها را با موفقیت به پایان برسانند.

تحصیل رشته طراحی معماری در کالج فیتزروی سنت کیتس

معماری بومی در سنت کیتس

خانه های کوچک اولیه مردم عامیانه در سنت کیتس و نویس یک ساختار چوبی به شکل فشرده، مربع یا تقریباً مشابه، با نسبت باز به دیوار و دیوار بود. سقف ها با شیب 4 در 12 یا 5 در 12 ساخته شده اند، یا طرح شیروانی بوده و با ورق های فلزی راه راه از پروفیل 8/3 پوشانده شده اند که به اصطلاح گالوانیزه نامیده می شود. این ورق های سقف به تخته سقف میخ شده و میخ ها در قسمت زیرین تخته چسبانده می شدند. پیش آمدگی سقف بسیار کوتاه بود. سوراخ های دیواری توسط درها و پنجره های چوبی لولایی مجهز به قلاب ها و چشم های آهن فرفورژه محکم می شدند.  دیوارها از نوع گلدان چوبی بودند که توسط تخته های 1 اینچی پوشانده شده اند.

به عنوان یک نوع از این، این تخته ها گاهی اوقات با زونا از چوب یا سقف رول آسفالت پوشانده می شدند، که به اصطلاح “روبی روی” نامیده می شود. برای ثبات قفسه بندی خانه ها به مهاربندهای گوشه ای مورب در سطح دیوار و گاهی نیز در سطح سقف متکی بودند. برای جلوگیری از آب گرفتگی در اثر بارندگی شدید، این خانه ها معمولاً 2 یا 3 فوت بالاتر از سطح زمین قرار می گرفتند. کفپوش ها از چوب های تخته ای بر روی تیرچه هایی بود که روی آستانه ای نصب شده بود که خود به پایه های سنگ تراشی ثابت بود و بعداً به پایه های بتنی ارتقا یافت. اتصالات چوب توسط پین های چوبی یا دریچه و اتصالات مستحکم ثابت می شدند. این خانه ها بسیار پایدار و مطمئن بودند و بسیار مناسب برای مقاومت در برابر بادهای طوفان بودند.

معماری مدرن در سنت کیتس

در حدود 20 سال گذشته طراحی های معماری در سنت کیتس خلاقانه تر شده اند. پیکربندی های طرح اغلب مانند گذشته جعبه ای مانند نیستند و سقف ها به این معنا پیچیده تر شده اند که چندین لگن و شیروانی را با آرایش های مختلف ترکیب می کنند. در بعضی موارد، از دامنه های سقف هموار 2 در 12 نیز استفاده شد. با این حال، ساختار اصلی سقف ها و دیوارها از نظر مصالح استفاده شده و جزئیات پیوست استفاده شده یکسان است.

کرکره های پنجره ای لولایی و چوبی، به خصوص در اقامتگاه های در مقیاس بالاتر، از مد افتادند. پنجره های سبک جدید دارای قاب فلزی هستند، یا سایبان شیشه ای یا ارسی شیشه ای بدون کرکره. به طور معمول، این پنجره ها توسط دیوارهایی که در قاب بندی آنها به داخل دیوارها استفاده می شوند، در موقعیت دیوارها قرار می گیرند. به طور معمول از سنجاق ها و پیچ های داخل بلوک های اطراف دیگر استفاده نمی شود. جهت کار در این کشور نیاز به اخذ ویزای کار در کشور سنت کیتس دارید. جهت کسب جزئیات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *