مهاجرت تحصیلی دانمارک

رشته معماری در دانمارک

رشته معماری در دانمارک

رشته معماری در دانمارک به زبان های دانمکاری و انگلیسی توسط دانشگاه های برجسته ارائه می شود. دانمارک یکی از کشورهای برجسته شمال اروپاست. معماری از زمان وایکینگ ها تا عصر جدید در دانمارک حضور داشته و امروز به شکل جهانی توسعه یافته است معماری دانمارک به دلیل تمرکز بر مردم شناخته شده است. در نتیجه، شهرها و مناظر حتی برای عابران پیاده و دوچرخه سواران نیز تنظیمات ایمن و لذت بخشی را فراهم می کنند. جنبه انسانی معماری دانمارک با ژان گل، نویسنده کتاب زندگی بین ساختمان های کلاسیک 1970، ارتباط تنگاتنگی دارد. نظریه های وی تأثیر بسزایی در توسعه محیط های پایدار شهری در سراسر جهان داشته است.

وی به دلیل ابتکار عمل در توسعه شهری، که بر مردم و فضاهای بین ساختمان ها مانند میادین عمومی و مسیرهای دوچرخه سواری تمرکز دارد، مشهور است. این باعث الهام بخشیدن به شهرهایی مانند سیدنی، نیویورک، لندن و مکزیکو سیتی شده است. چنانچه علاقه مند به تحصیل و یا کار در رشته معماری هستید مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را برای شما ارائه کرده اند.

تاریخچه معماری در دانمارک

معماری دانمارکی ریشه در اردوگاه های نظامی وایکینگ ها دارد و در دوره هایی به سبک رومی، گوتیک، رنسانس و سبک باروک را در خود جای داده است. در قرن 21، معماری دانمارک در سراسر جهان محبوب شده است. بیش از 1000 سال پیش، در عصر وایکینگ ها، اردوگاه های نظامی در دانمارک ساخته شد، به احتمال زیاد توسط پادشاه هرالد بلوتوث. این سازه ها که از طریق حفاری ها شناخته می شوند، برای باروهای مدور آنها قابل توجه است. با ورود مسیحیت به دانمارک، کلیساها نیز چنین شدند. ابتدا کلیساهای چوبی و بعداً کلیساهای سنگی ظاهر شدند کلیساهای سنگی که منادی دوره روم بودند، شامل کلیساهای جامع بزرگ و کلیساهای کوچک روستا بودند. در حدود سال 1160، یک مصالح ساختمانی جدید، آجر، به دانمارک وارد شد. این برای کلیسای جامع Roskilde، یک کلیسای جامع در دوره بین سبک رومی و گوتیک استفاده شد.

کلیسای جامع Roskilde از نظر معماری و به عنوان یک بنای تاریخی مهم ترین ساختمان کلیسای دانمارک است. این کلیسای جامع با کلیساهای سلطنتی خود، نشان دهنده تغییر تاریخ معماری اروپا طی 800 سال است. در اواخر قرن 16، در دوره رنسانس، قلعه کرونبورگ در ساحل شرقی دانمارک ساخته شد که یک قلعه 4 بال پر زرق و برق با برج ها و گلدسته ها به سبک رنسانس هلندی است. حدود 100 سال بعد، کلیسای Our Saviour در کپنهاگ ساخته شد. این کلیسای باروک با گلدسته پیچ خورده خود با یک راه پله خارجی است.

کار معماران در دانمارک

در دانمارک شرکت های مختلف معماری وجود دارد که می توانید با ارائه رزومه خود شانس خود را برای کاریابی امتحان کنید. تسلط به زبان انگلیسی و دانمارکی به همراه رزومه عالی می تواند بسیار موثر باشد. طبق بررسی های انجام گرفته دستمزد کار در دانمارک در رشته معماری به صورت متوسط 37700DKK (کرون دانمارک) در ماه است. این در حالی است یک معمار در کشور دانمارک ماهیانه حداقل 18100DKK (کرون دانمارک) و حداکثر 72600DKK (کرون دانمارک) حقوق دریافت می کند.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل رشته معماری در دانمارک را مشاهده کنید:

حقوق ماهانه مشاغل رشته معماری در دانمارک (کرون)

تحصیل رشته معماری در دانمارک

تحصیل در رشته معماری در خارج از کشور می تواند یک تجربه هیجان انگیز و با ارزش باشد شما می توانید زبان جدیدی یاد بگیرید، فرهنگ جدیدی را بپذیرید و جهت آموزشی خود را اصلاح کنید. تعدادی از برنامه های معماری در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا در دانمارک وجود دارد. هر موسسه فلسفه خاص خود را برای آموزش دارد و شما نیازی به نگرانی در مورد زبان ندارید زیرا دوره ها به 2 زبان دانمارکی و انگلیسی ارائه می شوند. اگر به اندازه کافی تلاش کنید حتی ممکن است پس از تحصیل در دانمارک در یکی از 10 شرکت برتر معماری کار کنید.

در جدول زیر می توانید از جمله دانشگاه های ارائه کننده رشته معماری در دانمارک را مشاهده کنید:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه کپنهاگ
2دانشگاه آرهوس
3آکادمی سلطنتی هنرهای زیبا دانمارک
4دانشگاه آلبورگ
5دانشگاه فنی دانمارک

تحصیل رشته معماری در دانشگاه کپنهاگ دانمارک

در سال 1984، دانشکده معماری و طراحی دانشگاه کانزاس با برنامه مطالعات بین المللی دانمارک (D.I.S) توافق نامه ای را برای اعزام دانشجویان سال 3 یا 4 به کپنهاگ برای تحصیل در ترم پاییز ایجاد کرد. از آن زمان تاکنون بیش از 100 دانشجو در این برنامه شرکت کرده اند که در دانشگاه کپنهاگ مستقر هستند و دانشکده معماری آن از آکادمی سلطنتی هنرهای زیبا دانمارک است. کلیه آموزشها به زبان انگلیسی است و دانشجویان از حدود 20 مدرسه معماری انگلیسی زبان دیگر در ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا و انگلیس گرفته شده اند.

ویژگی منحصر به فرد برنامه DIS، طیف وسیعی از گزینه های خوابگاه در دسترس دانشجویان است، از زندگی در خانواده های میزبان دانمارکی گرفته تا سالن اقامت دانشجویان تا آپارتمان های مشترک. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه ادغام تدریس در کلاس با بازدیدهای هفتگی از مطالعه در کپنهاگ و تور تحصیلی در سراسر دانمارک و انتخاب یک تور مطالعه طولانی تر به آلمان و هلند یا نروژ و فنلاند است. همچنین DIS به دانشجویان فرصت کسب اعتبارات آموزش عمومی را می دهد و بدین ترتیب تجربه آموزشی گسترده تری را تسهیل می کند. دانشجویان واجد شرایط دریافت کمک هزینه سفر Ewart از دانشگاه هستند و حداکثر $1200 (دلار) بورس تحصیلی دریافت می کنند.

تحصیل معماری در دانشگاه آرهوس دانمارک

دانشکده معماری آرهوس یک موسسه مستقل زیر مجموعه وزارت تحصیلات عالی و علوم دانمارک است. این دانشکده یک آموزش آکادمیک با محوریت 3 رویکرد معماری را ارائه می دهیم:

  • هنری
  • علمی
  • مبتنی بر عمل.

هدف ارائه برنامه معماری در دانشگاه آرهوس آموزش معمارانی است که با تعامل با جامعه بتوانند محیط فیزیکی آینده را توسعه دهند. این دانشگاه در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه معماری و زمینه های مربوط به حرفه معماری برنامه ارائه می کند. آنها همچنین طیف وسیعی از دوره های آموزش مداوم و تخصصی را با هدف معماران، طراحان واجد شرایط و غیره ارائه می دهند. گروه دانشکده معماری آرهوس معتقد است که معماری باید بر جهان تأثیر بگذارد و برای افرادی که در آن زندگی می کنند تنظیمات پایدار ایجاد کند. به همین دلیل است که ما معمارانی را آموزش می دهد که از طریق ایده های جدید و راه حل های مربوطه می توانند برای جامعه در دنیای در حال تغییر ارزش ایجاد کنند.

برنامه های ارائه شده در این دانشگاه:

  • ساخت طراحی معماری
  • معماری در زمینه استودیو
  • کارشناسی ارشد بین المللی انرژی و معماری سبز
  • کارشناسی ارشد هنر در معماری

تحصیل معماری در دانشگاه آرهوس دانمارک

کارشناسی ارشد مهندسی معماری در دانشگاه فنی دانمارک

با داشتن مدرک کارشناسی ارشد مهندسی معماری، می توانید در طراحی ساختمان های آینده تأثیرگذار باشید. با مهندسی معماری، می توانید با بهینه سازی و تلفیق آن در فرآیندهای جامع طراحی، که به تعریف معماری ساختمان پایدار آینده می پردازد، از دانش روزافزون خود در زمینه مهندسی استفاده کنید. برنامه کارشناسی ارشد مهندسی معماری در حال پیوند دادن مهارت های مهندسی شما با فرآیند طراحی از طریق دوره های متعدد پروژه بین رشته ای در سطح بالا است تا شما را در زمینه طراحی ساختمان متخصص کند. این برنامه به عنوان مکمل دوره های عمومی پروژه، طیف گسترده ای از دوره های تخصصی سازی را در مناطقی مانند:

  • انرژی فناوری ساختمان
  • سازه های باربر
  • تاسیسات
  • تهویه داخلی
  • ایمنی در برابر آتش
  • آکوستیک
  • روشنایی
  • مدیریت پروژه
  • و مدل سازی اطلاعات ساختمان ارائه می دهد.

این برنامه تحصیلی همچنین به عنوان یک برنامه مطالعاتی صنعتی در دسترس است که می توانید کار و تحصیل را در یک دوره 4 ساله ترکیب کنید. انتخاب گسترده دوره های تخصصی در این برنامه، به دانشجو امکان می دهد که نمایه ای کاملاً مجزا و شخصی ایجاد کند. زمینه های مورد علاقه شما در مهندسی به احتمال زیاد می تواند با دوره های طراحی ترکیب شود، که در آن شما دانش مهندسی خود را در طراحی های خود قرار می دهید.

Modern architecture در دانمارک

معماری معاصر دانمارکی اولویت نور طبیعی، سیستم های انرژی پایدار و محیطی راحت را برای افرادی که از ساختمان چه برای کار و چه برای زندگی استفاده می کنند است. در قرن 21 به لطف اینگلز معماری دانمارک در سراسر جهان رواج یافته است. رویکرد اینگلز کل نگر است. ساختمان های وی مکان های مناسبی برای استفاده مردم از آنها و تکیه بر انرژی پایدار است. اینگلز جوایز زیادی را از آن خود کرده است. در سال 2016، مجله تایمز او را به عنوان یکی از 100 فرد با نفوذ جهان معرفی کرد.

برخی از هنرمندان دانمارکی مانند Bjørn Nørgaard و Olafur Eliasson نیز شروع به شاخه سازی در معماری کرده اند. معماران لارسن نیز که به دلیل ساختمان “موج” خود در Vejle، دانمارک شناخته شده هستند اخیراً پروژه هایی را در هنگ کنگ و ایسلند به اتمام رسانده و در حال کار بر روی پروژه ای برای توسعه ساحل بلفاست هستند. جهت اخذ ویزای تحصیلی دانمارک می توانید از تجربیات و خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *