مهاجرت تحصیلی ایتالیا

رشته معماری در ایتالیا

رشته معماری در ایتالیا

رشته معماری در ایتالیا در اکثر دانشگاه های این کشور امکان پذیر بوده و دانشگاه ها خدمات رفاهی و کیفیت آموزشی بالایی را در اختیار قرار می دهند. فرصت های زیادی برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در این کشور وجود دارد. دانشجویان از خارج از کشور می توانند فرصت ها را بررسی کنند و ببینند که مورد پسند آن ها قرار دارد. همچنین برنامه های تبادل دانشجو وجود دارد که به موجب آن دانشجویان بین المللی تحت مجوز برنامه سقراط اراسموس جامعه اروپا می توانند تحت توافق نامه مبادله تحصیل کنند.

دانشجویان دیگر می توانند تحت اجازه توافق نامه دو جانبه بین یک دانشگاه این کشور و یک مدرسه میزبان شرکت کنند. پس از اتمام مدرک تحصیلی از دانشگاه این کشور، فرصت های شغلی و پژوهشی زیادی وجود دارد دانشجویان رشته حقوق می توانند در یک موسسه حقوقی شغل خود را دنبال کنند یا به عنوان وکیل مشغول به کار شوند. این مقاله که توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده شده است، اطلاعات بسیاری در رابطه با رشته معماری در ایتالیا در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

تحصیل کارشناسی ارشد رشته معماری در ایتالیا

مدرک کارشناسی ارشد رشته معماری در ایتالیا، حول موضوعات مرتبط با مداخلات در میراث معماری و زیست محیطی موجود است. هدف خاص درجه کارشناسی ارشد دستیابی به یک حساسیت و توانایی عجیب مربوط به روش های مداخله در میراث معماری و محیطی از قبل موجود، و طراحی کیفیت معماری جدید با در نظر گرفتن روابط با موجود است. درجه کارشناسی ارشد در مهارت های به دست آمده در دوره کارشناسی ایجاد می شود، و آن ها را به سطح متخصص ارتقاء می دهد. موضوعاتی که دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این رشته مطالعه می کند عبارتند از:

  • تحلیل تاریخی، انتقادی معماری، به مفهوم وسیع آن (از ساخت واحد تا منظر و محیط زیست)
  • توانایی برنامه ریزی و اجرا، هم با اشاره به تولید مدرن معماری و هم برای حفاظت و بازیابی سازه های قبلی
  • دانش علمی خاص، به دست آمده انتقادی

مدرک کارشناسی ارشد معماری به زبان ایتالیایی می باشد. دوره 5 ساله معماری را که در سطح اروپا شناخته شده است، به پایان می رساند. این دوره بر روی آموزش متخصصان متمرکز است که قادر به تعامل با مسئولیت و خلاقیت با فرآیند شکل گیری و تحول هستند که پیچیدگی معماری معاصر را بیان می کنند. این هدف از طریق آزمایش های طراحی با هدف برجسته سازی روابط بین ساختمان ها و بافت شهری، زیست محیطی، بین برنامه ریزی شهری و مدیریت زمین محقق خواهد شد.

تحصیل کارشناسی ارشد رشته معماری در ایتالیا

مدارک لازم جهت تحصیل کارشناسی ارشد معماری در ایتالیا

جهت تحصیل در ایتالیا برای پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد، دانشجویان باید:

  • کارشناسی در دروس مناسب داشته باشد. به طوری که، این مدرک باید شرایط پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه را برآورده کند.
  • برنامه درسی مطالعه توسط کمیته دوره مدرک مورد ارزیابی قرار می گیرد.
  • تسلط به زبان ایتالیایی به گرمی در سطح B2 CEFR پیشنهاد می شود.
  • مدرک دوره با سهمیه محدود اختصاص داده شده به شهروندان غیر اتحادیه اروپا

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد فرصت خوبی برای آموختن مهارت های بیشتر و یافتن پاسخ سوالاتی است که ذهنتان را مشغول کرده است. شما می توانید با روشی کاملا متفاوت وبا استفاده از مهارت هایی که از دوره کارشناسی قبلی خود کسب کرده اید، کار خود را ادامه دهید.

دانشکده معماری موسسه مطالعات بین الملل در ایتالیا

دانشکده معماری انستیتوی مطالعات بین الملل برنامه های تحصیلات ترم و تابستان در خارج از کشور را در زمینه رشته معماری در ایتالیا، معماری منظر، طراحی داخلی، مهندسی سازه و غیره اجرا می کند. دوره ها توسط معماران و دانشمندان محلی ایتالیایی تدریس می شود. همه آن ها نه تنها معلمان فداکار بلکه متخصصان با سابقه عملی نیز هستند. برنامه های این دانشگاه برای دانشجویان واجد شرایط از همه دانشگاه ها آزاد است و موسسه میزبان برنامه های سفارشی و هیئت علمی است.

دانشکده عملی از نزدیک با شهرداری فلورانس و سایر شهرهای توسکان، دانشگاه فلورانس و شرکت های معماری این کشور همکاری می کند. این بدان معنی است که دانشجویان معماری ISI Florence با کار بر روی پروژه های معماری واقعی در شهرهای فلورانس و توسکانی، تجربه غوطه وری در زندگی واقعی را به دست می آورند. برنامه ترم شامل یک دوره استودیوی طراحی مورد نیاز و یک یا چند مورد انتخابی معماری مورد تأیید، زبان ایتالیایی و موارد انتخابی رایگان از پیشنهادات موسسه است. این برنامه برای دانشجویان معماری که حداقل 2 سال تحصیل در این رشته را گذرانده اند، آزاد است.

شرکت کنندگان در برنامه لازم است در برنامه درسی زیر ثبت نام کنند:

حداقل اعتبارات در برنامه درسی جهت مطالعه رشته معماری در ایتالیا

متقاضیان برای اطلاعات بیشتر می توانند مقاله تحصیل در دانشگاههای ایتالیا را مطالعه نمایند.

مدرسه لئوناردو داوینچی ایتالیا

دوره آمادگی برای مطالعات رشته معماری در ایتالیا برای دانشجویانی که مایل به تحصیل در دانشکده معماری ایتالیا هستند در نظر گرفته شده است. برای پذیرش در این دانشگاه، باید یک آزمون ورودی در مورد موضوعات علمی و فنی (به زبان ایتالیایی) بگذرانید. دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند مستقیما از این دانشگاه برای امتحان ورودی استفاده کنند.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی ایتالیا برای علاقه مندان به رشته معماری در جدول زیر آمده است:

مدارکتوضیحات
مدارک تحصیلی دبیرستانترجمه شده به ایتالیایی یا انگلیسی
احراز هویتهمراه با «گواهی معادل سازی صلاحیت»

ن کشور در کشور مبدا انجام می شود. دانشجویان سایر کشورها باید در آزمون ورودی نمایندگی سفارت این کشور در کشور خود ثبت نام کنند. قبل از شرکت در آزمون ورودی (موضوعات علمی) دانشجویان باید در یک آزمون مهارت زبان ایتالیایی قبول شوند. مدرسه لئوناردو داوینچی از جمله اولین مدارسی است که دوره های آمادگی را برای دانشجویان معماری ارائه می دهد.

در طول 35 سال تجربه این دانشکده برنامه ای را تهیه کرده است که در ترکیب آن با برنامه رسمی کنکور مطابقت دارد. در دوره های این مدرسه، تأکید اصلی بر آموزش زبان و آمادگی کامل در موضوعات مختلف امتحانی است. چنانچه درباره تحصیل رشته معماری در ایتالیا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید یا سوالی برای شما پیش آمده است، می توانید این مسائل را با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *