مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته معماری در اروگوئه

رشته معماری در اروگوئه

تحصیل رشته معماری در اروگوئه راهی است برای دانشجویان بین المللی در خصوص مهاجرت است. می توان آموزش با کیفیت را در آمریکای جنوبی تجربه کرد. طی دهه های 1920 و 1930 در این کشور، فضای سیاسی لیبرالیسم، همراه با جمعیتی مرفه و تحصیل کرده، یک فضای ایده آل برای پذیرش معماری مدرن ایجاد کرد. مدارس دولتی جدید در مونته ویدئو که توسط خوان آنتونیو اسکاسو در سال 1926 طراحی شده است. این امر، یک طرح منطقی از حجم های ساده را به نمایش می گذارد.

طراحی کاخ جدید شهرداری (1930) مونته ویدئو، توسط مائوریسیو کراوتو، اگرچه یک ترکیب متقارن است، اما در یک واژگان مدرن ارائه شده است. فروشگاه بزرگ مونته ویدئو لاپیدو (1929-1933)، نوشته خوان اوبریوت و ریكاردو والابراگا، نمونه خوبی از معماری مدرنیست جدید است كه پس از سخنرانی های معروف لوكوربوزیه در سال 1929، به سرعت در آمریكای لاتین جا افتاد. این نگارش از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای متقاضیانی که قصد تحصیل رشته معماری در اروگوئه را دارند، آماده شده است.

تحصیل رشته معماری در اروگوئه

رشته معماری در اروگوئه، شهرسازی و ساختمان از آنچه تصور می کنید به شما نزدیکتر است. نگاهی به اطراف بیندازید. خانه و محله ای که در آن زندگی می کنید، مدرسه ای که به آن می روید یا مراکز خریدی که در آن لباس خود را خریداری می کنید. شما توسط معماری، شهرسازی و علوم ساختمان احاطه شده اید. این همان چیزی است که برنامه کارشناسی معماری، شهرسازی و علوم ساختمان (AUBS) را بسیار جالب می کند. در طول تحصیلات شما می فهمید که چگونه محیط زندگی ما ساخته می شود و چگونه تغییر می کند. شما همچنین می توانید از نحوه تنظیم یا بازسازی ساختمان ها، محله ها یا کل شهرها اطلاعاتی کسب کنید. براساس خواسته های همیشه در حال تغییر ساکنان و کاربران و با کمک آخرین پیشرفت های فناوری.

صنعت ساختمان یک محیط جذاب و نوآورانه با مجموعه متنوعی از رشته ها است. به همین دلیل است که ما به دنبال دانشجویانی هستیم که بتوانند خارج از چارچوب فکر کنند و نمی ترسند دنیا را وارونه جلوه دهند. صنعت ساختمان همیشه به افرادی که متفاوت فکر می کنند، متخصصانی که جرات ایجاد تغییر دارند نیاز دارد. به عنوان یک دانشجوی معماری، شهرسازی و علوم ساختمان، آماده تلاش باشید. شما گواهینامه پیش دانشگاهی خود، از جمله ریاضیات B و فیزیک را با موفقیت به پایان رساندید. وابستگی به معماری، شهرسازی و مهندسی سازه یک الزام است. تجربه در علوم ساختمانی یا طراحی مفید خواهد بود. قبل از اینکه در برنامه کارشناسی پذیرفته شوید، باید مراحل انتخاب را پشت سر بگذارید.

رشته معماری در دانشگاه ORT اروگوئه

دانشگاه ORT دارای یک بخش معماری برجسته است که دارای طیف گسترده ای از موضوعات، از طراحی تا فناوری است. دانشجویان می توانند جهت تحصیل در اروگوئه در این دانشگاه اقدام نمایند. این برنامه از نظر کیفیت برنامه درسی، اعضای هیئت علمی و اداری و منابع موجود برای دانشجویان در سطح بین المللی شناخته شده است. ساختمان این دپارتمان به دلیل وجود اتاق های بزرگ برای پروژه ها، آزمایشگاه ها، سالن اجتماعات، دوچرخه، کتابخانه تخصصی و کارگاه و همچنین مرکز نوآوری و کارآفرینی خود متمایز است. برنامه معماری در ORT با یک پایه عملی قوی ساخته شده است.

بعضی از دوره ها در سایت های ساختمانی واقع می شوند و در پروژه های واقعی کار می کنند. دانشجویان در این برنامه می توانند مهارت های حرفه ای خود را افزایش دهند. در حالی که خود را در محیط دانشگاهی این کشور ادغام می کنند و زبان اسپانیایی خود را توسعه می دهند. علاوه بر تکالیف درسی، دانشجویان این فرصت را دارند که از طریق کارآموزی علمی معتبر در وزارت آموزش و پرورش یا در استودیوهای خصوصی، با استفاده از شبکه سازمان های شریک مدرسه مدرسه میدلبری در خارج از کشور در مونته ویدئو، یادگیری در کلاس را در یک دنیای واقعی اعمال کنند.

رشته معماری در دانشگاه ORT اروگوئه

مشاغل معماری در اروگوئه

متوسط حقوق ماهیانه کار در اروگوئه برای یک معمار حدود 30600UYU (پزو) می باشد. این در حالی است که محدود حقوق وی بین 14700UYU تا 58900UYU (پزو) می باشد.

در جدول زیر متوسط حقوق مشاغل معماری را مشاهده می کنید:

شغلحقوق به پزو
معمار40600UYU
طراحی معماری39800UYU
تکنسین معماری21900UYU
مدیر معماری60500UYU

هر 100UYU (پزو) اروگوئه معادل با 2.27$ (دلار) می باشد. رشته معماری در اروگوئه با بررسی شرایط معاصر محیط داخلی کشور، طیف وسیعی از پروژه های نوآورانه و مواد متنوع و اشکال غیرمتعارف را که در ساخت آن ها به کار رفته نشان می دهد.

وظایف یک معمار عبارتند از:

  • آشنا شدن با نیازها و انتظارات مشتریان
  • اجرای شناسایی میدانی، تجزیه و تحلیل کیفیت خاک، نوع آب و هوا، ماهیت زمین و سایر عوامل
  • تکمیل طرح های اولیه معماری باغ ها، پارک ها، باغات و مناطقی از طبیعت مشابه
  • طراحی محوطه سازی و سازه های باغ با استفاده از نرم افزارهای تخصصی
  • تعریف هزینه های اولیه برای پروژه
  • مشاوره با مشتریان و متخصصان در زمینه گیاهان و مواد مورد استفاده
  • اجرای نظارت نویسنده بر اجرای کلی پروژه
  • ارائه مشاوره در مورد معماری منظر

به علاوه، حقوق مردان و زنان در این شغل باهم متفاوت بوده و مردان بیشتر از زنان حقوق دریافت می کنند. در نمودار زیر تفاوت حقوق معماران را مشاهده می کنید:

متوسط حقوق زنان و مردان در اروگوئه

تحصیل در اروگوئه

این کشور به گزینه محبوب تحصیل در خارج از کشور تبدیل شده است. محیط امن، آب و هوای معتدل و زیبایی طبیعی این کشور را به مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است. اگر ایده تحصیل در یک محیط اسپانیایی زبان، توجه شخصی و آموزش با کیفیت بالا را دوست دارید، این کشور برنامه های متنوعی برای ارائه دارد. این کشور توسط Lonely Planet به عنوان یکی از 10 کشور برتر که باید از آن دیدن کنند، توصیه شده است.

به علاوه، این کشور بسیار دوستانه و بسیار آزاد برای خارجی ها است. این کشور بالاترین میزان سواد را در آمریکای لاتین دارد. پایتخت آن، مونته ویدئو، خدمات اصلی و دانشگاه های کشور را متمرکز کرده است. این کشور هوای معتدل و مرطوبی دارد. تابستان های گرم، زمستان های خنک و دمای متوسط ​​17 درجه سلسیوس است. عزیمت برای زندگی در کشوری دیگر با فرهنگی متفاوت در ابتدا می تواند تجربه ای طاقت فرسا باشد. یکی از موسسات برجسته که می تواند در امر مهاجرت به اروگوئه شما را یاری کند موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *