مهاجرت تحصیلی یونان

رشته مدیریت در یونان

معرفی رشته مدیریت در یونان

تحصیل رشته مدیریت در یونان می تواند راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر در زمینه های مختلف مانند مهندسی، ساخت و ساز، اقتصاد و غیره شود. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در یک کشور خارجی را دارند، می توانند در نظر داشته باشند که یونان می تواند به دلایل مختلف گزینه ای مناسب به شمار رود. برخی از این دلایل عبارتند از:

  • هزینه های مقرون به صرفه تحصیل در یونان
  • ارائه برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی توسط موسسات آموزشی یونان

علاوه بر این، با شرکت در برنامه های تحصیلی دانشگاه های یونان دانشجویان می توانند از مزایای مختلفی بهره مند شوند. اما در این نوشتا کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند به طور تخصصی به بررسی شرایط تحصیل رشته مدیریت در یونان بپردازند و شما عزیزان را با بهترین دانشگاه های این کشور جهت تحصیل در این زمینه آشنا سازند.

شرایط ادامه تحصیل در یونان

برای ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور یونان، دانشجویان باید مدرک دیپلم معتبر و یا مدرک پیش دانشگاهی معتبر با نمرات بالا داشته باشند. علاوه بر این، یکی از مهمترین شرط های ورود به دانشگاه های یونان، داشتن تسلط به زبان های یونانی و انگلیسی می باشد. البته باید در نظر داشته باشید که شرایط کسب پذیرش تحصیلی در موسسات مختلف آموزشی یونان متفاوت است. یکی دیگر از مواردی که دانشجویان و متقاضیان بین المللی باید قبل از مهاجرت تحصیلی به یونان درباره آن تحقیقات کافی انجام دهند، شرایط ویزای دانشجویی می باشد که با در نظر گرفتن ملیت دانشجویان متفاوت است. برای مثال، دانشجویان ایرانی با در نظر گرفتن شرایط ویزا، باید بعد از کسب پذیرش تحصیلی از یک دانشگاه یونانی، اقدام به دریافت ویزای تحصیلی این کشور کنند تا موفق به مهاجرت تحصیلی به یونان شوند.

به طور کلی مراحل مهاجرت تحصیلی به کشور یونان به صورت زیر است:

مراحلامور
1جمع آوری مدارک مورد نیاز برای کسب پذیرش تحصیلی از یک دانشگاه یونانی
2کسب پذیرش و دعوت نامه تحصیلی از دانشگاه مورد نظر
3تهیه اسناد لازم برای درخواست ویزای تحصیلی
4مراجعه به سفارت یونان برای درخواست ویزا
5ارائه اسناد، تکمیل فرم و پرداخت هزینه برای درخواست ویزا
6انتظار برای بررسی درخواست
7اخذ ویزا و ورود به خاک یونان در زمان مشخص شده

معرفی رشته مدیریت در یونان

دوره های تحصیل مدیریت، سازماندهی و رهبری به دانشجویان می آموزد که چگونه مدیریت عملیات و هماهنگی مردم را برای دستیابی به اهداف تعیین شده توسط سازمان ها انجام دهند. کلاس های رشته مدیریت در یونان به فارغ التحصیلان آینده به همه چیز را درباره اداره یک کسب و کار (یا یک بخش) می آموزند و آنها را برای موقعیت های اداری، مدیریتی و سطح C به عنوان مثال مدیر عامل، CFO و COO آماده می کنند. اگر یک رهبر طبیعی هستید و از راهنمایی افراد لذت می برید و به آنها در دستیابی به پتانسیل های کامل خود کمک می کنید، باید در رشته مدیریت در یونان، سازماندهی یا رهبری تحصیل کنید. این گزینه تحصیل ایده آل برای دانشجویانی است که آرامش خود را تحت فشار قرار می دهند و می توانند در شرایط پرخطر تصمیم گیری کنند.

بهترین دانشگاه های یونان برای تحصیل رشته مدیریت عبارتند از:

نام دانشگاهسال تاسیس
دانشگاه تجارت آلبا1992 میلادی
دانشگاه اقتصاد و تجارت آتن1920 میلادی
دانشگاه بین المللی یونان2005 میلادی
کالج آمریکایی یونان1875 میلادی

تحصیل رشته مدیریت در مقطع کارشناسی در یونان

ادامه تحصیل و اعزام دانشجو به یونان جهت ادامه تحصیل در رشته مدیریت در مقطع کارشناسی به طور کلی 4 سال تحصیلی به طور می انجامد. دانشجویان بایستی برای دریافت مدرک مدیریت مورد نظر خود 8 ترم تحصیلی مشغول به تحصیل شوند. با معرفی دانشگاه های یونان می توانید به این موضوع پی ببرید که اکثر دانشگاه های این کشور دوره های زبان انگلیسی، فرانسوی و یا آلمانی را به دانشجویان در تمام ترم ها ارائه می دهند و دانشجویان برای این که بتوانند دوره کارشناسی را با موفقیت به اتمام برسانند بایستی 240 واحد آموزشی را اخذ کنند.

تحصیل رشته مدیریت در مقطع کارشناسی در یونان

تحصیلات تکمیلی رشته مدیریت در یونان

بیشتر دانشگاه های یونان دوره های مدیریت، سازماندهی و رهبری کارشناسی ارشد را به عنوان M.Sc. (Master of Science)، M.A. (Master of Arts) یا M.B.A. (Master of Business Administration) ارائه می دهند. علاوه بر این، دانشجویان برای تحصیل مدیریت می توانند در زمینه های کارشناسی ارشد مدیریت یعنی M.Ed. (Master of Education) یا کارشناسی ارشد مهندسی یعنی M.Eng. (Master of Engineering) مشغول به تحصیل شوند که دانشجویان را برای نقش های مدیریتی در بخش مهندسی یا دانشگاهی آماده می کند. همانطور که گفته شده، فارغ التحصیلی در رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد معمولاً 1 یا 2 سال طول می کشد.

در حالی که دانشجویان می توانند برنامه های عمومی مدیریت، سازماندهی یا رهبری را پیدا کنند، اغلب دوره ها روی یک حوزه خاص تجاری یا صنعت تمرکز دارند و دانشجویان می توانند برای تحصیل در یونان در زمینه مدیریت، طیف گسترده ای از تخصص های مختلفی را انتخاب کنند.

این تخصص های مختلف در رشته مدیریت در یونان عبارتند از:

ردیفرشته های تحصیلی
1مدیریت بین المللی
2مدیریت بازاریابی
3مدیریت زنجیره تامین
4مدیریت پروژه ساخت و ساز
5مدیریت منابع انسانی
6مدیریت گردشگری
7مدیریت سرمایه گذاری
8مدیریت مهندسی

دوره های تحصیل رشته مدیریت در یونان

دوره هایی که دانشجویان در زمان تحصیل رشته مدیریت در یونان طی می کنند از یک دانشگاه و برنامه به دانشگاه دیگر متفاوت است. با این وجود دانشجویان می توانند انتظار داشته باشند که در کلاس هایی در زمینه های خاصی شرکت کنند. این کلاس ها عبارتند از:

  • مدیریت ریسک پروژه
  • رهبری پروژه
  • تجزیه و تحلیل استراتژیک تجارت
  • مشاوره در عمل
  • استراتژی تجارت
  • محیط کسب و کار و تجارت
  • مدیریت نوآوری
  • گردشگری
  • بازاریابی
  • مهندسی
  • حسابداری
  • رسانه های اجتماعی

دانشجویان با تحصیل رشته مدیریت همچنین مهارت هایی را برای موفقیت در دنیای تجارت کسب می کنند. این موارد شامل ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسئله و مدیریت ریسک گرفته تا مدیریت پروژه، انگیزه، تفکر خلاق و اشتراک گذاری بازخورد است. هموطنان گرامی می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و یا با مراجعه به سایر مقالات ما از شرایط مهاجرت به کشورهای برتر خارجی از روش های مختلف آگاه شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *