مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته مدیریت در اسلواکی

رشته مدیریت در اسلواکی

رشته مدیریت در اسلواکی می تواند برای کسانی که علاقمند به این رشته هستند مناسب باشد. در این رشته مهارت های کاری زیادی وجود دارد. مدرک کارشناسی مدیریت می تواند شما را در خصوص مواردی مانند مدیریت کسب و کار و گردشگری و سازمان و شرکت های خصوصی و دولتی درهای آموزشی را هدایت کند، فرصتی برای پیشرفت شغلی فراهم کند یا زمینه را برای پیگیری یک مدرک پیشرفته فراهم کند. هدف دانشگاه های این کشور این است که به دانشجویان احتمالی کمک کند تا روند انتخاب برنامه را با موفقیت هدایت کنند. رشته مدیریت از علوم انسانی می باشد که در این حوزه و امور و منابع انسانی نیز دانشجویان را حرفه ای تر می کنند. رشته مدیریت بازرگانی به دانشجویان می آموزد که چگونه دیگران را با موفقیت و کارآیی مدیریت و نظارت کنند. موضوعات مهم مانند ارتباطات و مدیریت بازرگانی و رهبری شرکت ها به طور منظم مورد بررسی قرار می گیرند.

جمهوری اسلواکی محصور در خشکی و در اروپای مرکزی است. قدیمی ترین دانشگاه موجود اسلواکی در براتیسلاوا است. دانشکده مدیریت در دانشگاه کامنیوس در براتیسلاوا در سال 1991 تأسیس شد. آموزش در سه سطح تحصیلات در اینجا ارائه می شود: برنامه مطالعه مدیریت در تمام سطوح، برنامه مدیریت بین الملل (نسخه فرانسوی و آلمانی در دوره لیسانس) در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و برنامه مدیریت بازرگانی در مقطع دکترا. بخشی از مطالعات به زبان انگلیسی، آلمانی یا فرانسه انجام می شود. حدود 80% دانشجویان تمام وقت از طریق برنامه + اراسموس حداقل 1 ترم را در یک دانشگاه خارجی می گذرانند. این دانشکده هر ساله حدود 200 دانشجو از دانشگاه های خارجی همکار می پذیرد. فارغ التحصیلان در مشاغل مدیریتی در تمام سطوح مدیریتی در ایالت و همچنین حوزه های تجاری شغل پیدا می کنند. این مقاله متعلق به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

مزایای تحصیل رشته مدیریت در اسلواکی

جمهوری اسلواکی از غرب با جمهوری چک و اتریش، از شمال با لهستان، از شرق با اوکراین و از جنوب با مجارستان همسایه است. این کشور در مرکز اروپا قرار گرفته و تحت تاثیر آموزش های اروپایی است. این کشور دانشگاه های معتبری دارد و همچنین دانشگاه های آن از دانشجویان بین المللی استقبال می کنند و می توانند وجهه کشور خود را برای این موضع بهبود ببخشند. اسلواکی هر ساله نتایج خوبی در قبولی و پذیرش دانشجویان خارجی دارد. این کشور به دلیل طبیعت و آب و هوای معتدل نیز برای دانشجویان مقصدی مناسب است. همچنین هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور به نسبت دیگر کشورها کم تر و مقرون به صرفه است. این کشور به دلیل اقتصاد موفقش مدیران کارآمد و لایقی دارد. همچنین مدیران اکثر تحصیلات اکادمیک دارند و معمولا از دانشجویان و فارغ التحصیلان برای دستیاری بهره می گیرند.

مقاطع رشته مدیریت در اسلواکی

در این کشور می توانید به زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و ارشد و دکترا تحصیل کنید. برای تحصیل به زبان انگلیسی بایستی مدرک زبان انگلیسی تافل و یا آیلتس را داشته باشید. گرایش های مختلفی در این رشته در این کشور وجود دارد. اقتصاد و مدیریت تجارت یکی از این رشته ها است. فارغ التحصیل برنامه لیسانس اقتصاد و مدیریت تجارت قادر است از دانش به دست آمده در اقتصاد، روش های کمی، قانون، مدیریت و بازاریابی استفاده کند. دانش آن ها در برنامه ریزی کسب و کار، مدیریت تولید، تجارت بین المللی، تجزیه و تحلیل مالی و کارآفرینی در شرکت های کوچک و متوسط ​​گسترش می یابد. آنها همچنین برای کسب مهارت در ارتباطات حرفه ای به زبان انگلیسی و مهارت های عملی در فن آوری اطلاعات آموزش می بینند. فارغ التحصیلان همچنین می توانند مشکلات را در محاسبات و بودجه و برنامه ریزی تجاری حل کنند.

شرایط تحصیل رشته مدیریت در اسلواکی

متقاضیان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا باید گواهی ترک مدرسه متوسطه برای تحصیل در مقطع کارشناسی یا درجه اول و یا گواهی مدرک لیسانس برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا درجه دوم به انگلیسی ترجمه شده را داشته باشند. شرط اساسی مورد برای دانشگاه ها، اتمام تحصیلات متوسطه است. یکی دیگر از الزامات دانشکده برای تحصیل تمام وقت، قبولی در آزمون ورودی است. آزمون ورودی شامل آزمون های کتبی به یک زبان خارجی، ریاضیات و مبانی اقتصاد است. زبان خارجی را می توان از انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، روسی یا اسپانیایی انتخاب کرد. حداکثر نمره در هر آزمون 60 نمره و برای معدل متوسطه 20 امتیاز است. داوطلبان مطابق با رتبه بندی کل نمرات خود برای تحصیل پذیرفته می شوند. آزمون ورودی می تواند با آزمون پیش نیازهای عمومی آکادمیک جایگزین شود. برخی از مدارک لازم عبارتند از:

  • رزومه
  • پرداخت هزینه پذیرش و سند پرداخت
  • فتوکپی گذرنامه
  • مدارک هویتی
  • نمرات تحصیلی

تحصیل در اسلواکی فرصت های فرهنگی را ارائه می دهد که ممکن است در کشورهای دیگر دیده نشود. فصل آموزش از هر ماه اوت تا می با فرصت برای کلاس های تابستانی است. روزهای مدرسه دوشنبه تا جمعه است. برنامه های کارشناسی 3 تا 4 سال طول می کشند و برنامه های کارشناسی ارشد 1 تا 3 سال ادامه خواهد داشت. برنامه های Doctorland ممکن است 3 تا 4 سال دیگر به طول انجامد. هزینه تحصیلات عالی در اسلواکی برای دانشجویان خارجی می تواند از 2000$ تا8000$ (دلار) در هر سال تحصیلی باشد. این فقط برای شهریه است. اگر دانش آموزان در یک مدرسه آموزش عالی متقاضی شوند، و اتفاقاً تعداد متقاضیان بیشتری نسبت به سخنرانی های موجود در آن مدرسه خاص وجود دارد، دانش آموزان باید در یک آزمون ورودی شرکت کنند و قبول شوند. این امتحانات بسته به تقاضای ورودی می توانند در هر مدرسه خاص اشکال بسیار مختلفی داشته باشد.

شرایط تحصیل رشته مدیریت در اسلواکی

دانشگاه معروف اسلواکی

متقاضیان تحصیل پاره وقت برای تحصیل بدون کنکور پذیرفته می شوند. در صورتي كه تعداد متقاضيان از تعداد برنامه ريزي شده براي پذيرش بيشتر شود، رئيس دانشكده حق تصميم گيري در مورد پذيرش دانشجو را با توجه به معدل آنها از دبيرستان دارد. رئیس می تواند متقاضیانی را که قبلاً در کنکور قبول شده اند و در این رشته پذیرفته و ثبت نام کرده اند و از تحصیل اخراج شده اند، از کنکور معاف کند. دانشگاه Matej Bel یک دانشگاه دولتی است و عضوی از انجمن دانشگاه های اروپا است. این دانشگاه با تشویق تحقیقات خلاقانه علمی و هنری دانشجویان را ترغیب می کند تا از ایده ها خود پرده برداری کنند. در این دانشگاه کیفیت و آموزش خوبی برای همه دانشجویان ارائه می شود. اگر می خواهید در این کشور در رشته تربیت بدنی تحصیل کنید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *