ویزای تحصیلی

رشته داروسازی در جمهوری کنگو

رشته داروسازی در جمهوری کنگو

رشته داروسازی در جمهوری کنگو از رشته هایی است که دانشجویان علاقمند آن را انتخاب می کنند. در جمهوری دموکراتیک کنگو، ICAP از تلاش‌های وزارت بهداشت برای تقویت ظرفیت منابع انسانی بخش بهداشت ملی خود و بهبود پیشگیری، مراقبت و ارائه خدمات درمانی HIV حمایت می‌ کند.

کار برنامه ‌ریزی‌ شده مستمر کارکنان بهداشتی خط مقدم را به‌ ویژه پرستاران و ماماها آماده می ‌کند تا به شرایط اضطراری بهداشتی از جمله شیوع بیماری ‌های عفونی، بیماری ‌های همه‌گیر پایدار مانند HIV/AIDS، بلایای طبیعی و درگیری‌های داخلی پاسخ دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت و تحصیل رشته داروسازی در جمهوری کنگو مشاور و پشتیبان شما عزیزان می باشد.

بررسی رشته داروسازی در جمهوری کنگو

شما در کنار سایر متخصصان سلامت و از طریق قرار دادن ساختار یافته در تیم های داروسازی و مراقبت های بهداشتی یاد خواهید گرفت. شما با بیماران و مراقبان آنها در تمام سطوح دوره تعامل خواهید داشت و بیماران را در قلب برنامه قرار می دهید. همچنین با افزایش پیچیدگی دوره و معرفی مفاهیم پلی داروسازی، بیماری های همراه و سایر نیازهای پیچیده بیمار، استقلال و اعتماد به نفس خود را تقویت خواهید کرد. توسط داروسازان فعال ثبت شده در GPhC، داروشناسان، شیمیدانان دارویی، زیست شناسان، دانشمندان زیست پزشکی و کارشناسان داروسازی به شما آموزش داده می شود. در طول دوره 4 ساله شما، با ادغام علم و عمل، مطمئن خواهید شد که یادگیری تجربی شما سال به سال افزایش می یابد.

در جدول زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی رشته داروسازی در جمهوری کنگو هستید:

نرخ فارغ التحصیلیسال
74%2021
77%2022
76%2023

بررسی رشته داروسازی در جمهوری کنگو

جایگاه رشته داروسازی در جمهوری کنگو

ACPE قبلاً یک نظرسنجی در مورد مسائل مربوط به آموزش داروسازی و تمرین در کشورهای با درآمد کم و متوسط ​​که توسط MSH به عنوان بخشی از برنامه SIAPS شناسایی شده بود، انجام داد. یکی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، دانشکده علوم دارویی (FOPS)، دانشگاه کینشاسا، قدیمی ترین و اصلی ترین دانشکده داروسازی در جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) بود. در نتیجه این نظرسنجی، دانشکده با کمک ACPE و SIAPS به تجزیه و تحلیل بیشتر حوزه‌های بررسی شده در نظرسنجی با هدف تقویت برنامه آموزش داروسازی برای برآورده کردن بهتر نیازهای بهداشت عمومی و اولویت‌های DRC ابراز علاقه کرد. . این به عنوان یک فعالیت پرتأثیر برای SIAPS در DRC شناخته شد و نتایج آن در سه دانشکده دیگر داروسازی در کشور و شورای ملی داروسازی منعکس شد.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش رشته داروسازی در جمهوری کنگو هستید:

نرخ پذیرش رشته داروسازی در جمهوری کنگو

الزامات پذیرش رشته داروسازی در جمهوری کنگو

ایجاد یک برنامه استراتژیک برای FOPS نقطه عطفی که گواهی بر همکاری بین دانشکده و USAID از طریق SIAPS است. او بر تعهد USAID به همراهی و حمایت از بازنگری برنامه درسی آموزشی FOPS برای اطمینان از ارائه آموزش با کیفیت که مطابق با استانداردهای بین المللی است، تأکید کرد. خانم پوتمن گفت: “من افتخار می کنم که می بینم اولین ثمره تلاش ما اکنون در دسترس است. این در راستای استراتژی 5 ساله USAID برای جمهوری دموکراتیک کنگو است که شامل تقویت ظرفیت مؤسسات برای اطمینان از توانایی آنها در اجرای بازسازی است. بهبود کیفیت زندگی از طریق رویکردهای پایدار و هماهنگ در مناطق منتخب؛ و تقویت اساس صلح پایدار در بخش شرقی جمهوری دموکراتیک کنگو در بخش داروسازی جریان دارد.

موضوعات دروس رشته داروسازی در جمهوری کنگو را مشاهده می کنید:

  • فارماکولوژی و درمان
  • نامگذاری داروها
  • کلاس های دارویی
  • روش های دارویی
  • روش های تجویز
  • فارماکوکینتیک I
  • فارماکوکینتیک II
  • واکنش های فاز 1 و 2
  • متابولیسم عبور اول
  • دفع
  • سینتیک مرتبه اول و صفر
  • پنجره درمانی
  • اهداف اقدام دارویی
  • مکانیسم های رایج دارویی
  • گیرنده ها، آنزیم ها، کانال های یونی و ناقل ها
  • مکانیسم های دارویی جدید

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اخذ ویزای تحصیلی جمهوری کنگو و مهاجرت تحصیلی و تحصیل رشته داروسازی در کشور جمهوری کنگو به سوالات شما پاسخ می دهد.

متداول ترین سوالات در خصوص رشته داروسازی در جمهوری کنگو

در این بخش به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده می شود:

  • بررسی رشته داروسازی در جمهوری کنگو چگونه است؟ شما در کنار سایر متخصصان سلامت و از طریق قرار دادن ساختار یافته در تیم های داروسازی و مراقبت های بهداشتی یاد خواهید گرفت. شما با بیماران و مراقبان آنها در تمام سطوح دوره تعامل خواهید داشت و بیماران را در قلب برنامه قرار می دهید. همچنین با افزایش پیچیدگی دوره و معرفی مفاهیم پلی داروسازی، بیماری های همراه و سایر نیازهای پیچیده بیمار، استقلال و اعتماد به نفس خود را تقویت خواهید کرد. توسط داروسازان فعال ثبت شده در GPhC، داروشناسان، شیمیدانان دارویی، زیست شناسان، دانشمندان زیست پزشکی و کارشناسان داروسازی به شما آموزش داده می شود. در طول دوره 4 ساله شما، با ادغام علم و عمل، مطمئن خواهید شد که یادگیری تجربی شما سال به سال افزایش می یابد.
  • جایگاه رشته داروسازی در جمهوری کنگو چگونه است؟ ACPE قبلاً یک نظرسنجی در مورد مسائل مربوط به آموزش داروسازی و تمرین در کشورهای با درآمد کم و متوسط ​​که توسط MSH به عنوان بخشی از برنامه SIAPS شناسایی شده بود، انجام داد. یکی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، دانشکده علوم دارویی (FOPS)، دانشگاه کینشاسا، قدیمی ترین و اصلی ترین دانشکده داروسازی در جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) بود. در نتیجه این نظرسنجی، دانشکده با کمک ACPE و SIAPS به تجزیه و تحلیل بیشتر حوزه‌های بررسی شده در نظرسنجی با هدف تقویت برنامه آموزش داروسازی برای برآورده کردن بهتر نیازهای بهداشت عمومی و اولویت‌های DRC ابراز علاقه کرد. . این به عنوان یک فعالیت پرتأثیر برای SIAPS در DRC شناخته شد و نتایج آن در سه دانشکده دیگر داروسازی در کشور و شورای ملی داروسازی منعکس شد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *