مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته تربیت بدنی در استرالیا

رشته تربیت بدنی در استرالیا

رشته تربیت بدنی در استرالیا با توجه به گزینه هایی که در استرالیا وجود دارد یعنی دانشگاه های متعدد معتبر که در رتبه یندی جهانی معروف هستند. تربیت بدنی رشته ای است که آموزش ورزش و ورزش در مدارس و سایر مراکز آموزشی و سلامت جسمی و ورزش های تخصصی را پوشش می دهد. در کشور استرالیا مطالعات تربیت بدنی دانش و مهارت شما را در زمینه آموزش و مهارت های عملی حرفه ای در زمینه انواع حرکات ورزشی و مربیگری توسعه می دهد. این مهارت ها به این معنی است که شما می توانید حرفه ای را به انتخاب خود انتخاب کنید. فرصت های شغلی این رشته نیز متعدد هستند. تربیت بدنی از رشته هایی است که شما را سلامت نگه می دارد.

در استرالیا گفته می شود که اگر می خواهید تأثیر عمیقی در زندگی دیگران بگذارید، بهداشت و تربیت بدنی را بخوانید و خود را به روش های آموزش ویژه برای کار در مدارس متوسطه مجهز کنید. شما بدن انسان و همچنین علم و هنر حرکت را کشف خواهید کرد. در استرالیا می توانید به زبان انگلیسی و همچنین در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا نیز تحصیل کنید. گرایش های مختلفی از این رشته پویا در استرالیا وجود دارد. دانشجویان در مقطع کارشناسی بهداشت و تربیت بدنی می توانند با شرکت در برنامه آموزش های جهانی دیدگاه گسترده تری در مورد تدریس پیدا کنند. این برنامه مهارت های شما را در آموزش بین فرهنگی توسعه می دهد و به برنامه تدریس شما یک ویژگی برجسته می بخشد. تحصیلات تکمیلی در تربیت بدنی به شما امکان می دهد می توانید مهارت های عملی خود را بیشتر توسعه دهید.

فرصت های شغلی رشته تربیت بدنی در استرالیا

برخی از دروس شما در رشته تربیت بدنی در استرالیا علاوه بر علم حرکت و هنر و آسیب های بدنی و ورزشی و کمک های اولیه و نگهداری از آسیب های ورزشی دروسی از قبیل آناتومی انسان فیزیولوژی و علوم ورزشی کاربردی و سلامت کانون خانواده و ورزش کودکان به شما آموزش داده می شود همچنین ممکن است شامل روانشناسی تربیت بدنی، موضوعات معاصر در تربیت بدنی، تنوع و عدالت اجتماعی در ورزش و کسب مهارت های حرکتی باشد. به احتمال زیاد این شانس را دارید که در یک جایگاه شرکت کنید و به شما امکان می دهد تجربه کار پیشرفته تر و عملی تری را کسب کنید. شما می توانید در طول این رشته مهارت ها، دانش و درک را برای تبدیل شدن به یک معلم واجد شرایط بهداشت و تربیت بدنی دبیرستان واجد شرایط با لیسانس بهداشت و تربیت بدنی دیکین توسعه دهید.

با اطمینان خاطر می توانید در استرالیا از بهترین فرصت ها استفاده کنید تا در این رشته یک حرفه ای شوید و زندیگ ورزشی حرفه ای را تجربه کنید. شما در خصوص موارد دیگری از جمله علوم ورزشی کاربردی و بیومکانیک و یادگیری و پیشرفت حرکتی را کشف خواهید کرد و علم و هنر آموزش حرکات و مهارت های عملکردی را از طریق رسانه هایی مانند رقص و ژیمناستیک می آموزید. شما با تحصیل در بهترین دانشگاه ها می توانید به منابع استاندارد صنعت و تجهیزات پیشرفته از جمله حوزه ورزشی نخبگان و آموزش تخصصی توسط بهترین های ورزشی دسترسی پیدا کنید. این رشته همراه با جایگزینی های بسیار جذاب و عملی از طریق برنامه تجربه حرفه ای شما را آماده یک حرفه می کند.

برخی از فرصت های شغلی این رشته در استرالیا عبارت است از:

  • آموزش دبیرستان
  • آموزش دبستان
  • آکادمی های خصوصی
  • مربیگری حرفه ای
  • صنایع تفریحی و تناسب اندام
  • مدیریت ورزشی

فرصت های شغلی رشته تربیت بدنی در استرالیا

دانشگاه های رشته تربیت بدنی در استرالیا

دانشگاه فناوری کوئینزلند در ردیف سه دانشگاه برتر مدرن استرالیا قرار دارد و بیش از 50000 دانشجو دارد که از این تعداد 8944 دانشجوی بین المللی هستند. این دانشگاه از طریق همکاری نزدیک با سازمان های دولتی و دانشگاه های بزرگ در سراسر جهان، دائماً برنامه ها و پیشنهادات خود را به دانشجویان افزایش می دهد. این یک دانشگاه تحقیقاتی است و روش های جدید آموزش، یادگیری و تحقیق را پیشگام کرده است. دانشکده دانشگاه فناوری کوئینزلند به دلیل تخصص خود در سطح بین المللی شناخته شده است و همه اعضای آن در توسعه دانشجو کمک می کنند. دانشگاه دیگر دانشگاه ملبورن است که از زمان تاسیس در سال1887، نیازهای جامعه اطراف را تأمین می کند. در اصل این دانشگاه در حال حاضر یک دانشگاه پیشگام در زمینه آموزش بین المللی است. در این دانشگاه برنامه انگلیسی برای اهداف علمی استفاده می شوند و از به دانشجویان کمک می کنند.

مقاطع تحصیلی رشته تربیت بدنی در استرالیا

دانشجویان همچنین از طریق این برنامه مهارت های مطالعه را در سطح کارشناسی تمرین می کنند. پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه، دانشجویان می توانند مستقیماً وارد دانشگاه شوند و نیازی به گذراندن آزمون رسمی زبان انگلیسی ندارند. در صورت گذراندن آزمون های مهارت زبان در زبان انگلیسی، شرایط ویژه ای برای مهارت زبان انگلیسی وجود دارد. برنامه انگلیسی برای اهداف علمی دارای شش سطح است، از مقدماتی تا پیشرفته. در هر سطح هم از آموزش آنلاین و هم از کلاس استفاده می شود. دانشگاه مناسب دیگر برای رشته تربیت بدنی دانشگاه کانبرا است که سی سال پیش تاسیس شد و یک دانشگاه مدرن با دیدگاه تازه ای در زمینه آموزش است. این دانشگاه طیف گسترده ای از پروژه های صنعتی و آموزش عملی را ارائه می دهد که به دانشجویان اجازه می دهد در مورد مشاغل آینده خود مدت ها قبل از فارغ التحصیلی اطلاعات کسب کنند.

معرفی دانشگاه های استرالیا

در استرالیا دانشگاه ها در خصوص رشته تربیت بدنی نهایت تلاش خود را می کنند تا دانشجویان را حرفه ای پیش ببرند و آن ها را در جهت شغل و یا درخشیدن در رشته مورد علاقه سوق می دهند. فراهم آوردن این فرصت برای دانشجویان هنگام تحصیل، آن ها را در موقعیت ایده آل قرار می دهد تا پس از فارغ التحصیلی با موفقیت وارد بازار کار شوند و بسیاری از کارفرمایان و شرکت ها را به دنبال استخدام خود می اندازند. همچنین ایجاد مسابقات و و آموزش و اردوهای خارج از دانشگاه نیز موثر است. علاوه بر این، دانشگاه های استرالیا متخصص در زمینه های ورزش، آموزش و بهداشت هستند و باعث می شوند دانشگاه محل آموزش ابتکاری در استرالیا باشد. اگر قصد مهاجرت تحصیلی به استرالیا را دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

1/5 - (1 امتیاز)

6 دیدگاه برای “رشته تربیت بدنی در استرالیا

  1. علی گفت:

    سلام من25 سالمه و کارشناسی تربیت بدنی دارم میخواستم ببینم میتونم با این رشته تو استرالیا کار پیدا کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما. در ابتدا بایستی لیست مشاغل مورد نیاز این کشور و امتیاز شما در این خصوص بررسی شود. لطفا در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. ازاده مختاریان گفت:

    سلام میخواستم بپرسم از طریق چه رشته هایی برای ارشد میتوان اپلای کرد ؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام. از رشته های مربوط به شاخه ورزشی. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  3. محب علی گفت:

    سلام
    محب علی سلطانی از افغانستان هستم. فعلا تو تهران زندگی میکنم. میخواهم که برای تحصیل رشته مربی گری وارد استرلیا بشم. لطفا رهنمایی ام کنید که چگونه ویزا دریافت کنم و هزینه تحصیل در یک سال چند است؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام خدمت شما. لطفا در این باب با مشاورین با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *