مهاجرت کاری یونان

درآمد رشته های پزشکی در یونان

درآمد رشته های پزشکی در یونان در بخش پرستاری ارشد

درآمد رشته های پزشکی در یونان با توجه به زمینه های مختلف کاری متفاوت و متغیر است. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی این موضوع می پردازد. هدف کلی از تهیه این نوشتار ارائه اطلاعات به هموطنان عزیز درباره درآمد رشته های پزشکی در یونان می باشد. همانطور که می دانید، درآمد رشته های پزشکی در یونان همانند سایر رشته های کاری به تحصیلات، تجربه کاری، سن، محل کار و زمینه اشتغال بستگی دارد. با متخصصان ما تا بخش آخر این نوشتار همراه باشید تا از تمامی موارد ذکر شده آگاه شوید.

درآمد رشته های پزشکی در یونان در بخش پرستاری ارشد

سرپرستار یا پرستار ارشد وظیفه تدوین برنامه های کاری، تعیین تکالیف برای هر پرستار را در تغییر و اطمینان از آموزش کافی در انجام وظایف خود دارد. سرپرستار مسئول عملکرد هر پرستار در طول شیفت کاری خود است. تمام کارکردها و توضیحات شغلی باید در شیفت وی انجام شود. گذشته از مدیریت کادر پرستاری، سرپرستار وظایف اصلی پرستاری را نیز در هنگام کمبود نیرو انجام می دهد که شامل نظارت بر علائم حیاتی، دادن دارو و تغییر پانسمان زخم است. سایر وظایف مهم پرستار شامل ایجاد برنامه هایی برای پرستاران پرسنل، اطمینان از نگهداری و رعایت دقیق سوابق پزشکی و غیره می باشد.

در جدول زیر به درآمد پرستاران ارشد در کشور یونان اشاره شده است:

تجربه کاریمیزان درآمد به € (یورو)
تجربه کاری کم1.616
تجربه کاری متوسط2.399
تجربه کاری زیاد4.670

پرستاران ارشد همچنین داروها، راه حل ها و تجهیزات لازم برای مراقبت از بیمار را سفارش می دهند. نظارت بر میزان مصرف دارو و اطلاع پزشکان از تغییرات درمانی و سوابق بیمار، گزارش های شیفت و سوابق درمانی نیز از سایر وظایف این افراد می باشند.

درآمد داروسازان در بازار کار یونان

داروساز باید داروها را برای بیماران آماده کند و آنها را از هرگونه روش ویژه برای ساخت و تولید داروهای مختلف آگاه هستند. یک داروساز وظیفه توزیع صحیح داروها و تجهیزات پزشکی را برای اعضای عمومی دارد. این متخصصان آموزش دیده پزشکی همچنین در ارائه مشاوره به بیماران و همچنین اطلاعات کلی در مورد محصولاتی که دریافت می کنند، کمک می کنند. وظایف خاص داروسازان بسته به موقعیت کاری آنها می تواند متفاوت باشد. برخی از این متخصصان در محیط های خرده فروشی فعالیت می کنند و برخی دیگر در مراکز درمانی مانند بیمارستان ها فعالیت می کنند. علاوه بر توزیع داروها، معالجه و ارائه مشاوره، داروسازان باید اطمینان حاصل کنند که داروها با هم سازگار هستند، با پزشکان و تکنسین های نظارتی صحبت کنند و همچنین بسیاری از کارهای دیگر را به عهده بگیرند.

هر ساله مقاضیان زیادی برای کار در زمینه داروسازی و اخذ اقامت از طریق کار در یونان به این کشور مهاجرت می کنند.

در نمودار زیر به درآمد داروسازان در یونان (براساس سال های تجربه کاری) اشاره شده است:

درآمد داروسازان در یونان

تکنسین ارتوپدی و درآمد رشته های پزشکی در یونان

تکنسین های ارتوپدی در معالجه جراحات استخوانی و مفصل به طور مستقیم با پزشکان و جراحان ارتوپدی همکاری می کنند. در اصل، فناوری ارتوپدی شامل استفاده و از بین بردن کست، اسپلینت و سایر موارد مرتبط است. با این حال، یک تکنسین ارتوپدی همچنین باید بیماران را در مراقبت از آسیب های خود راهنمایی کند، درباره تجهیزات اطلاعات کافی ارائه دهد و آنها را تنظیم کند و بتواند واکرها و سایر وسایل را تنظیم کند و دستورالعمل هایی را برای بیماران در استفاده از آنها ارائه دهد. برخی از تکنسین های ارتوپدی همچنین در جراحان ارتوپدی در اتاق عمل، در تنظیم استخوان های شکسته و جاگذاری اندام های پروتز نیز کمک می کنند.

در جدول زیر به درآمد افرادی که مشغول کار در یونان به عنوان تکنسین ارتوپدی می شوند اشاره شده است:

تجربه کاریمیزان درآمد به € (یورو)
0 تا 2 سال14.800
5 تا 10 سال19.800
15 سال21.200

تکنسین های ارتوپدی علاوه بر اینکه در مواد و تجهیزات مختلفی که در زمینه استفاده و از بین بردن کست، اسپلینت و سایر موارد مرتبط درگیر هستند، باید از دانش آناتومی، فیزیولوژی و اصطلاحات پزشکی نیز آگاهی بالایی داشته باشند. آنها همچنین باید از مهارت های مردم خوب برای کار با بیماران و آموزش آنها را در مراقبت از صدمات خود داشته باشند. اگر یک تکنسین ارتوپدی برای کمک به جراحان ارتوپدی در اتاق عمل باشد، باید در پروتکل های عقیم سازی و عفونت به خوبی آموزش دیده باشد.

بررسی درآمد رشته های پزشکی در یونان

درآمد رشته های پزشکی در یونان در بخش دامپزشکی

دامپزشکان از سلامتی حیوانات مراقبت می کنند و برای حفظ سلامت عمومی کار می کنند. بیشتر دامپزشکان در کلینیک ها و بیمارستان های خصوصی فعالیت می کنند. سایرین به مزارع سفر می کنند یا در محیط هایی مانند آزمایشگاه ها، کلاس های درس یا باغ وحش کار می کنند. اگر به فکر مهاجرت به یونان و کار به عنوان دامپزشک در این کشور هستید، باید توانایی به عهده گرفتن وظایف و مسئولیت های خاصی را داشته باشید.

این وظایف عبارتند از:

  • حیوانات را برای ارزیابی سلامتی و تشخیص مشکلات آنها بررسی کنید.
  • زخم ها را درمان کرده و بپوشید.
  • عمل جراحی روی حیوانات
  • آزمایش و واکسیناسیون در برابر بیماری ها
  • تجهیزات پزشکی مانند دستگاه های اشعه ایکس کار کنید.
  • در مورد مراقبت های عمومی، شرایط پزشکی و معالجه به صاحبان حیوان توصیه کنید.
  • دارو تجویز کنید.
  • حیوانات را اتیانیز کنید.

دامپزشکان آسیب های و بیماری های حیوانات اهلی و حیوانات دیگر را با انواع تجهیزات پزشکی از جمله ابزار جراحی و دستگاه های اشعه ایکس و سونوگرافی درمان می کنند. آنها معالجه حیواناتی را انجام می دهند که مشابه خدماتی است که یک پزشک به انسان ارائه می دهد. توصیه می شود قبل از مهاجرت به یونان، با بهترین شهرهای یونان برای کار در زمینه دامپزشکی آشنا شوید. زیرا درآمد دامپزشکان با توجه به محل کار، سابقه کاری و تحصیلات متفاوت است. یک دامپزشک در کشور یونان می تواند به طور متوسط €1.800 (یورو) درآمد داشته باشد.

هموطنان گرامی می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و برای انجام امور مهاجرتی خود با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *