مهاجرت سرمایه گذاری در گرنادا

خرید ملک در گرنادا

خرید ملک در گرنادا

خرید ملک در گرنادا می تواند تصمیمی مهم برای اسکان شما باشد. گرانادا که جواهری در جنوب کارائیب است برای خریداران خانه دوم و بازنشستگان است. اگر در حال حاضر به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در گرنادا فکر می کنید اما از خود می پرسید بهترین مکان ها برای خرید ملک و سرمایه گذاری در گرنادا کجا هستند؟ یا چگونه می توانم به عنوان یک خریدار خارجی در گرانادا ملک داشته باشم” پس این مقاله برای شماست. همچنین مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در فرآیند خرید ملک در گرانادا از ابتدا تا انتها، از جمله معرفی بازار املاک، فرآیند خرید و مالیات هایی که باید از آنها آگاه باشید، راهنمایی می کنند.

بررسی خرید ملک و بازار املاک و مستغلات گرنادا

گرانادا که به دلیل جوز هندی، دارچین و کاکائو تولید شده در این جزیره به «جزیره ادویه» معروف است، سرسبز و سرسبز است، با جنگل‌ های بارانی سرسبز، آبشارهای دیدنی و بیش از 45 ساحل زیبا. آب‌ های اطراف گرانادا و جزایر خواهر Carriacou و Petite Martinique به همان اندازه تماشایی هستند و برخی از بهترین مکان ‌های غواصی در جهان و اولین پارک مجسمه ‌سازی زیر آب در جهان را ارائه می‌ دهند. با بهره گیری از جذابیت دریای فیروزه ای و مجاورت آن با گرنادین ها، از جمله توباگو کیس و بکیا، این جزیره جنوبی کارائیب در حال ظهور به عنوان یک مرکز بین المللی قایق بادبانی با اسکله سوپرقایق تفریحی است.

در نمودار زیر شاهد افزایش قیمت املاک در گرنادا می باشید:

افزایش قیمت املاک در گرنادا

دست نخورده، آرام و دوستانه، گرانادا یک مقصد محبوب برای خریداران ملک در خارج از کشور است که به دنبال لذت بردن از زندگی جزیره ای بت به دور از شلوغی هستند. در سال های اخیر بازار املاک و مستغلات گرانادا رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. خریداران خارجی به طور سنتی به سمت خانه‌ های مجردی در مناطق معتبر در جنوب جزیره از جمله خانه‌های ساحلی و کنار آب گرایش داشتند. اخیراً تقاضا برای آپارتمان ها در استراحتگاه های حرفه ای افزایش یافته است زیرا خریداران بازگشت سرمایه را در اولویت قرار داده اند.

در جدول زیر شاهد هزینه های خرید ملک در گرنادا هستید:

هزینه هامبلغ به دلار
مجوز کسب و کار13$
ثبت نام شرکت25$
ثبت شرکت1200$

دلایل خرید ملک در گرنادا

با پیروی از سنت کیتس و آنتیگوا و باربودا در راه اندازی برنامه شهروندی و اخذ اقامت در گرنادا با سرمایه گذاری، بازار املاک و مستغلات گرانادا به سرعت به توسعه خود ادامه می دهد و قیمت ها به تدریج افزایش می یابد. این برنامه به متقاضیان واجد شرایط شهروندی کامل کشور جزیره ای را در ازای سرمایه گذاری در شهروندی تعیین شده گرانادا از طریق سرمایه گذاری املاک و مستغلات یا در عوض، کمک به اقتصاد کشور ارائه می دهد.

طیف گسترده ای از فرصت های سرمایه گذاری ملکی که طیفی از سلیقه ها و نیازها را از آپارتمان های نوساز گرفته تا خانه های مزرعه ای تاریخی گسترده تامین می کند. بازار املاک و مستغلات از برنامه شهروندی گرانادا از طریق سرمایه گذاری بهره می برد، بخش گردشگری پررونقی که در سال 2018 %10 رشد کرد و به سطح رکورد 160970 بازدیدکننده اقامتی و هتل های لوکس جدید رسید.

برخی از دلایل خرید ملک در گرنادا عبارت است از:

  • پروازهای بین المللی مستقیم به فرودگاه بین المللی موریس بیشاپ گرانادا از ایالات متحده آمریکا، کانادا و بریتانیا.
  • بازار املاک در حال ظهور با قیمت املاک در حال حاضر کمتر از سایر مقاصد توسعه یافته کارائیب است.
  • جزیره ای آرام و آرام که به خاطر زیبایی کوه های سبز و باشکوه و سواحل ماسه ای سفید و همچنین صمیمیت استثنایی مردمش مشهور است.
  • مقصد غواصی و غواصی بسیار مورد توجه به عنوان پایتخت غواصی Wreck Dive در شرق کارائیب.
  • یک مرکز قایق ‌رانی بین ‌المللی نوظهور با امکانات قایقرانی فوق ‌العاده، یک اسکله تفریحی فوق ‌العاده قایق ‌رانی و نزدیکی به گرنادین‌ ها.

دلایل خرید ملک در گرنادا

خرید ملک در گرنادا از سوی خارجی ها

هیچ محدودیتی برای خرید املاک و مستغلات در گرانادا توسط خریداران خارجی وجود ندارد و خریداران خارجی از حقوقی مشابه شهروندان گرنادا برخوردار هستند. برای خرید املاک و مستغلات در گرانادا، خریداران خارجی باید برای مجوز Holding Land (ALHL) که هزینه ای معادل 10٪ قیمت خرید دارد و برای تایید 1 تا 6 ماه طول می کشد، درخواست دهند. از طرف دیگر، خرید ملک در یک پروژه املاک و مستغلات تایید شده ممکن است خریدار را واجد شرایط شهروندی کامل گرانادا از طریق برنامه شهروندی گرانادا با سرمایه گذاری کند.

خرید ملک در گرانادا یک فرآیند نسبتا ساده است که معمولا شامل مراحل زیر است:

  • جستجوی ملک خود را آغاز کنید.
  • ملک مناسب خود را پیدا کنید و پیشنهاد بدهید.
  • پس از ارائه پیشنهاد کتبی که پذیرفته شد، وکیل فروشنده قرارداد فروش را تنظیم می کند.
  • شما باید 10% سپرده بپردازید که توسط وکیل فروشنده نگهداری می شود.
  • سپس وکیل شما جستجوی عنوان و بررسی دقیق را انجام می دهد و پرداخت نهایی را انجام می دهد.
  • تمام مالیات ها و هزینه های مورد نیاز را بپردازید.

الزامات خرید ملک در گرنادا

خریداران ملزم به پرداخت حق تمبر 1% از قیمت خرید ملک هستند. برای خرید ملک باید درباره گرنادا بیشتر بدانید. فروشندگان ملک غیر شهروند ملزم به پرداخت مالیات انتقال زمین به میزان %15 از قیمت خرید ملک به دولت گرانادا هستند. خریداران معمولا ملزم به پرداخت هزینه های قانونی 2% از قیمت خرید ملک هستند. همچنین مالیات بر دارایی سالانه 0.3% از ارزش ملک یا 0.2% از ارزش زمین وجود دارد. املاک و مستغلات گرانادا نه تنها یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری است، بلکه فرصتی برای داشتن خانه دوم و بازنشستگی در یکی از بکرترین جزایر کارائیب است. جزیره ادویه که گوهر واقعی کارائیب است، با سواحل شنی سفید درجه یک، آبشارها و اکوسیستم غنی، مکانی شگفت انگیز است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت به گرنادا خدمات کاملی ارائه می دهد.

پرتکرارترین سوالات خرید ملک در گرنادا

در این بخش برخی از سوالات مختلف شما عزیزان را در خصوص خرید ملک در گرنادا پاسخ داده ایم:

  • قیمت ملک در گرانادا چقدر است؟ بسته به نوع ملکی که می خواهید بخرید، قیمت ملک برای فروش در گرانادا به طور متوسط از $160000 (دلار) تا $7000000 (دلار) متغیر است.
  • دلایل خرید ملک در گرنادا چیست؟ پروازهای بین المللی مستقیم به فرودگاه بین المللی موریس بیشاپ گرانادا از ایالات متحده آمریکا، کانادا و بریتانیا، بازار املاک در حال ظهور با قیمت املاک در حال حاضر کمتر از سایر مقاصد توسعه یافته کارائیب است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *