مهاجرت سرمایه گذاری در اتریش

خرید امتیاز مک دونالد

شرایط سرمایه گذاری و خرید امتیاز مک دونالد

یکی از روش های سرمایه گذاری خرید امتیاز شرکت های بزرگ مانند خرید امتیاز مک دونالد برای سرمایه گذاری با ریسک پایین و سود دهی بالا است. بدین ترتیب افراد با خرید امتیاز این شرکت ها به عنوان فرنچایز شناخته می شوند. در واقع فرنچایز همان خرید امتیاز بخشی از شرکت در محلی خاص هست که یک جور نمایندگی می توان تلقی کرد. البته به دلیل روابط ایران و آمریکا خرید امتیاز این شرکت در ایران امکان پذیر نیست. اما این شرکت در بسیاری از کشورهای جهان دارای شعبه است. سرمایه گذاران با خرید امتیاز آن می توانند در کشورهای خارجی مشغول به کسب و کار و کسب درآمد شوند. برای دریافت مشاوره در رابطه با خرید امتیاز و چگونگی آن می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط بگیرید.  بدین ترتيب نحوه و چگونگی کار را جویا شوید.

معرفی برند مک دونالد

مک دونالد یک رستوران زنجیره ای آمریکایی است که کار اصلی خود را توسط ری کروک که امتیاز رستوران کوچک برادران مک دونالد را خرید آغاز کرد. او در سال 1955 مک دونالد را یافت. از این رو 6 سال بعد نام آن و شرکت مک دونالد را از نظر حقوقی مال خود کرد. او در همان ابتدا شروع به کار کرد و تا سال 1958 حدود 100 میلیون همبرگر فروخت. سپس او سیستمی را خلق کرد حق امتیاز نام خود را به سرمایه گذاران بفروشد. به صورت شراکتی با آنها کار کند و برند خود را در اقصی نقاط کشور گسترش دهد. طولی نکشید که مک دونالد به یک رستوران زنجیره ای بسیار بزرگ گشت. پس از موفقیت مک دونالد در آمریکا این کمپانی سعی بر ایجاد شعبه و فروش حق امتیاز خود در دیگر کشورهای نمود. امروز در بسیاری از کشورهای مختلف جهان دارای شعبه است.

شرایط سرمایه گذاری و خرید امتیاز مک دونالد

همانطور که گفتیم در حال حاضر شرایط خرید این امتیاز در ایران وجود ندارد. اما سرمایه گذاران می توانند در کشورهای دیگر امتیاز مک دونالد را خریداری کنند. اولین شرط خرید امتیاز این شرکت در کشورهای خارجی داشتن اقامت آن کشور است. لذا بایستی از یکی از روش های مهاجرتی با مشورت از مشاورین ما اخذ اقامت کشور مقصد را بگیرید. پس از اخذ اقامت افراد متقاضی خرید امتیاز شرکت مک دونالد بایستی در دوره های آموزشی در مورد نحوه عملکرد مدیریتی سیستم مک دونالد، خدمات رسانی به مشتریان، کار با دستگاه ها و در کل سیاست کاری و مالی مک دونالد آموزش ببینند.

پس از آموزش که حدود 1 سال به طول می انجامد سرمایه گذاران می توانند با میزان مبلغ لازم اقدام به خرید امتیاز این شرکت کنند و در محل تعیین شده مکانی را اجاره نموده و کار ستوران را آغاز کنند. همچنين پیشنهاد می شود جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله سرمایه گذاری در اتریش را مطالعه بفرمائید.

مزایای خرید امتیاز مک دونالد

همانطور که می دانید مک دونالد برند بسیار شناخته شده ای در سطح جهان است. دارای مزایای بسیاری است که در اینجا به مهم ترین آنها اشاره می کنیم.

  • سرمایه گذاری با ریسک کم و سود مناسب
  • عدم نیاز به تبلیغات گسترده
  • برند شناخته شده و محبوب در جهان
  • روال کاری مشخص و عدم نیاز به پیچیدگی های شروع کار
  • سرمایه گذاری خارجی و اخذ درآمد به ارز خارجی
  • سرمایه گذاری مطمئن و بازدهی بالا

همچنین هزینه زندگی در اتریش از طریق لینک مذکور امکان مطالعه را برای شما فراهم نموده است.

میزان سرمایه برای خرید امتیاز مک دونالد

به طور کلی میزان سرمایه برای خرید امتیاز با توجه به مکان و کشور مورد نظر متفاوت است. اما به طور کلی حدودا حداقل 1 میلیون € (یورو) برای خرید امتیاز و دیگر هزینه ها شامل اجاره محل، استخدام کارکنان، خرید دستگاه ها و لوازم مربوط و موارد دیگر می باشد. البته در نظر داشته باشید که خرید امتیاز این شرکت همیشگی نیست. بدین ترتیب تا 25 سال است. پس از گذشت این تعداد دوباره بایستی امتیاز آن را خریداری کنید. در هر حال سود حاصل از امتیاز مک دونالد بسیار بالاست. همچنین ماهانه حدود 100.000€ (یورو) می توانید سود کنید. هزینه اجاره محل مورد نظر نیز حدود 11% از هزینه ها را شامل می شود. در هر حال برای شروع به کار نیازمند حدود 500.000€ (یورو) خواهید بود.

خرید امتیاز مک دونالد در اتریش

خرید امتیاز مک دونالد در آلمان

آلمان یکی از کشورهای پیشرفت اروپاست که بسیار مهاجر پذیر است. افراد مختلف از راه های مختلف مهاجرت به آلمان را در دستور کار خود قرار داده و نگاهی به سرمایه گذاری در این کشور دارند. در حال حاضر در آلمان حدود 226 فرنچایزر برای مک دونالد وجود دارد. امتیاز مک دونالد در آلمان را خریداری کرده اند. به طور متوسط هر کارآفرین در آلمان حدود 5 رستوران مک دونالد در آلمان را اداره می کند. در حال حاضر در آلمان حدود 90% از 1470 رستوران مک دونالد توسط سرمایه گذاران فرنچایز با سرمایه و هزینه خود اداره می شوند. حق خرید امتیاز این شرکت در آلمان فقط به افرادی اعطاء می شود. کل فعالیت کارآفرینی خود را به فعالیت رستوران خود اختصاص می دهند. میزان سرمایه گذاری لازم در آلمان برای یک رستوران تازه افتتاح شده حدود 844.000€ (یورو) می باشد.

خرید امتیاز مک دونالد در اتریش

مک دونالد در اتریش نیز به عنوان یک رهبر اصلی برای خدمات غذایی می باشد. بیش از 40 کارآفرین و فرنچایز در این کشور مشغول به اداره رستوران های مک دونالد در این کشور هستند. در حال حاضر در اتریش بیش از 95% از 150 رستوران های مک دونالد در اتریش توسط شرکت های متوسط و کارآفرینان اداره می شوند. شما در نیز برای سرمایه گذاری در این کشور نیز می توانید امتیاز مک دونالد را خریداری کنید. رستورانی را با نام مک دونالد و سیستم کاری این شرکت راه اندازی کنید.

توافق نامه حق خرید امتیاز در اتریش نیز شامل تعهد صرف حداقل 5% از فروش برای تبلیغات، ارتقاء فروش و روابط عمومی می شود. برای خرید امتیاز این شرکت در اتریش نیز بایستی مقیم این کشور باشید. بسته به موقعیت مکانی در اتریش نیز قیمت خرید یک رستوران می تواند چند میلیون € (یورو) باشد. از این رو جهت اخذ اقامت این کشور مقاله اقامت اتریش را مطالعه بفرمائید.

خرید امتیاز مک دونالد در کانادا

کانادا یکی دیگر از کشورهای محبوب برای مهاجرت و سرمایه گذاری است. در حال حاضر بسیاری خواهان مهاجرت به کانادا و سرمایه گذاری در این کشور هستند. خرید امتیاز این شرکت در کانادا نیز توسط سرمایه گذاران قابل انجام است. به طور کلی برای خرید یک رستوران جدید حدود 40% از هزینه کل و برای خرید یک رستوران موجود مک دونالد حدود 25% از هزینه کل مورد نیاز است. مبلغ پرداختی باید از منابع شخصی بدون وام و به صورت نقدی باشد. از آنجا که هزینه کل از رستوران به رستوران و ایالت به ایالت در کانادا متفاوت است. حداقل مبلغ پرداخت پیش فرض متفاوت خواهد بود. به طور کلی، برای خرید امتیاز این شرکت در کانادا حداقل 800.000CAD (دلار کانادا) از منابع شخصی (غیر قرض گرفته شده) نیاز است تا شما بتوانید در این بخش سرمایه گذاری کنید.

مقایسه مک دونالد و دیگر رستوران های زنجیره ای

همانطور که مشاهده کردید برای خرید امتیاز این شرکت نیازمند سرمایه اولیه بسیار زیاد خواهید بود. البته در صورت داشتن این سرمایه همچنان پیشنهاد می کنیم که خرید امتیاز این شرکت نسبت به دیگر رستوران های زنجیره ای سودی بالاتر دارد. اما در صورت نداشتن این مقدار سرمایه می توانید برای خرید حق امتیاز دیگر رستوران های زنجیره ای مانند KFC، Subway و رستوران های دیگر اقدام کنید. از این رو میزان سرمایه اولیه کم تری می خواهند. در هر صورت با توجه به میزان سرمایه خود می توانید برای سرمایه گذاری در کشورهای مختلف اقدام نمایید. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند شما را از قوانین موجود و بهترین روش های سرمایه گذاری آگاه کنند تا سرمایه گذاری مناسب و مطمئنی را داشته باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *