مهاجرت کاری نیوزلند

حقوق ماهیانه کار در نیوزلند

حقوق ماهیانه کار در نیوزلند

سیستم حقوقی نیوزلند در مورد حقوق ماهیانه کار در نیوزلند بر اساس قانون اساسی قانونی تصویب نشده است و تعهدات قانونی توسط پارلمان نشات می گیرد. اساسنامه هایی که در زمینه های مختلف قانون اعمال می شوند (اگرچه در قانون استخدام نیستند) نیز به طور فزاینده ای اصولی را که در معاهده انتظار بیان شده است در بر می گیرد. این معاهده در سال 1840 توسط نمایندگان بریتانیای کبیر و تعداد زیادی از قبایل مائوری در نیوزلند منعقد شد. از منظر قانون اساسی، مهمترین قانون قانون منشور حقوق نیوزیلند 1990 است. قانون کار نیوزلند از 2 منبع سرچشمه می گیرد.

مجموعه ای از قوانین وجود دارد که اغلب به عنوان “کد حداقل” شناخته می شود. این مجموعه قوانین حداقل حقوق کارمندان نیوزلند را تعیین می کند. از میان این قوانین، مهمترین قانون روابط استخدامی و کار در نیوزلند 2000 است که در 2 اکتبر 2000 تصویب شد. قانون قراردادهای استخدامی 1991 را لغو کرد. ECA هنگامی که در سال 1991 و پس از آن تصویب شد، توجه بین المللی قابل توجهی را به خود جلب کرد، زیرا رویکرد قراردادی کلاسیکی را برای روابط استخدامی اتخاذ کرد و بر این فرض استوار بود که کارفرمایان و کارکنان دارای قدرت چانه زنی برابر هستند. قانون ER توسط تعدادی قوانین دیگر تکمیل می شود که پیامدهایی برای روابط استخدامی و بازار کار دارند. در این مقاله، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سعی دارد که حقوق اقشار مختلف را در نیوزیلند و فاکتورهای اثرگذار بر حقوق را نشان دهد.

جزئیات روند حقوق ماهیانه کار در نیوزلند

فردی که در نیوزلند کار می کند به طور معمول حدود 95900NZD (دلار نیوزلند) در سال درآمد دارد و این می تواند از کمترین میانگین حقوق در حدود 24800NZD (دلار نیوزلند) تا بالاترین میانگین حقوق 435200NZD (دلار نیوزلند) متغیر باشد. حقوق ها بر اساس تجربه، موقعیت مکانی، مهارت ها و جنسیت شما بسیار متفاوت خواهد بود. یک فرد می تواند به طور متوسط ​​در نیوزلند بین 24800NZD تا 435200NZD (دلار نیوزلند) درآمد داشته باشد. با این حال، متوسط ​​حقوق برای یک فرد در نیوزلند 90900NZD (دلار نیوزلند) است. این بدان معناست که تقریبا 50% از جمعیت کمتر از 90900NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند و 50% از جمعیت بیش از 90900NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند.

حقوق ماهیانه کار پزشکان در نیوزلند

انواعی فردی که در نیوزلند در بخش دکتر / پزشک کار می کند معمولا سالانه حدود 229000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارد. دستمزدها از 83900NZD تا 386000NZD (دلار نیوزلند) بالاترین میانگین، حداکثر حقوق واقعی بالاتر است) متغیر است. حقوق پزشکان در نیوزلند از 83900NZD (دلار نیوزیلند) در سال (حداقل حقوق متوسط) تا 386000NZD (دلار نیوزلند) در سال (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. متوسط ​​حقوق 242000NZD (دلار نیوزلند) در سال است.

در حالی که 25% بیش از 333000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از جوانان در تمام رشته ‌ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند. با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد.

حقوق ماهیانه کار پزشکان در نیوزلند

قوانین حقوقی کار در نیوزلند

هدف از یک قرارداد کاری خوب این است که کارمندان و کارفرمایان مجموعه ای از انتظارات یکسان از شغل داشته باشند. قراردادهای استخدامی باید انتظارات و حقوق کارفرما و کارمند را برجسته کند. این امر احتمال سوء تفاهم ها را کاهش می دهد و منبعی را ارائه می دهد که در صورت نیاز به توضیح در مورد یک موضوع به آن مراجعه کنید. هر کارمند در نیوزلند باید یک توافق نامه کتبی امضا شده توسط کارفرما و کارمند داشته باشد. طبق قانون، کارفرمایان موظفند یک نسخه از قرارداد را نگه دارند و کارمندان می توانند در هر زمان کپی آن را درخواست کنند. در نیوزلند، کارفرمایان با کمتر از 19 کارمند حق دارند در یک دوره آزمایشی 90 روزه کار ارائه دهند.

کارفرمای شما ممکن است تصمیم بگیرد که جزئیات خاصی مربوط به موقعیت شما را اضافه کند. تمام وقت، پاره وقت، گاه به گاه، قراردادی، دائم یا ثابت، همه کارکنان باید حقوق و مسئولیت های خود را در یک قرارداد استخدام مشخص کنند. قوانین استخدامی نیوزلند حداقل حقوق با هدف حمایت از کارمندان، حصول اطمینان از اینکه کارفرما با حسن نیت عمل می کند و همه کارمندان دارای یک محیط کاری امن و بدون تبعیض هستند، می باشد. در بحث حقوق تعطیلات و مرخصی طبق قانون کار نیوزلند، زمانی که کارمندان شرایط خاصی را داشته باشند، مستحق مرخصی سالانه، مرخصی، استعلاجی رسمی می شوند.

در جدول زیر برخی قواعد حقوقی کار در نیوزلند اشاره شده است:

توضیحاتمراحل
حداقل مرخصی پس از هر 12 ماه، 4 هفته است.1
هر مشکل پیرامون مرخصی ابتدا باید به کارفرما منتقل شود.2
مرخصی استعلاجی و مرخصی سوگواری را می توان بعد از 6 ماه گرفت3

قوانین حقوقی کار در نیوزلند

حقوق حسابداران در نیوزلند

فردی که در زمینه حسابداری و امور مالی در نیوزیلند کار می کند معمولاً سالانه حدود 100000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارد که از 40500NZD (دلار نیوزلند) در سال (حداقل حقوق متوسط) تا 201000NZD (دلار نیوزلند) در سال (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق NZD106000 (دلار نیوزلند) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که در حسابداری و امور مالی مشغول به کار هستند کمتر از NZD106000 (دلار نیوزلند) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از NZD106000 (دلار نیوزلند) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از افرادی که در حسابداری و امور مالی کار می کنند کمتر از 66000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند.

در شکل زیر سایر درصدهای تغییر حقوقی در کار حسابداران در نیوزلند شرح داده شده است:

درصدهای تغییر حقوقی در کار حسابداران در نیوزلند

نحوه پرداخت حقوق ماهیانه کار در نیوزلند

تمامی متقاضیان کار در نیوزلند و کارفرمایانی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را در نیوزلند دارند، باید با نحوه پرداخت حقوق ماهیانه کار در نیوزلند به خوبی آشنا شوند. در غیر این صورت با مشکلات پیچیده ای در خصوص دریافت یا پرداخت حقوق ماهیانه کار در نیوزلند مواجه خواهند شد. برای درک بهتر میزان رشد حقوق ماهیانه کار در نیوزلند طی سالهای اخیر، می توانید به نموداری که در این بخش از مقاله برای شما عزیزان تهیه شده مراجعه فرمایید:

رشد حقوق ماهیانه کار در نیوزلند طی سالهای اخیردر نهایت اینکه نحوه پرداخت حقوق ماهیانه کار در نیوزلند به روش های زیر صورت می پذیرد:

  • کارفرمای متقاضیان کار در نیوزلند معمولا یک مقام محلی است، که این کارفرما می تواند انتخاب کند که دستمزد کارمند را با چک پرداخت کند.
  • از سوی دیگر کارمند می تواند موافقت می کند که از طریق حواله پستی، حواله، چک یا سپرده بانکی پرداخت شود. البته اگر کارمند بخواهد شیوه پرداخت را تغییر دهد باید به صورت کتبی به کارفرمای خود اطلاع دهد. سپس کارفرما باید در اسرع وفت و طی 48 ساعت آن را تغییر دهد.
  • قرارداد کار در نیوزلند نیز نوع دیگری از پرداخت را در این کشور فراهم می کند.

کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا اطلاعات تخصصی دیگری را در این زمینه به شما منتقل نمایند و همچنین موانع پذیرش ویزای کار شما را در زمان کوتاهی برطرف نمایند، کافی است از طریق تلفن موسسه با ما در تماس باشید.

سوالات متداول در باب حقوق ماهیانه کار در نیوزلند

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب حقوق ماهیانه کار در نیوزلند می باشیم:

  • متوسط حقوق ماهیانه کار در نیوزلند در سال 2023 چقدر است؟ در سال 2023 متوسط ​​حقوق و دستمزد نیوزلند 95900NZD  (دلار نیوزلند) در سال است. کمترین میانگین حقوق در حدود 24800NZD  (دلار نیوزلند) تا بالاترین میانگین حقوق 435200NZD  (دلار نیوزلند) متغیر است.
  • حداقل حقوق کار در نیوزلند در سال 2023 چقدر است؟ حداقل حقوق کار در نیوزلند در سال 2023 حدود 21.20$ (دلار) در ساعت است.
  • حقوق ماهیانه کار پزشکان در نیوزلند در سال 2023 چقدر است؟ فردی که در نیوزلند در بخش پزشکی کار می کند معمولا سالانه حدود 229000NZD  (دلار نیوزلند) درآمد دارد.
4.7/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه برای “حقوق ماهیانه کار در نیوزلند

  1. صمدی گفت:

    سلام و ممنون از جمع اوری این اطلاعات در خصوص حقوق ماهیانه کار در نیوزلند. به نظرم میانگین حقوق تو نیوزلند خیلی عجیب غریب و عالی خوبه. حالا یا گرونی هست یا کلا سطح حقوق بالاست نمیدونم ولی خیلی خوبه. هزینه زندگی های زندگی در نیوزلند رو اگر یه کوچولو می گفتید میشد تصمیم گرفت.

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص آگاهی از هزینه زندگی در نیوزلند به محتوا لینک شده در متن مراجعه کنید. در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *