مهاجرت سرمایه گذاری در قطر

ثبت شرکت در قطر

ثبت شرکت در قطر

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در قطر از دیگر روش های قانونی جهت اخذ اقامت معتبر این کشور خواهد بود. جهت ثبت شرکت بایستی مدارک بررسی شود. در این صورت امکان ثبت شرکت معتبر برای متقاضیان بین المللی وجود خواهد داشت. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن چندین سال تجربه مهاجرتی، پس از بررسی پرونده شما بهترین روش ثبت شرکت را به شما ارائه خواهند داد. ثبت شرکت در این کشور نسبت به سایر کشورها بسیار ساده و راحت تر خواهد بود. اما بایستی کلیه مراحل را به دقت و زیر نظر وکیل مجرب صورت پذیرد.

شرایط ثبت شرکت در قطر

شرایط ثبت شرکت در این کشور برای متقاضیان خارجی و اروپایی متفاوت خواهد بود. در وهله اول بایستی بدانید هزینه های مربوط به پرداخت ثبت شرکت نسبتا بالا خواهد بود. به طبع شرایط و مدارک بیشتری از متقاضیان خارجی درخواست خواهد شد. ثبت شرکت در این کشور طی مراحل قانونی خود را به همراه خواهد داشت. در نظر داشته باشید، مراحل ثبت شرکت به طور کلی در این کشور بدین صورت می باشد:

  • ثبت اسم شرکت قانونی
  • باز کردن حساب بانکی معتبر
  • ارائه مدارک معتبر جهت ثبت
  • پرداخت هزینه های مربوطه
  • ارائه مجوز تجارت معتبر
  • ثبت نام در دفاتر بازرگانی قانونی

چگونگی ثبت شرکت قانونی در قطر

این کشور یکی از برترین کشورهای اقتصادی می باشد. همچنین بالاترین رتبه تولید ناخالصی داخلی را به خود اختصاص داده است. به یاد داشته باشید که با ثبت شرکت در این کشور ملزم به پرداخت مالیات کمتری خواهید بود. در وهله اول بایستی نام شرکت خود را به صورت منحصر به فردی انتخاب نمایید. در خصوص ثبت اسم شرکت خود بایستی هزینه ای پرداخت نمایید. این هزینه برای حدود 6 ماه خواهد بود. پس از ثبت رسمی نام شرکت حدود 1 الی چند روز طول می کشد تا مدارک لازم ارائه شود. پس از ارائه مدارک رسمی شرکت متقاضی به صورت قانونی ثبت می گردد. جهت ثبت نام تجاری حدود 100QR (ریال قطری) نیاز خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به قطر مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

در نمودار زیر به بررسی رشد سرمایه گذاری در این کشور خواهیم پرداخت:

رشد سرمایه گذاری در قطر

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در کشور Qatar

جهت ثبت شرکت در این کشور متقاضیان بایستی مدارک معتبری را ارائه دهند. در ابتدا بایستی نام معتبری برای شرکت خود برگزینید. همچنین پس از بررسی های لازم ورود به مراحل بعدی امکان پذیر خواهد بود. همچنین در نظر داشته باشید پرداخت هزینه های مربوط به ثبت شرکت در اولویت خواهد بود. سایر مدارک لازم جهت ثبت شرکت در این کشور در لیست زیر بیان شده است:

  • ارائه کلیه مدارک هویتی متقاضی
  • رسید پرداخت هزینه های مربوطه
  • ارائه نام رسمی برای شرکت مربوطه
  • پرداخت فیش های مالیاتی
  • ارائه مجوز و ویزای سرمایه گذاری در این کشور

در خصوص سرمایه گذاری در قطر مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

هزینه ثبت شرکت قانونی در قطر

هزینه ثبت شرکت در این کشور متفاوت می باشد. از این رو هر ساله از تغییراتی برخوردار خواهد بود. یکی از علت های مربوط به تغییر هزینه ثبت شرکت در این کشور مربوط به ملیت متقاضی خواهد بود. طبیعتا متقاضیانی که از کشورهای خارجی جهت ثبت شرکت اقدام می نمایند، نسبت به سایر افراد اروپایی هزینه بیشتری پرداخت خواهند نمود. در جدول زیر بخشی از هزینه های مربوطه مورد بررسی شما قرار خواهد گرفت:

نوع شرکتهزینه به دلار
شرکت منطقه آزاد33475$
شرکت سرمایه گذاری مشترک28599$
شعبه یک شرکت خارجی جهت قراردادهای موقت34800$
شعبه یک شرکت خارجی جهت دفتر مشاوره مهندسی بین المللی30914$

در نظر داشته باشید از طریق ثبت سرمایه قانونی در این کشور می توانید اقامت کشور قطر را به دست بیاورید.

هزینه ثبت شرکت قانونی در قطر

اسامی شرکت های ثبتی در Qatar

شرکت های ثبتی بسیاری در طول سال های اخیر شروع به فعالیت در این کشور داشته اند. بسیاری از این شرکت ها توانسته اند پروژه های ارزشمندی را به ثبت برسانند. هر کدام از این شرکت ها به نوبه خود سهم کوچک و مفیدی در اقتصاد رو به رشد این کشور خواهند داشت. در این بخش توجه شما را به اسامی چندین شرکت ثبتی در این کشور جلب می داریم:

  • کسب و کار مربوط به مشاغل دستی
  • کسب و کار مربوط به فناوری و اطلاعات
  • کسب و کار مربوط به دیزاین و دکوراسیون
  • کسب و کار مربوط به خرید و فروش ملک
  • کسب و کار مربوط به رستوران و مواد غذایی
  • کسب و کار مربوط به زیبایی و مراقبت پوستی

شروع کسب و کار در این کشور یکی از علایقات متقاضیان خارجی در این کشور خواهد بود. البته جهت کار در قطرکار در قطر ابتدا بایستی ویزای قانونی این کشور را اخذ نمایید. در خصوص اطلاع از شرایط کار، مدارک و هزینه های مربوطه پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله کار در قطر از طریق لینک مذکور خواهد بود.

شرایط زندگی در کشور قطر

پس از ثبت شرکت و طی مراحل قانونی، چنانچه قصد زندگی در این کشور را داشته باشید، اطلاع از هزینه های زندگی ضروری خواهد بود. هزینه های اساسی زندگی شامل هزینه اقلام غذایی، هزینه مسکن و هزینه پوشاک خواهد بود. هر کدام از این هزینه ها به نوبه خود در زندگی متقاضی تاثیر خواهد گذاشت. علاوه بر ثبت شرکت و پرداخت هزینه های مربوطه، هزینه زندگی در این کشور را نیز در نظر داشته باشید. در جدول زیر هزینه اجاره یا خرید آپارتمان طبق آخرین برآورد بدین شرح خواهد بود:

خرید یا اجاره آپارتمانهزینه به ریال قطری
اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر556667QR
اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر358667QR
اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر1072440QR
اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر700000QR
خرید هر متر مربع در مرکز شهر1715328QR
خرید هر متر مربع در خارج از مرکز شهر1188904QR

در مقاله پیشرو به بررسی شرایط ثبت شرکت در قطر پرداخته ایم. چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، امکان ارتباط با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در اختیار شما قرار گرفته است. در نظر داشته باشید امکان ارتباط تلفنی (رایگان) و حضوری برای شما همراهان همیشگی در نظر گرفته شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *