مهاجرت به کشور استونی

ثبت شرکت در استونی

ثبت شرکت در استونی

ثبت شرکت در استونی یک از روش های رایج جهت کسب اقامت می باشد و متقاضیان می توانند با ثبت شرکت در استونی مقیم دائمی این کشور اروپایی شوند. مهاجرت به کشور استونی و کسب اقامت این کشور از راه های مختلفی از جمله ثبت شرکت در استونی، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج و سایر موارد امکان پذیر می باشد. شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی و تاسیس کمپانی در آنها متفاوت می باشد. اما به طور کلی هر ساله سرمایه گذاران زیادی برای توسعه کسب و کار و سرمایه خود اقدام به کارآفرینی و سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی می کنند.

ثبت و تاسیس کمپانی در کشور استونی یکی از امن ترین روش های سرمایه گذاری در این کشور اروپایی می باشد. متخصصان و مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا شما عزیزان را با شرایط تاسیس کمپانی در کشور استونی مطلع و آگاه سازند.

شرایط و قوانین ثبت شرکت در استونی

ثبت شرکت در استونی برای تمامی افراد و سرمایه گذاران بین المللی امکان پذیر می باشد. تمامی حقوق و قوانین برای تمامی سرمایه گذاران یکسان و مشابه می باشد. سرمایه گذاران خارجی حتما باید پیش از تاسیس کمپانی در کشور استونی از شرایط و قوانین این امر به صورت کامل آگاه باشند و اطلاعات کاملی داشته باشند. متقاضیان بایستی با شرایط حقوقی و مقررات ثبت شرکت در استونی آشنا باشند تا بتوانند پروسه تاسیس کمپانی و شروع کسب و کار در این کشور را با موفقیت به پایان برسانند. شرکت ها و کمپانی های قابل تاسیس و ثبت در استونی عبارتند از:

  • کمپانی های خصوصی با مسئولیت محدود
  • کمپانی های سهامی (عام و خاص)
  • کمپانی های مشارکتی (کامل و محدود)
  • کمپانی های مالکیت شخصی
  • شعبه کمپانی های خارجی

شروع فعالیت تجاری و تاسیس کمپانی در کشور استونی با مراجعه به اداره ثبت تجاری استونی انجام می شود. لازم به ذکر است که محبوب ترین نوع کمپانی در کشور استونی کمپانی های خصوصی محدود می باشند. متقاضیان می توانند با تاسیس کمپانی معتبر در کشور استونی با سایر کمپانی های بین المللی در ارتباط باشند. همکاری ها و فعالیت های تجاری و بین المللی داشته باشند. تاسیس کمپانی در استونی موجب می شود تا متقاضیان بتوانند به صورت قانونی در بانک های معتبر استونی اقدام به افتتاح حساب بانکی کنند.

کمپانی های خصوصی با مسئولیت محدود ثبت شرکت در استونی

جهت تاسیس کمپانی های خصوصی با مسئولیت محدود متقاضیان باید 2500€ (یورو) سرمایه داشته باشند. برای کمپانی هیئت مدیره انتخاب کنند. سهام کمپانی های خصوصی با مسئولیت محدود در کشور استونی قابل فروش به مردم نیستند. سرمایه گذاران می توانند به 3 صورت مشارکت 100% پولی، مشارکت 100% غیر پولی و مشارکت 50% پولی و 50% غیر پولی در این کمپانی انجام دهند. موسس این نوع کمپانی می تواند اهل کشورهای خارجی و یا اهل کشور استونی باشد. لازم به ذکر است که تعداد بنیان گذاران این نوع کمپانی می تواند به چند نفر نیز برسد. تاسیس کمپانی های خصوصی با مسئولیت محدود در کشور استونی با حضور تمامی سهامداران و هیئت مدیره و ثبت رسمی آن انجام می شود.

بعد از انتخاب نام تجاری کمپانی و ثبت کمپانی، هیئت مدیره کمپانی خصوصی با مسئولیت محدود در کشور استونی باید تعداد اعضاء و کارمندان کمپانی را مشخص کند. اطلاعات کامل (تفاهم نامه انجمن، اساسنامه همکاری، اطلاعیع بانکی جهت پرداخت سهم سرمایه، آدرس کمپانی و مدیران، ارزش سهام، شماره تلفن و فکس و غیره) آن ها را ارائه دهند. هزینه های اداری تاسیس کمپانی های خصوصی با مسئولیت محدود در کشور استونی تقریبا 175€ (یورو) می باشد. سرمایه گذاران باید در نظر داشته باشند که تاسیس کمپانی در کشور استونی 10 الی 15 روز به طول می انجامد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به نوشتار کارت آبی اتحادیه اروپا از شرایط کسب این کارت به صورت کامل آگاه و مطلع شوید.

کمپانی های خصوصی با مسئولیت محدود ثبت شرکت در استونی

تاسیس کمپانی های سهامی در کشور استونی

تاسیس کمپانی های سهامی در کشور استونی به 2 صورت سهامی خاص و سهامی عام امکان پذیر می باشد. شرکت های سهامی از سهام سرمایه گذاران و سهامداران تشکیل می شود. کمپانی های که از نوع سهامی خاص هستند قادر نیستند سهام کمپانی خود را با مردم به اشتراک بگذارند. در حالیکه کمپانی های سهامی عام می توانند سهام خود را با مردم به اشتراک بگذارند. در این نوع کمپانی سهامداران به اندازه سهام خود در شرکت مشارکت و مسئولیت دارند. حداقل سرمایه مورد نیاز جهت تاسیس کمپانی های سهامی در کشور استونی 26000€ (یورو) می باشد. لازم به ذکر است که به غیر از مدیر کمپانی، بیش از 50% سهام داران نیز بایستی مقیم یکی از کشورهای اروپایی باشند. جهت اخذ اقامت استونی مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

تاسیس کمپانی در کشور استونی

مراحل تاسیس کمپانی در کشور استونی عبارتند از انتخاب نام کمپانی، ارائه اسناد مورد نیاز، افتتاح حساب معتبر، کسب تاییدیه از دفتر اسناد رسمی و سپس تحویل مدارک به دفتر ثبت نهاد حقوقی می باشد. تاسیس کمپانی در کشور استونی (در موارد خاص) می تواند به صورت اینترنتی نیز انجام شود. همچنین هزینه های تاسیس کمپانی در کشور استونی به صورت زیر می باشد:

هزینه به یورومورد
€18انتخاب نام کمپانی
€50ثبت کمپانی در دفتر نهاد حقوقی
€160ثبت کمپانی در دفتر اسناد رسمی
€350خدمات و امور حقوقی
€33تمبر
€300ثبت آدرس کمپانی

تاسیس کمپانی در کشور استونی می تواند موجب اقامت دائمی افراد شود. بهترین روش های کسب اقامت کشور استونی، سرمایه گذاری در زمینه های مختلف در این کشور می باشد. کسب اقامت از طریق سرمایه گذاری در استونی در زمینه های مختلف مانند تاسیس کمپانی، خرید ملک و مستغلات و همچنین خرید اوراق قرضه دولتی امکان پذیر می باشد. میزان مالیات در بخش سرمایه گذاری در کشور استونی بسیار پایین تر از سایر کشورهای اروپایی می باشد. این مورد یک نقطه قوت برای دولت کشور استونی به شمار می رود. سرمایه گذارانی که در کشور استونی سرمایه گذاری گذاری می کنند. درآمد خود را از طریق کمپانی های معتبر بدست می آورند. از پرداخت مالیات و عوارض به طور کلی معاف می باشند.

هموطنان عزیز می توانید با ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز به کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، پروسه مهاجرتی خود به کشورهای خارجی را شروع کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “ثبت شرکت در استونی

  1. علی میانه ای گفت:

    ثبت شرکت در استونی چقدر هزینه داره؟
    و شما انجام میدید؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      مدل های مختلفی از ثبت شرکت وجود دارد. باید با توجه به شرایط مورد بررسی قرار گیرد. با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *