ویزای تحصیلی

تحصیل پزشکی در فیجی

تحصیل پزشکی در فیجی

تحصیل پزشکی در فیجی در چندین دانشگاه خوب به زبان انگلیسی در دسترس است. فیجی ممکن است کشور کوچکی باشد اما یک نیروگاه گردشگری است. بودن در مجمع الجزایر مزایایی دارد که شامل سواحل بکر و جزایر خلوت می شود. جای تعجب نیست که این کشور کوچک اقیانوس آرام جنوبی سهم مناسبی از دانشجویان بین المللی دارد که به دنبال مطالعه گیاهان و جانوران بزرگترین اقیانوس جهان و جغرافیای برخی از جزایر واقعاً زیبا هستند.

نگاهی دقیق ‌تر به مواردی که تحصیل در خارج از کشور در فیجی را به یک انتخاب عالی تبدیل می‌ کند، بیندازید خواه به مدیریت هتل علاقه ‌مند باشید، یا از نزدیک با ماهیان در برنامه زیست ‌شناسی آشنا شوید یا فقط به دنبال گزینه‌ های بیشتری برای تحصیل در فیجی برای دانشجویان بین ‌المللی هستید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای تحصیل پزشکی در فیجی مشاور و پاسخگوی سوالات شماست.

مزایای تحصیل پزشکی در فیجی

ناگفته نماند که مدرک تحصیلی از یک دانشگاه خارجی اهمیت زیادی دارد. در حالی که بسیاری از مردم اغلب کشورهای محبوب اروپایی مانند بریتانیا، فرانسه یا آلمان را انتخاب می کنند، برخی از کشورهای کمتر شناخته شده مانند فیجی وجود دارند که برای ارائه آموزش با کیفیت وارد کتاب های دانشجویان بین المللی می شوند. فیجی اغلب برای تحصیلات عالی در بین دانشجویان برای ادامه تحصیلات عالی در خارج از کشور به دلیل فرهنگ منحصر به فرد، تاریخ و سیستم آموزشی شناخته شده در سطح جهانی انتخاب می شود. محیط عالی و موقعیت توریستی آن، آن را به یک انتخاب محبوب در میان دانشجویان برای ادامه تحصیلات عالی تبدیل کرده است. فیجی یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال کشف یک کشور و همچنین کسب مهارت ها و تجربیات ارزشمند هستند.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش تحصیلی در رشته پزشکی در فیجی هستید:

نرخ پذیرش تحصیلی در رشته پزشکی در فیجی

شرایط تحصیل پزشکی در فیجی

قبولی در امتحان سال 13 فیجی (FSFE) یا معادل آن (حداقل 320 نمره در 4 موضوع با زبان انگلیسی، زیست شناسی، ریاضیات اجباری و یا/یا شیمی، فیزیک، علوم کامپیوتر) با حداقل 60٪ در زبان انگلیسی مورد نیاز است. نامزدهای بین المللی به صورت موردی تصمیم گیری می شوند. همه نامزدهای بین المللی باید یک گزارش پزشکی اخیر (در عرض 3 ماه) را به برنامه پیوست کنند. همه کاندیداهای بین المللی باید مدرکی دال بر مهارت انگلیسی ارائه دهند. باید علوم پایه را با حداقل 8 موضوع کامل کنید (2 انگلیسی، 2 زیست شناسی، 2 ریاضی و یا / یا 2 شیمی، 2 فیزیک). مجموع معدل ≥ 3.5 بدون هیچ گونه نمره شکست یا نتایج اعلام نشده و حداقل B+ در زبان انگلیسی باید باشد. برخی از دانشگاه‌ های فیجی در حین ارائه پذیرش، نمرات آیلتس را درخواست نمی‌کنند.

با این حال، برای دانشجویان بین المللی، آیلتس برای دریافت ویزا مورد نیاز است زیرا روند تایید ویزا را آسان می کند. اگر لیسانس دارید مدرک لیسانس علوم یا سایر علوم/پزشکی با حداقل 1 سال تکمیل شده و بدون هیچ گونه نتیجه معلق باشد و باید دارای معدل کل 3.5 و بالاتر باشد و هیچ دوره ای را رد یا تکرار نکرده باشد. محدودیت سنی > 21 ≤ 40 در زمان ثبت نام است و سابقه کار مرتبط در حوزه سلامت مطلوب (حداقل 3 سال) باید وجود داشته باشد. همچنین باید مدرک لیسانس مربوطه را در علوم / علوم بهداشتی / بهداشت عمومی تکمیل کرده باشد که توسط هیئت مطالعات UPSM&HS تصمیم خواهد گرفت. انتقال دانش آموزان تنها در صورتی پذیرفته می شود که دانشجو یکی از شرایط فوق را داشته باشد و تایید صندلی منوط به در دسترس بودن و تشخیص رئیس می باشد.

شرایط تحصیل پزشکی در فیجی

هزینه های تحصیل پزشکی در فیجی

بیایید به هزینه تحصیل در فیجی برای دانشجویان بین المللی در سال اخیر نگاه کنیم. هزینه های تحصیل در فیجی در مقایسه با کشورهای دیگر مانند انگلستان، آلمان، استرالیا ارزان تر است. هزینه تحصیل پزشکی در فیجی بین 10000$ تا 15000$ (دلار) در سال متغیر است. شهریه بستگی به انتخاب رشته و نوع دانشگاه دارد. هزینه های زندگی فیجی نیز به طور قابل توجهی کمتر از سایر کشورها مانند استرالیا و نیوزیلند است. به عنوان مثال، اجاره یک ترم ممکن است معادل اجاره بهای یک ماه در شهرهای محبوب دانشجویی در جاهای دیگر باشد.

در اینجا لیستی از دانشگاه های درجه یک و بسیار مشهور برای تحصیل در فیجی آمده است:

  • دانشگاه اقیانوس آرام جنوبی
  • دانشگاه ملی فیجی
  • دانشگاه فیجی
  • دانشکده پزشکی فیجی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات تخصصی در حوزه تحصیل پزشکی در فیجی مشاور و پشتیبان شماست.

سوالات رایج در خصوص تحصیل پزشکی در فیجی

در این بخش از مطلب در خصوص تحصیل پزشکی در فیجی به سوالات شما پاسخ داده ایم:

  • هزینه تحصیل پزشکی در فیجی چقدر است؟ هزینه تحصیل پزشکی در فیجی بین 10000$ تا 15000$ (دلار) در سال با توجه به نوع دانشگاه انتخابی متغییر است.
  • مدت تحصیل پزشکی در فیجی چند سال است؟ مدت تحصیل پزشکی در فیجی 6-7 سال است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *