تحصیل پزشکی در خارج کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور

اگر به فکر پزشک شدن هستید اما نمی دانید در کدام کشور به تحصیل خود ادامه دهید مقاله تحصیل پزشکی در خارج از کشور به شما کمک می کند. تحصیل پزشکی در خارج از کشور در دانشگاه های بین المللی مهارت های خاصی به دست می آورید. وقتی برای رفتن به دانشگاه آماده می شوید ابتدا تصمیم می گیرید که کجا و در کدام دانشگاه درس بخوانید. دانشگاه های بین المللی تجربه های گوناگونی دارند. شما باید با توجه به شرایط خود یکی از کشورها را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید.

تحصیل پزشکی در کشور ترکیه

این کشور دارای دانشگاه های متنوع و معتبر می باشد. شما این امکان را دارید در بعضی از دانشگاه های ترکیه که مورد تایید کشور ایران هستند به تحصیل خود ادامه دهید. رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی در این کشور مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است. تحصیل پزشکی در خارج از کشور مانند این کشور یکی از مزیت های دانشجویان می باشد که در آینده دانشجویان تاثیر درخشانی دارد. این کشور به دلیل هزینه های پایین زندگی و تحصیل برای خیلی از دانشجویان قابل قبول می باشد. البته قبل از تحصیل پزشکی دانشجویان باید یک دوره پادتفک (دوره پیش پزشکی) در ترکیه را بگذارند. بعد آزمون ورودی بدهند در صورت قبولی می تواند در دانشگاه از رشته پزشکی پذیرش تحصیلی دریافت کنند و به تحصیل خود ادامه دهند.

تحصیل پزشکی در مجارستان و روسیه

تحصیل پزشکی در خارج از کشور مانند کشور مجارستان که عضو کشورهای اتحادیه اروپا می باشد. از این رو دارای مزیت های زیادی می باشد. شما با دریافت ویزای شنگن می توانید به کشورهای اروپایی دیگر مسافرت کنید. برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور و در روسیه باید به بک بدانید که لیست دانشگاه های مورد تایید روسیه در حال تغییر بوده است. نسبت به گذشته تغییرات زیادی را داشته است. شما با توجه به مدرک تحصیلی سابق می توانید دانشگاه مورد نظر انتخاب کنید سپس از دانشگاه پذیرش تحصیلی دریافت کنید و به تحصیل خود ادامه دهید.

تحصیل رشته های پزشکی در خارج از کشور فرانسه و انگلستان

تحصیل پزشکی در فرانسه به صورت رایگان است که از وقتی پذیرش صادر می شود تا تمام شدن تحصیل تحت قانون وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت می باشد. تحصیل پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی صورت می گیرد. از لحاظ نظری و علمی آموزش های عالی صورت می گیرد. هر ساله تعداد زیادی از افراد برای تحصیلی در دانشگاه های برتر انگلستان، کار در شرکت و موسسات، انجام سرمایه گذاری و ثبت شرکت، ایجاد کسب و کار، آموزش های زبان انگلیسی به کشور انگلستان مهاجرت می کنند. شما باید شرایط و هزینه های زندگی در این کشور را بدانید و این شرایط را با شرایط خود بسجنید.

تحصیل رشته های پزشکی در خارج از کشور فرانسه و انگلستان

تحصیل رشته های پزشکی و پیراپزشکی در کشور کانادا

دانشگاه های کانادا همه ساله هزاران دانشجو از سراسر دنیا را می پذیرند. دانشجویان از مقاطع دیپلم به بالا در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و فوق دکترا با دریافت پذیرش از دانشگاه و ویزای تحصیلی کانادا به عنوان دانشجویان بین المللی تحصیل می کنند. نظام آموزش کانادا رایگان نیست. اما با توجه به سطح و کیفیت آموزش و دانشگاه ها بسیار محبوب است. مقصد بسیاری از دانشجوبان بین المللی می باشد.

برای ادامه تحصیل و اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا باید مدارک زیر را داشته باشید:

  • داشتن معدل خوب از دانشگاه های معتبر
  • دانش زبان انگلیسی یا فرانسه، داشتن آیلتس بالای 6 لازم می باشد.
  • اثبات توانایی یا ساپورت مالی قوی

دانشجویانی که در کانادا تحصیل می نمایند بعد از پایان تحصیلات می توانند به راحتی و با داشتن تجربه زندگی و سابقه کار و یا حتی فقط تحصیل در کانادا، جهت اقامت دائم اقدام نمایند. قوانین جدید مهاجرتی، اشخاصی که با ویزای تحصیل وارد کانادا می شوند شانس دریافت اقامت دائم را خواهند داشت.

شرایط تحصیل در کشور بلژیک

کشور بلژیک بابت حمایت از دانش آموزان بورسیه های تحصیلی ارائه می دهد. امکان تحصیل در مقاطع مختلف نیز وجود دارد. هزینه تحصیل درهر دوره با توجه به رشته مورد نظر متفاوت خواهد بود. تحصیل در دانشگاه های این کشور به شما این امکان را می دهند حین تحصیل به کار هم مشغول باشید. هزینه تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی به طبع بیشتر خواهد بود. در باب تحصیل در بلژیک مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما عزیزان در مورد تحصیل پزشکی در خارج از کشور کمک می کنند. کارشناسان ارشد و حرفه ایی ما به صورت مشاوره تلفنی که رایگان می باشد. از این رو می توانند بعد از بررسی شرایط شما به شما بهترین راه مهاجرتی را پیشنهاد بدهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *