ویزای تحصیلی

تحصیل پزشکی در آندورا

تحصیل پزشکی در آندورا

سیستم آموزشی 3 گانه، آب و هوای متبوع و هزینه کم زندگی و تحصیل باعث شده تا تحصیل پزشکی در آندورا بیش از پیش مورد توجه اتباع کشورهای خارجی قرار بگیرد. علاوه بر این، دانشجویان بین المللی با تحصیل پزشکی در آندورا حداقل 4 زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و کاتالانی را یاد می گیرند. از سوی دیگر، آندورا به دلیل صنعت گردشگری خود نیز روز به روز در حال پیشرفت است.

علیرغم وسعت بسیار کوچک این کشور، آندورا دارای دارای موسسات آموزشی پیشرفته ای در سطح بین المللی می باشد. یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل پزشکی در آندورا این است که هزینه تحصیل پزشکی در این کشور در مقایسه کشورهای مدرن اروپایی بسیار مقرون به صرفه است. برای اینکه بیشتر با شرایط تحصیل پزشکی آشنا شوید همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را برای ارتقاء سطح معلومات شما عزیزان در این خصوص ارائه کرده اند.

دلایل تحصیل دندانپزشکی در آندورا

سالانه صدها دانشجوی بین المللی از سراسر جهان، به دنبال ایجاد شرایط مساعد برای تحصیل پزشکی در آندورا هستند. زیرا این کشور برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل پزشکی را دارند مزیت های بی شماری را در حوزه های مختلف ارائه می دهد. یکی از اصلی ترین دلایل تحصیل پزشکی فرصت های شغلی پس از تحصیل و حین تحصیل پزشکی در این کشور می باشد. زیرا دانشجویان پزشکی در آندورا این فرصت را دارند که از بین طیف گسترده مشاغل پاره وقت در این کشور یکی را انتخاب کنند. به طور کلی آندورا چشم انداز شغلی امیدوار کننده ای را برای دانشجویان بین المللی تضمین می کند.

برای آشنایی بیشتر با دلایل تحصیل جدولی را تهیه کرده ایم که در این بخش از مقاله به آن می پردازیم:

دلایل تحصیلتوضیحات
روند پذیرشیکی از اصلی ترین دلایل تحصیلی پزشکی در آندورا روند پذیرش دانشجویان بین المللی در دانشگاه های این کشور می باشد. زیرا در روند پذیرش دانشگاه های آندورا خبری از بوروکراسی های پیچیده اداری نمی باشد.
ارتباط موثر با مراکز درمانیاغلب دانشگاه های پزشکی در آندورا با تمامی مراکز درمانی این کشور ارتباط دارند تا دانشجویان پزشکی در دوره های عملی خود از این مراکز کمک های شایانی را دریافت کنند.
زیرساخت های پیشرفتهاین کشور دارای چندین دانشکده پزشکی است که بسیاری از آنها با موسسات بین المللی در کشورهای دیگر ارتباط دارند. علاوه بر این در دانشگاه های آندورا به دانشجویان بین المللی طیف وسیعی از انتخاب ها ارائه می شود.

دلایل تحصیل دندانپزشکی در آندورا

برترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در آندورا

یکی از اصلی ترین دلایل دانشجویان بین المللی برای تحصیل پزشکی در آندورا، وجود موسسات پیشرفته اروپایی با زیرساخت های مدرن می باشد. با وجود این موسسات، به شدت توصیه می شود که قبل از ورود به آلبانی دانشگاه مورد نظر خود را برای ادامه تحصیل در این کشور انتخاب کنید. زیرا در غیر این صورت هنگام ورود به این کشور با مشکلات پیچیده ای در روند پذیرش دانشگاه های آلبانی مواجه خواهید شد. یکی از اصلی ترین مزیت های دانشگاه های پزشکی آلبانی نیز این است که دانشجویان قادر به ثبت نام آنلاین از کشور محل اقامت خود هستند.

در جدول زیر می توانید برترین دانشگاه های پزشکی آلبانی را با شهریه سالانه آنها با یکدیگر مقایسه کنید:

برترین دانشگاه های آلبانیهزینه سالانه شهریه به یوروخصوصیات
دانشگاه کارلمانی11000€دانشگاه کارلمانی آندورا در سال 2009 در منطقه لاولا این کشور تاسیس شد. این دانشگاه همچنین بورسیه های متنوعی را برای دانشجویان بین المللی ارائه کرده است.
دانشگاه واتل9800€دانشگاه واتل آندورا فقط دانشجویان را در مقطع کارشناسی پزشکی پذیرش می کند.
دانشگاه آزاد لاسال15800€ماموریت دانشگاه آزاد لاسال ارائه آموزش با کیفیت دانشگاهی به دانشجویان بین المللی در رشته های مختلف پزشکی می باشد.
دانشگاه آندورا12500€دانشگاه آندورا تنها موسسه آموزشی دولتی در آندورا است این دانشگاه در سال 1988 در یک ایالت کوچک واقع در قلب پیرنه تاسیس شد.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین دانشکده پزشکی در آندورا را از دیدگاه دانشجویان بین المللی مشاهده فرمایید:

محبوب ترین دانشکده پزشکی در آندورا را از دیدگاه دانشجویان بین المللی

نکات برجسته در باب تحصیل پزشکی در آندورا

برخی از نکات ضروری و برجسته در خصوص تحصیل پزشکی در آندورا وجود دارد که دانشجویان بین المللی باید به خوبی با آنها آشنا شوند. نکات برجسته در باب تحصیل به شرح زیر می باشد:

نکات برجستهتوضیحات
زمان ثبت نام دانشگاه های پزشکیدانشگاه های پزشکی در آندورا معمولا از سپتامبر شروع می شوند. با این حال مهلت پذیرش پزشکی در آندورا ممکن است از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت باشد.
زمان ثبت نام دانشگاه های پزشکیدانشگاه های پزشکی در آندورا معمولا از سپتامبر شروع می شوند. با این حال مهلت پذیرش پزشکی در آندورا ممکن است از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت باشد.
شرایط پذیرش پزشکیبرای مطالعه پزشکی در آندورا به طور ایده آل انتظار می رود دانش آموزان دبیرستان را با موفقیت حداقل 50% در کلاس دوازدهم گذرانده باشند.
شرایط سنیمیانگین سنی متقاضیان بین 17 تا 26 سال می باشد.
مدت دورهطول دوره تحصیل پزشکی حدود 6 سال است که شامل دوره کارآموزی نیز می شود.
الزامات زباندر تحصیل پزشکی الزامالت زبانی گسترده ای وجود دارد که دانشجویان بین المللی باید رعایت کنند.

هزینه تحصیل پزشکی در آندورا

یکی از اصلی ترین چالش ها در دوران تحصیل پزشکی در آندورا هزینه تحصیل در دانشگاه های این کشور است. برای تحصیل پزشکی در یکی از برترین دانشگاه های پزشکی آندورا باید انتظار داشته باشید که بین 12000€ تا 24000€ (یورو) در سال هزینه کنید. البته لازم به ذکر است که این هزینه ذکر شده فقط هزینه شهریه در دانشگاه های پزشکی این کشور می باشد.

در حالی که هزینه تحصیل دانشجویان در آندروا شامل حمل و نقل، مواد غذایی، اقامتگاه و غیره نیز می شود. به این نکته نیز توجه فرمایید که، هزینه تحصیل در آندورا به سبک زندگی دانشجویان و محل اقامت آنها نیز ارتباط مستقیمی دارد. علاوه بر این تحصیل پزشکی در دانشگاه های دولتی آندورا به مراتب ارزان تر از تحصیل پزشکی در دانشگاه های خصوصی این کشور می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

سوالات مهم دلایل تحصیل پزشکی در آندورا

در این بخش به بررسی سوالات مهم تحصیل پزشکی در آندورا می پردازیم:

  • شاخص ترین دلایل تحصیل پزشکی در آندورا کدام اند؟ از شاخص ترین دلایل می توان به روند پذیرش آسان، ارتباط موثر با مراکز درمانی و زیرساخت های پیشرفته اشاره نمود.
  • هزینه تحصیل پزشکی در آندورا چه میزان می باشد؟ یکی از اصلی ترین چالش ها در دوران تحصیل پزشکی در آندورا هزینه تحصیل در دانشگاه های این کشور است. برای تحصیل پزشکی در یکی از برترین دانشگاه های پزشکی آندورا باید انتظار داشته باشید که بین 12000€ تا 24000€ (یورو) در سال هزینه کنید. البته لازم به ذکر است که این هزینه ذکر شده فقط هزینه شهریه در دانشگاه های پزشکی این کشور می باشد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *