مهاجرت به کشور ایسلند

تحصیل رشته طراحی لباس در ایسلند

تحصیل رشته طراحی لباس در آکادمی هنرهای ایسلند

تحصیل رشته طراحی لباس در ایسلند به دلیل کیفیت بالای آموزش در این کشور گزینه ای مناسب است. بازار کار کشور ایسلند کوچک است. بسیاری از طراحان لباس پس از تحصیل در این جزیره راهی کشورهای با بازار بزرگ تر می شوند تا پیشرفت بیشتری داشته باشند و برای شرکت های بزرگتر و معروف تری کار کنند. اما در هر صورت چنانچه علاقه مند به تحصیل و اخذ مدرک رشته طراحی لباس در ایسلند هستید می توانید در این کشور موسساتی را بیابید که این دوره ها را ارائه می کنند. دوره های ارائه شده در رشته طراحی لباس در ایسلند در مقطع کارشناسی ارائه می شوند و به زبان های نوردیک هستند. با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات کشورهای مختلف دنیا برای مهاجرت و تحصیل را بدست آورید.

تحصیل رشته طراحی لباس در کشور ایسلند

رشته طراحی لباس در ایسلند در چند موسسه در این کشور ارائه می شود. هدف اولیه این دوره ها ارائه آموزش کامل حرفه ای از طریق یک برنامه درسی شخصی سازی شده است. برای اطمینان از اینکه بهترین روش تدریس برای دانشجویان ارائه می‌ شود، با استفاده از روش تک به تک آموزش ارائه داده می شود که در آن دانشجویان به طور خصوصی توسط مربیان راهنمایی می‌ شوند. دانشجویان از طریق وظایف، پروژه ها و ارائه ها تجربه کسب خواهند کرد. شما از طریق هر پروژه یک راهنمای شخصی و بازخورد دریافت خواهید کرد تا از بهترین پیشرفت مهارت های خود اطمینان حاصل کنید. دوره ها بسیار عملی است که شامل 80% تمرین و 20% تئوری می باشد.

دانشگاه ها و یا موسسات ارائه کننده رشته طراحی لباس در ایسلند در زیر معرفی شده اند:

ردیفشرح
1آکادمی هنرهای ایسلند
2کالج فنی ایسلند

صنعت طراحی در ایسلند

از لامپ ‌های چرمی ماهی گرفته، صندلی ‌های گدازه ای گرفته تا طراحی گوشی ‌های هوشمند، اصالت، تدبیر، فردگرایی و نوآوری همچنان به شکل‌ دهی به طراحی ایسلندی، چه از نظر شکل، عملکرد یا استفاده از مواد ادامه می‌ دهند. سنت طراحی ایسلند نیز مانند این کشور بسیار جوان است. اصطلاح طراحی آن، hönnun، در دهه 1950 به وجود آمد. فقدان سنت ثابت شده است که یک مزیت بزرگ است که آزادی و حتی هرج و مرج خلاق را تضمین می کند. در سال‌ های اخیر، این رشته به سرعت در حال شکوفا شدن بوده و از ریشه ‌های مبتنی بر صنایع دستی خود رشد کرده و به صنعت اساسی تبدیل شده است که هزاران نفر را درگیر می ‌کند و به طور قابل توجهی به اقتصاد کمک می ‌کند.

طراحی با کیفیت در حال حاضر به هر شاخه از صنعت رسیده است و رقابت آن را در بازار جهانی افزایش می دهد. علاوه بر این، طراحی در نهایت به عنوان یک جنبه جدایی ناپذیر از فرهنگ ایسلندی شناخته می شود. موزه طراحی و هنرهای کاربردی در سال 1998 افتتاح شد. نقش آن جمع آوری و حفظ طراحی ایسلندی، به ویژه از آغاز قرن 20 تا امروز و همچنین انجام تحقیقات آکادمیک است. ترکیب ایمان به پیشرفت تکنولوژی با ارتباط تقریباً اولیه با طبیعت، طراحی ایسلندی متناقض است و منعکس کننده تضادهای جغرافیایی این جزیره کوچک و در عین حال پویا با چشم انداز سخت، فعالیت های آتشفشانی، شرایط آب و هوایی سخت و غنای بافت طبیعی است.

تبدیل اقامت به تابعیت در ایسلند را در اینجا بخوانید.

تحصیل رشته طراحی لباس در آکادمی هنرهای ایسلند

تحصیل رشته طراحی لباس در آکادمی هنرهای ایسلند

دانشجویان طراحی لباس و مد در دانشگاه هنر ایسلند با فرآیندهای مختلف طراحی آشنا می شوند و طراحان و متخصصان متعدد، ایسلندی و بین المللی، در این برنامه مشارکت دارند. سفرهای تحصیلی نیز بخش مهمی از برنامه درسی است، هم در داخل ایسلند و هم در خارج از کشور، با هدف ارتقای تفاهم، توسعه، همکاری و ایجاد شبکه‌ ها. ثابت شده است که این برنامه یک پایه عالی برای کار در این زمینه و همچنین مطالعات بیشتر است. دانش و درک کیفیت در پوشاک، زیربنای یک حرفه موفق در طراحی مد است و افزایش پایداری در این زمینه کلمه کلیدی برای آینده است. در این زمینه، بر آموزش دانشجویان به منشأ و تأثیر تولید پارچه و لباس بر محیط زیست و زندگی ما در این سیاره تأکید می شود.

آکادمی هنرهای ایسلند موسسه بسیار خوبی است. معلمان بسیار خوبی دارد که در بیرون کشیدن بهترین ها از دانشجویان خوب هستند که در فرآیند خلاقیت بسیار مهم است. در طول تحصیل می توانید در فشن شو حضور داشته باشید. همچنین 5 هفته فرصت دارید تا مجموعه ای را بر اساس 3 نوع لباس طراحی کنید. این یک تجربه عالی برای ساخت یک مجموعه کوچک و آماده سازی خوبی برای مجموعه نهایی است.

تحصیل رشته طراحی لباس در این آکادمی به شرح زیر است:

  • مقطع: کارشناسی
  • نام دوره: طراحی لباس
  • میزان اعتبار: 180 ECTS
  • زمان تحصیل: 3 سال

درآمد طراحین لباس در ایسلند

بازار ایسلند واقعا کوچک است و طراحان جدید زیادی وجود دارد، بنابراین فرصت ها آنقدرها هم زیاد نیست. طراحان جدید واقعا باید سخت کار کنند و فرصت های خود را بسازند. بنابراین برای طراحان جدید و آینده بهتر است به خارج از کشور مهاجرت کنند و برای شرکت های بزرگ کار کنند. در حال حاضر حقوق ماهیانه کار در ایسلند برای یک طراح لباس به صورت میانگین 566000ISK (کرون ایسلند) است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه طراحان لباس در این کشور به میزان 204000ISK (کرون ایسلند) و در بیشترین حالت 1230000ISK (کرون ایسلند) می باشد.

در نمودار زیر مقایسه درآمد طراحان لباس با متوسط درآمد کار در ایسلند را ببینید:

 

درآمد طراحان لباس با متوسط درآمد کار در ایسلند

تحصیل طراحی لباس در کالج فنی ایسلند

آموزشگاه صنایع دستی کالج فنی ایسلند آموزش خلاق را در موضوعات زیر ارائه می دهد:

  • طراحی و نوآوری
  • خیاطی و خیاطی
  • طلا و نقره سازی
  • آرایشگری

پس از اتمام تحصیلات خود، دانشجویان آماده ‌سازی برای امتحان کاردانی را نیز تکمیل خواهند کرد که شرایط لازم برای ادامه تجارت و یا مطالعات بیشتر برای تبدیل شدن به یک استادکار را فراهم می‌ کند. مدت تحصیل بسته به رشته تحصیلی 3-4 سال می باشد. دانشجویان می ‌توانند دروس عمومی را به برنامه خود اضافه کنند و با آزمون کارشناسی به موازات تحصیلات حرفه‌ ای خود یا پس از اتمام آن فارغ ‌التحصیل شوند.

این مدرسه یک برنامه مقدماتی 2 ساله در لباس دوزی یا خیاطی را برای دانشجویانی که می خواهند خود را برای اشتغال یا ادامه تحصیل در زمینه صنایع دستی یا طراحی آماده کنند، ارائه می دهد. پس از اتمام برنامه، دانشجویان می توانند یک تخصص مانند حرفه های معتبر خیاطی و خیاطی با تأکید بر خیاطی خاص، دوخت لباس، الگوسازی و سایر کارهای تخصصی مرتبط با طراحی و تولید لباس را انتخاب کنند. تکمیل برنامه تحصیلی به طور متوسط ​​4 سال طول می کشد که شامل برنامه مقدماتی 2 ساله و 24 هفته آموزش حرفه ای می شود. پس از تکمیل برنامه، دانشجو می تواند در امتحان کاردانی شرکت کند که شرایط لازم را برای پیگیری تجارت انتخابی فراهم می کند. برای تحصیل و اعزام دانشجو به ایسلند از مطالب ارائه شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *