مهاجرت تحصیلی اروگوئه

تحصیل رشته طراحی لباس در اروگوئه

تحصیل رشته طراحی لباس در اروگوئه

تحصیل رشته طراحی لباس در اروگوئه به زبان اسپانیایی در مقطع کارشناسی ارائه می شود. اروگوئه دارای طراحین برجسته قدیمی و جدید است. علاقه مندان به این رشته با تحصیل دوره های آکادمیک و همچنین تمرین تجربی دست به خلاقیت و طرح ایده های جدید می زنند. صنعت مد اروگوئه به دلیل استعداد و خلاقیت حرفه ‌ای ‌هایش متمایز است، چیزی که در خلاقیت ‌های طراحان ملی که هویت محلی را مطابق با روندهای جهانی نشان می‌ دهند، قابل مشاهده است. تفاوت مد اروگوئه در ظرفیت آن برای نوآوری، در روند رو به رشد آن به سمت پایداری و در استفاده از مواد خام محلی با کیفیت بالا، مانند پشم و چرم نهفته است. در ادامه این نگارش به تلاش همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعاتی درباره رشته طراحی لباس در اروگوئه ارائه شده است.

تحصیل رشته طراحی لباس در کشور اروگوئه

اروگوئه با صنعت پر رونق چرم، صحنه مد در حال ظهور و سنت دست ساز، سکوی پرتاب عالی برای طراحی و نوآوری در مورد لباس و لوازم جانبی است. از مواد پشمی بافته شده تا جواهرات مدرن امروزی، در اروگوئه از بهترین طراحان مد در آمریکای لاتین حضور دارند. اروگوئه کشوری با سابقه طولانی در صنعت نساجی است که به دوره هایی از شهرت بین المللی رسیده است. به همین ترتیب، این کشور در طول تاریخ خود در حمایت از حقوق اجتماعی و کارگری برجسته بوده است. امروز که ظهور صنعت ملی با مد سریع جابه جا شده است، دوره های مختلفی امروز در صنعت مد از جمله رشته طراحی لباس در اروگوئه ارائه می شود.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی لباس در اروگوئه جهت تحصیل در اروگوئه معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1University ORT Uruguay
2University of Montevideo
3University of Labor of Uruguay
4University of the Republic Faculty of Architecture, Design and Urbanism

صنعت مد و طراحی لباس در اروگوئه

مد و طراحی تنها ساختن لباس نیست، بلکه به معنای پشت سر گذاشتن تصویر یک برند و کاتالوگ ارائه شده، (و دلالت بر) داشتن فلسفه و وفاداری به آن دارد. فلسفه آنچه به صورت بصری منتقل می شود، کیفیت محصول است. آمریکای لاتین و در داخل آن، اروگوئه خود را با هویت خود قدرتمند کرده است و در جهان در راستای آن تلاش میکند. رنگ ها، پشم، صنعت، جزئیات و کارهای دقیق مانند گلدوزی یک لباس کامل توسط دست، چیزهایی هستند که با صنعتی شدن از بین رفتند. در اروپا تقریباً وجود ندارند زیرا کار دستی بسیار گران است. از طرف دیگر آمریکای جنوبی و اروگوئه هنوز آن را دارد.

ثابت شده است که بازارهای جهانی مانند بازار ایالات متحده پتانسیل بالایی برای برندهای اروگوئه دارد و اقدامات تبلیغاتی تجاری در بازار به ثمر نشسته و به جایگاه اروگوئه به عنوان صادر کننده طراحی با کیفیت کمک زیادی می کند. آماده سازی شرکت های این بخش برای دسترسی به این بازار یکی از اهداف استراتژیک اروگوئه است.

برنامه های تحصیل رشته طراحی لباس در اروگوئه

برنامه های تحصیل رشته طراحی لباس در اروگوئه

برنامه درسی شامل مهارت های برش الگوی سنتی و ساخت و ساز در کنار مهارت ها و تکنیک های دیجیتال است. هنرجویان از یک آتلیه خیاطی، آتلیه بافتنی و یک آتلیه بزرگ با فضای کار شخصی برای هر دانشجو بهره مند می شوند. هدف اصلی مقطع لیسانس طراحی مد، آموزش شایسته طراحانی است که قادر به درک، تعریف و بهینه سازی محصولات و خدمات طراحی مد در زمینه های مختلف خود، تسلط بر دانش علمی، فناوری و هنری و روش ها و رویه های مرتبط با آنها باشند. همچنین ایجاد ارزش های هنری و فرهنگی در پاسخ به تغییرات اجتماعی و تکنولوژیکی که در حال وقوع است.

طراح مد حرفه ای است که قادر به پیکربندی مادی و رسمی محصولات طراحی پارچه و لباس در زمینه های مختلف با توجه به نیازها و روندهای بازار، خلاقیت، نوآوری و قابلیت فنی- تولیدی، اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی-فرهنگی آنهاست. برنامه های آموزشی در اروگوئه در زمینه طراحی لباس و مد، طراحی فنی برای مد، ارتباطات مد، تجارت مد، تاریخ مد و تئوری مد است.

کار پس از تحصیل در Uruguay

فارغ التحصیلان برنامه تحصیلی در طراحی مد و لباس در اروگوئه دارای چشم اندازهای شغلی هستند که به همان اندازه که برنامه خلاقانه است متنوع است. پس از تحصیل در اروگوئه، شما مجموعه ای از مدارک تحصیلی و البته تمام مهارت های مورد نیاز برای ایجاد طرح های مد خود را خواهید داشت چه با یک شرکت معتبر و چه با راه اندازی برند خود. اما این تنها یکی از مسیرهای شغلی بالقوه شما پس از تحصیل در رشته طراحی مد  است. فارغ التحصیلان می توانند برای بسیاری از شرکت ها و برند های مد معتبر کار کنند.

میزان حقوق ماهیانه کار در اروگوئه برای یک طراح لباس در این کشور به صورت متوسط به میزان 27100UYU (گوارانی اروگوئه) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 326000UYU (گوارانی اروگوئه) در سال است. همچنین میزان حقوق طراحین لباس در اروگوئه در بازه 10000UYU الی 58900UYU (گوارانی اروگوئه) است.

در نمودار زیر میزان درآمد مشاغل در صنعت مد و طراحی در کشور اروگوئه آمده است:

میزان درآمد مشاغل در صنعت مد و طراحی در اروگوئه

درباره طراحی لباس در Uruguay

اگر طراحی لباس را انتخاب کنید، مسئولیت طراحی، توسعه و انتخاب متریال بر عهده شما خواهد بود. اگر از تولید رسانه ای لذت می برید، می توانید یک استایلیست برای تولیدات فیلم و عکس شوید. طراحین به دنبال و تجزیه و تحلیل تحولات رنگ، مواد جدید، و کانتورینگ هستند. مجلات، ناشران، آژانس‌ ها و برندها به متخصصان طراحی مد برای نمایش تصاویر مد و ایجاد نمایش گرافیکی از مجموعه ‌ها و تصاویر نیاز دارند. طراحان لباس که تمایل دارند حداقل مدرک لیسانس و حداکثر فوق لیسانس لباس داشته باشند، معمولاً کار خود را به عنوان سازندگان لباس شروع می کنند.

آنها ممکن است با کار بر روی تولیدات دانشگاهی یا اجتماعی یا کارآموزی در بخش های لباس دانشگاه شروع کنند. از آنجا، آنها پیشرفت می کنند تا دستیار طراح شوند. طراحان لباس موفق ممکن است با شرکت ‌های تئاتری معتبر در تولیدات پرهزینه همکاری کنند، به طراحی لباس برای فیلم ‌ها و برنامه‌ های تلویزیونی روی آورند، یا به عنوان طراح نمایش زنده، طراحی کل کنسرت ‌ها و تورها را رهبری کنند. در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید درباره مهاجرت به اروگوئه و روش های کسب ویزای تحصیلی اروگوئه و سایر کشورها اطلاعات کسب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *