ویزای تحصیلی

تحصیل دندانپزشکی در کامرون

تحصیل دندانپزشکی در کامرون

تحصیل دندانپزشکی در کامرون در مقطع کارشناسی امکان پذیر است و شما می توانید در صورت علاقه به تحصیل دندانپزشکی در کامرون برای این موقعیت تحصیلی عالی آماده شوید. در رشته دندانپزشکی شما آموزش های خوبی را دریافت می کنید که منجر به اخذ مدرک معتبر می شود. در کامرون دانشگاه های متعددی برای تحصیل رشته دندانپزشکی وجود دارد که ما سعی کرده ایم در این مورد در مقاله پیش رو اطلاعات مختصری ارائه کنیم. در کامرون برای مهاجرت تحصیلی نیاز به ویزای تحصیلی و نامه پذیرش دارید. برای مهاجرت راحت و آسان و تحصیل رشته دندانپزشکی در کامرون با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

در حالی که برنامه ‌های علم و فناوری در حال حاضر در خط مقدم آموزش بین ‌المللی در کامرون قرار دارند، چندین مؤسسه اصلی انواع دوره ‌های آموزشی جامعی را ارائه می ‌دهند. فارغ التحصیلان غیر آفریقایی معمولا با کسب تجربه آموزشی منحصربفرد که با مدارک تحصیلی عالی سایر کشورها قابل مقایسه است، به کشور خود باز می گردند. به عنوان مثال، در اروپا و ایالات متحده، مدرک تحصیلی که شامل یک ترم یا بیشتر در آفریقا باشد، برجسته است. فارغ التحصیلان کالج که زمانی را در یکی از دانشگاه های کامرون گذرانده اند، آمادگی بیشتری برای رویارویی با چالش های آکادمیک و تجاری بین المللی دارند.

بررسی تحصیل دندانپزشکی در کامرون

خدمات بهداشت دهان و دندان در بسیاری از کشورهای در حال توسعه، به ویژه کشورهای جنوب صحرای آفریقا، ناکافی و نابرابر توزیع شده است. مناطق روستایی در این کشورها و اقشار فقیرتر جمعیت در مناطق شهری اغلب به دلیل کمبود چشمگیر دندانپزشک و هزینه های بالای مراقبت، به خدمات بهداشت دهان و دندان دسترسی ندارند. تجربه تحصیل در کامرون را با استقرار کادری متوسط ​​از متخصصان بهداشت دهان و دندان و امکان ایجاد نقش رسمی تر و قابل پیش بینی تر برای این کارکنان بهداشتی بررسی شده است و پیش بینی می شود که یک رویکرد تغییر وظیفه در ارائه مراقبت های دندانی به طور قابل توجهی توزیع نابرابر خدمات بهداشت دهان و دندان را به ویژه در مناطق روستایی کامرون، که در حال حاضر تنها توسط 3% از کل دندانپزشکان ارائه می شود، بهبود بخشد.

كشیدن دندان ‌ها متداول ‌ترين روش‌ ها در اين كلينيك ‌ها هستند. دلایل این امر ممکن است مراجعه دیرهنگام بیماران با دندان ‌های به شدت پوسیده باشد. بسیاری از بیماران قادر به پرداخت هزینه های دندانپزشکی نیستند. به نظر می رسد بیمارانی که به کلینیک دندان پزشکی مراجعه می کنند، از کشیدن دندان به نفع ترمیم بیشتر دندان اجتناب می کنند. تقریباً نیمی از اقدامات در کلینیک برای همین منظور است، اگرچه گران هستند و عموماً از دسترس افراد معمولی کامرون خارج می شوند.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش در رشته دندانپزشکی در کامرون هستید:

نرخ پذیرش در رشته دندانپزشکی در کامرون

دانشکده های مرتبط با تحصیل دندانپزشکی در کامرون

دانشگاه دشانگ یکی از مؤسسات علمی و فرهنگی عمومی در کامرون است که مأموریتی محکم برای توسعه و به اشتراک گذاری دانش از طریق تحقیق و آموزش انسانی دارد. آنها همچنین به دنبال شکل ‌های بالاتر فرهنگ و تحقیق به بالاترین سطح و با بهترین نرخ پیشرفت هستند. دانشکده پزشکی و علوم دارویی آنها (FMSP) در 24 نوامبر 2017 با حکم رئیس جمهور ایجاد شد.FHS Buea یکی از بهترین دانشکده های پزشکی در کامرون است که در سال 1993 به دنبال اصلاحات گسترده دانشگاهی در کامرون متولد شد. دانشکده علوم بهداشت آنها به دستیابی به تعالی و ارتقای سلامت از طریق رهبری در آموزش در علوم بهداشتی، کشف، نوآوری، تحقیق و خدمات ارائه بهداشتی نمونه اختصاص دارد.

دانشکده بهداشت دارای 4 گروه با 8 رشته می باشد که عبارتند از:

  • گروه پرستاری
  • گروه علوم آزمایشگاهی پزشکی
  • دندان پزشکی
  • کارشناسی ارشد میکروبیولوژی پزشکی و انگل شناسی
  • کارشناسی ارشد آسیب شناسی شیمیایی
  • بهداشت
  • کارشناسی علوم غذایی و تغذیه
  • دکترای پزشکی

دانشکده های مرتبط با تحصیل دندانپزشکی در کامرون

فرصت های شغلی رشته دندانپزشکی در کامرون

دندانپزشکان معمولاً آسیب های جزئی صورت را در اطراف ناحیه دهانی صورت درمان می کنند. عموماً انتظار می رود که دندانپزشکان در کامرون بتوانند کبودی ها، صدمات وارده به لب ها و جاهای دیگر اطراف صورت و داخل دهان و همچنین شکستگی های دندانی-آلوئولار را کنترل کنند. در کشوری که حتی یک جراح فک و صورت تایید شده وجود ندارد و سایر جراحان درگیر با مدیریت تروما کمیاب هستند، جذب دانشجویان دندان پزشکی یکی از سیاست های این کشور است. در واقع شما با تحصیل این رشته می توانید به سرعت واراد بازار کار شوید زیرا این کشور به دندانپزشکان حاذق نیاز دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ نامه پذیرش و تحصیل دندانپزشکی در کامرون شما را راهنمایی می کند.

سوالات تخصصی در خصوص تحصیل دندانپزشکی در کامرون

در بخش پایانی مقاله به مهم ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • دانشکده های مرتبط با تحصیل دندانپزشکی در کامرون کدام اند؟ دانشگاه دشانگ یکی از مؤسسات علمی و فرهنگی عمومی در کامرون است که مأموریتی محکم برای توسعه و به اشتراک گذاری دانش از طریق تحقیق و آموزش انسانی دارد. آنها همچنین به دنبال شکل ‌های بالاتر فرهنگ و تحقیق به بالاترین سطح و با بهترین نرخ پیشرفت هستند. دانشکده پزشکی و علوم دارویی آنها (FMSP) در 24 نوامبر 2017 با حکم رئیس جمهور ایجاد شد.FHS Buea یکی از بهترین دانشکده های پزشکی در کامرون است که در سال 1993 به دنبال اصلاحات گسترده دانشگاهی در کامرون متولد شد. دانشکده علوم بهداشت آنها به دستیابی به تعالی و ارتقای سلامت از طریق رهبری در آموزش در علوم بهداشتی، کشف، نوآوری، تحقیق و خدمات ارائه بهداشتی نمونه اختصاص دارد.
  • کلیات تحصیل دندانپزشکی در کامرون چگونه است؟ خدمات بهداشت دهان و دندان در بسیاری از کشورهای در حال توسعه، به ویژه کشورهای جنوب صحرای آفریقا، ناکافی و نابرابر توزیع شده است. مناطق روستایی در این کشورها و اقشار فقیرتر جمعیت در مناطق شهری اغلب به دلیل کمبود چشمگیر دندانپزشک و هزینه های بالای مراقبت، به خدمات بهداشت دهان و دندان دسترسی ندارند. تجربه تحصیل در کامرون را با استقرار کادری متوسط ​​از متخصصان بهداشت دهان و دندان و امکان ایجاد نقش رسمی تر و قابل پیش بینی تر برای این کارکنان بهداشتی بررسی شده است و پیش بینی می شود که یک رویکرد تغییر وظیفه در ارائه مراقبت های دندانی به طور قابل توجهی توزیع نابرابر خدمات بهداشت دهان و دندان را به ویژه در مناطق روستایی کامرون، که در حال حاضر تنها توسط 3% از کل دندانپزشکان ارائه می شود، بهبود بخشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *