مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس

تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس

تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس با توجه به پول ساز بودن این حرفه و تخصص لازم برای کار دندانپزشکی در سنت کیتس بین علاقه مندان محبوبیت دارد. رشته دندانپزشکی امروز یکی از رشته های گران در سطح دنیا است و تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس نیز یکی از رشته های گران در این کشور اس. البته تحصیل این رشته در سنت کیتس در مقایسه با کشورهایی همچون کانادا و آمریکا ارزان تر است. جهت تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس باید شرایط خاصی را رعایت کنید و اطلاعاتی راجع به آن از جمله موارد زیر بدست آورید که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به آن پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس در سال 2020 چیست؟
  • مزایا و معایب تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس چیست؟
  • هزینه تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس چقدر است؟

بررسی تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس

یک دندانپزشک در این کشور به دلیل داشتن درآمد راحت، نرخ بیکاری پایین و تعادل خوب بین زندگی و کار، مرتبا در زمره 10 شغل برتر کشور قرار می گیرد. دندانپزشک یک متخصص مراقبت های بهداشتی است که عنوان دکتر، دکتر جراحی دندان (DDS) یا دکتر پزشکی دندانپزشکی (DMD) را دارد. هر دو درجه معنای یکسانی دارند و با همان تحصیلات کسب می شوند. این كه كدام مدرک را در دانشكده خود اعطاء كنند، به دانشكده دندانپزشكی بستگی دارد.

به دنبال تحصیل در دانشکده دندانپزشکی، یک دندانپزشک گزینه های مختلفی برای انتخاب پیش رو دارد. آنها می توانند تحصیلات خود را ادامه دهند و برای تحصیلات تکمیلی در دندانپزشکی عمومی یا یکی از تخصص های دندانپزشکی یک دوره دکترا یا دستیاری را دنبال کنند. زمینه های تخصصی دندانپزشکی عبارتند از:

  • جراحی فک و صورت
  • رادیولوژی دهان و فک و صورت
  • آسیب شناسی دهان و فک و صورت
  • ارتودنسی و ارتوپدی دندان و صورت
  • ریشه دندان
  • پریودنتیکس
  • پروتزهای دندانی
  • دندانپزشکی کودکان
  • بهداشت عمومی دندان ها

زبان تحصیل در سنت کیتس

از آنجا که زبان رسمی مردم در این کشور انگلیسی است زبان آموزش و تحصیل دندانپزشکی در این کشور نیز به زبان انگلیسی است لذا دانشجویان برای تحصیل در این دوره ها با توجه به مقطع باید مدرک زبان آیلتس و یا معادل آن را ارائه کنند. در جدول زیر می توانید نمره حداقل زبان آیلتس را برای تحصیل در این کشور ببینید. لازم به ذکر است که دانشگاه های این کشور هیچ گونه دوره آموزش زبان را برای دانشجویانی که قصد پذیرش در این کشور را دارند ارائه نمی کند و شرط ورود همان ارائه مدرک زبان از ابتدا است.

مقطعنمره آیلتس
کارشناسی6
کارشناسی ارشد6.5
دکترا7

شرایط تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس

تحصیل دندانپزشکی در این کشور تقریبا به مدت 6 سال به طول می انجامد که شامل یک دوره پیش پزشکی و مطالعه دروس پایه از جمله زیست شناسی، شیمی، ریاضی و علوم تجربی است. جهت تحصیل دندانپزشکی در این کشور دانشجویان خارجی و داخلی باید در آزمون ورودی دانشگاه مورد نظر شرکت کنند. جهت تحصیل دندانپزشکی در این کشور دانشگاه ویندسور از جمله دانشگاه های معتبر این کشور است. البته این کشور دارای موسسه ها و مدارس دندانپزشکی تخصصی است که ممکن است مدرک آن بیشتر در داخل کشور معتبر باشد.

سنت کیتس به جزء دندانپزشکی نیز دوره های مختلف پزشکی را ارائه می کند که مدت زمان تحصیل در آنها را در نمودار زیر می توانید مشاهده کنید:

مدت زمان رشته های پزشکی در سنت کیتس

مزایای تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس

دندانپزشکی حرفه ای بسیار مورد احترام است. یک دندانپزشک در این کشور بسیار مورد احترام و اعتماد است. بیماران دندانپزشکی به دندانپزشک خود اعتماد می کنند تا بهترین مراقبت های بهداشتی را برای آنها فراهم کند. دندانپزشکی یک حرفه خدمات محور است. شما تمام وقت خود را صرف کمک به افراد دیگر خواهید کرد که برای شما به عنوان یک دندانپزشک بسیار ارزشمند است. با سلامت دندان، ایجاد اعتماد به نفس، زیبایی بخشیدن و افزایش توانایی افراد می توانید در زندگی افراد پیشرفت چشمگیری ایجاد کنید.

دندانپزشکی یک حرفه بسیار پایدار است و یکی از کمترین نرخ بیکاری ها را در کشور است. مراقبت های بهداشتی دهان و دندان همیشه ضروری است و همیشه مورد تقاضا است، اما با شروع دوران بازنشستگی دندانپزشکان، تمایل به دندانپزشکی زیبایی افزایش می یابد و با افزایش سن مردم، تقاضا برای دندانپزشکی در آینده افزایش می یابد و در نتیجه مشاغل بیشتری ایجاد می شود. طبق آمار اداره کار، دندانپزشکی در این کشور درآمد بالایی و در حدود 6000XCD الی 8000XCD (دلار کارائیب شرقی) دارد. به عنوان یک دندانپزشک همچنین می توانید با بررسی شرایط کار در سنت کیتس به صورت خصوصی کسب و کار خود را راه بیاندازید و مستقل کار کنید.

از جمله مزایای تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس:

  • تحصیل به زبان انگلیسی
  • اخذ اقامت سنت کیتس
  • دریافت پیشنهاد کار و اقامت پس از تحصیل در سنت کیتس
  • ثبات شغلی
  • درآمد بالا
  • جایگاه بالای شغلی

معایب تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس

برای اینکه در این کشور دندانپزشک شوید، حداقل 6 سال باید تحصیل کنید. داشتن مدرک دندانپزشکی برای ورود به بازار کار این کشور الزامی است. همچنین به دلیل تقاضای بالای دندانپزشکی در این کشور رقابت برای ورود زیاد است. کلاس های خاصی وجود دارد که قبل از ورود به دانشکده دندانپزشکی مورد نیاز است و هر دانشکده دندانپزشکی می تواند با توجه به نیاز خود و آنچه توصیه می کند متفاوت باشد اما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره هایی که در دوره تحصیلات کارشناسی خود می گذرانید نیاز به مراجعه به دانشگاه خود دارید. یکی دیگر از معایب تحصیل دندانپزشکی در این کشور هزینه نسبتا بالای تحصیل در این کشور است لذا با هزینه پایین تر می توانید در کشورهای اروپایی مانند مجارستان به تحصیل دندانپزشکی در مجارستان به هزینه کم تر بپردازید.

معایب تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس

کار دندانپزشکان در سنت کیتس

اگر یک دندانپزشک در این کشور تمایلی به انجام آموزش های پیشرفته تر ندارد، ممکن است در مناطق مختلف به عنوان دندانپزشک عمومی کار خود را شروع کند. این زمینه ها شامل دانشگاه، تحقیقات، بهداشت عمومی، دندانپزشکی خصوصی، کار خصوصی، مراقبت های بهداشتی بین المللی یا مراقبت های بیمارستانی است. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد و شما می توانید مسیر دندانپزشکی خود و نوع بیمار یا منطقه ای را که می خواهید درمان و کار کنید انتخاب کنید.

دندانپزشکی یک حرفه عالی و بسیار سود آور نیز هست. درک حرفه و آنچه در آن به وجود می آید بسیار مهم است چرا که باید اطمینان حاصل کنید که به آن متعهد هستید و بنابراین، نسبت به بیماران خود متعهد هستید، زیرا مسئول مراقبت و رفاه آنها هستید. داشتن این یک مسئولیت بزرگ است و اگرچه گاهی اوقات می تواند بسیار سنگین باشد اما ارائه مراقبت با کیفیت که می تواند زندگی را به سمت بهتر تغییر دهد بسیار خوشحال کننده و سود آور است.

هزینه تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس

هزینه تحصیل دندانپزشکی حدودا 13000$ الی 16000$ (دلار) تخمین زده شده است. البته هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس نیز باید به خوبی بررسی شود. به عنوان یک دانشجوی دندانپزشکی به احتمال زیاد در شهر باستر اقامت خواهید داشت لذا بررسی هزینه زندگی در این شهر الزامی است. بورسیه های تحصیلی در این کشور در رشته دندانپزشکی بسیار نادر هستند و بیشتر به دانشجویان بومی تعلق می گیرند. لازم به ذکر است جهت تحصیل در این کشور حتما باید ویزای تحصیلی این کشور را دریافت کنید و این لازمه پذیرش از دانشگاهی در این کشور دارد. چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص مهاجرت دارید می توانید از دانش و تجربه کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *