ویزای تحصیلی

تحصیل دندانپزشکی در بوتان

تحصیل دندانپزشکی در بوتان

تحصیل دندانپزشکی در بوتان در 10 سال گذشته به یکی از محوب ترین انتخاب های دانشجویان از نقاط مختلف جهان تبدیل شده است. علاوه بر این، بوتان یکی از بهترین مقاصد اروپایی برای تحصیل دندانپزشکی است. مطالعات دندانپزشکی که آموزش جراحی دندان یا ادنتولوژی نیز نامیده می شود امکان حرکت به سمت مشاغل بهداشت دهان و دندان را فراهم می کند. تحصیل دندانپزشکی در بوتان حداقل 6 سال طول می کشد اما در صورت تخصص در یک رشته خاص ادنتولوژی می توان را در 9 سال نیز گسترش داد. اما برای تحصیل دندانپزشکی در بوتان، باید توجه داشته باشید که تمام مطالعات پزشکی و پیراپزشکی به طور کلی با یک هسته مشترک سال اول شروع می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل دندانپزشکی در بوتان، ما را در این مقاله که با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

تحصیل دندانپزشکی در بوتان در برنامه پروتزهای دندانی

یکی از محبوب ترین برنامه ها در دوره تحصیل دندانپزشکی در بوتان برنامه پروتزهای دندانی در این کشور می باشد. طبق آمار به دست آمده از موسسات آموزشی پیشرفته در بوتان، حدود 69% از افرادی که برای تحصیل دندانپزشکی وارد بوتان می شوند، به دنبال اخذ مدرک در برنامه پروتزهای دندانی می باشند. برنامه پروتزهای دندانی در بوتان به صورت تمام وقت در اختیاز دانشجویان بین المللی از سراسر جهان قرار دارد. البته لازم به ذکر است که بدانید، این برنامه برای فارغ التحصیلان دندانپزشکی طراحی شده است که قصد دارند جرفه ای را در پروتزهای دندانی دنبال کنند.

در تصویر زیر می توانید اطلاعات دقیقی را در خصوص پروتزهای دندانی در بوتان به دست آورید:

همچنین برنامه پروتزهای دندانی پس از تحصیل دندانپزشکی در بوتان، می تواند در 2 سال اول آموزش بالینی منجر به عضویت در دندانپزشکی ترمیمی کالج سلطنتی جراحان شود. از سوی دیگر، این برنامه شامل آموزش بالینی گسترده 60%، آموزش رسمی 25% و یک پروژه تحقیقاتی تحت نظارت 15% است. نکته قابل توجه این است که تمام ماژول های آموزش داده شده و بالینی در این برنامه گزینه های اصلی هستند. علاوه بر این هنگام انتخاب موضوع برای پروژه تحقیقاتی خود انتخاب قابل توجهی خواهید داشت. همچینن این برنامه شامل ماژول هایی است که تمام جنبه های پروتز ثابت، پروتزهای متحرک، ایمپلنتولوژی و موضوعات مرتبط را پوشش می دهد.

نقش دندانپزشکان پس از تحصیل دندانپزشکی در بوتان

همانطور که اشاره شد تحصیل دنانپزشکی در بوتان طی سالهای اخیر به یکی از محبوب ترین گزینه ها برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. به همین جهت دانشجویان پس از تحصیل دندانپزشکی در بوتان در نقش های کلیدی در بخش های مختلف این رشته تحصیلی مشغول به کار می شوند. به طور کلی دندانپزشکی در بوتان به عنوان یک شغل فرصت های محرکی را در زمینه های مختلف به دانشجویان ارائه می دهد. بزرگترین مزیت در این حرفه کمک به افراد برای دستیابی به بهترین راه های داشتن سلامت دهان و دندان است.

در جدول زیر می توایند نقش دندانپزشکان پس از تحصیل دندانپزشکی در بوتان را به طور کلی مشاهده فرمایید:

انواع نقش های دندانپزشکان پس از فارغ التحصیلیتوضیحات
پوسیدگی دنداندندانپزشکان در بوتان پس از فراغ التحصیلی باید پوسیدگی دندان را تشخیص داده و از بین ببرند و حفره ها را پر کنند.
ترمیم دندان هاترمیم دندان ها و برداشتن دندان ها برای اصلاح مشکلات، از دیگر وظایف دندانپزشکان می باشد.
داروی بیهوشیدندانپزشکان در بوتان باید به بیماران داروی بیهوشی بدهند تا از احساس درد حین عمل جلوگیری کند.
نسخه نویسیدندانپزشکان باید برای آنتی بیوتیک ها و سایر داروها نسخه بنویسند.

نقش دندانپزشکان پس از تحصیل دندانپزشکی در بوتان

مهارت های لازم جهت دندانپزشک شدن در بوتان

اتباع کشورهای های خارجی که با هدف دندانپزشک شدن به دنبال تحصیل دندانپزشکی در بوتانی هستند، باید مهارت های کلیدی در این زمینه را به خوبی آموزش ببینند. زیرا بدون داشتن این مهارت ها توان دریافت مدرک دندانپزشکی معتبر این کشور را نخواهید داشت. یکی از اصلی ترین مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک دندانپزشکی حرفه ای مهارت های ارتباطی است. دندانپزشکان در بوتان باید مهارت های ارتباطی عالی داشته باشند، و آنها باید بتوانند به طور موثر با بیماران و دستیاران دندانپزشکی ارتباط برقرار کنند.

در جدول زیر می توانید مهارت های لازم جهت دندانپزشکی شدن در بوتان را مشاهده فرمایید:

مهارت های لازم جهت دندانپزشک شدن در بوتانتوضیحات
جزئیات گرادندانپزشکان در بوتان باید جزئیات گرا باشند تا بیماران درمان ها و داروهای مناسب را دریافت کنند. دندانپزشکان همچنین باید به فضا، شکل و رنگ توجه توجه ویژه ای داشته باشند.
صبر و حوصلهدندانپزشکان ممکن است برای مدت طولانی با بیمارانی که نیاز به توجه ویژه دارند کار کنند.
استقامتدندانپزشکان باید در انجام کارهای فیزیکی مانند خم شدن روی بیماران بای مدت طولانی راحت باشند.
مهارت های سازمانیمهارت های سازمانی قوی، از جمله نگهداری سوابق دقیق مرابت از بیمار هم در محیط های پزشکی و هم در محیط های تجاری حیاتی است.
مهارت های حل مسئلهدندانپزشکان دربوتان به مهارت های حل مسئله قوی نیاز دارند. همچنین آنها باید علائم بیماران را ارزیابی مرده و درمان مناسب را انتخاب کنند.

اخذ بورسیه دانشجویی برای تحصیل دندانپزشکی در بوتان

طبق اظهار نظر اغلب دانشجویان بین المللی که تجربه تحصیل دندانپزشکی در بوتان را دارند، امکان دریافت بورسیه تحصیلی یکی از اصلی ترین مزایا تحصیل در بوتان می باشد. به طور کلی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل دندانپزشکی در بوتان هستند، اما بضاعت کافی برای تحصیل در این کشور را ندارند، می توانند از بورسیه های دانشجویی در این کشور بهره مند شوند.

البته لازم به ذکر است که برای اخذ بورسیه دانشجویی در بوتان باید در یک موسسه آموزشی معتبر تمام وقت در این کشور پذیرفته شده باشید. اغلب بورسیه های دانشجویی در بوتان توسط دولن و با همکاری دانشگاه های دندانپزشکی این کشور به دانشجویان اعطا می شود. چنانچه تصمیم خود را برای تحصیل دندانپزشکی در بوتان گرفته اید جهت اطمینان خاطر بیشتر در این زمینه با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص تحصیل دندانپزشکی در بوتان

در این بخش به سوالات پرتکرار شما پاسخ می دهیم:

  • نقش دندانپزشکان پس از تحصیل دندانپزشکی در بوتان به چه صورت می باشد؟ پوسیدگی دندان، ترمیم دندان ها، داروی بیهوشی و نسخه نویسی
  • تحصیل دندانپزشکی در بوتان در برنامه پروتزهای دندانی به چه صورت می باشد؟ یکی از محبوب ترین برنامه ها در دوره تحصیل دندانپزشکی در بوتان برنامه پروتزهای دندانی در این کشور می باشد. طبق آمار به دست آمده از موسسات آموزشی پیشرفته در بوتان، حدود 69% از افرادی که برای تحصیل دندانپزشکی وارد بوتان می شوند، به دنبال اخذ مدرک در برنامه پروتزهای دندانی می باشند. برنامه پروتزهای دندانی در بوتان به صورت تمام وقت در اختیاز دانشجویان بین المللی از سراسر جهان قرار دارد. البته لازم به ذکر است که بدانید، این برنامه برای فارغ التحصیلان دندانپزشکی طراحی شده است که قصد دارند جرفه ای را در پروتزهای دندانی دنبال کنند.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *