ویزای تحصیلی

تحصیل دندانپزشکی در برونئی

تحصیل دندانپزشکی در برونئی

اهمیت بیش از حد سلامت دهان و دندان در برونئی، اهمیت تحصیل دندانپزشکی در برونئی را بیش از پیش افزایش داده است. دندانپزشکی در برونئی یک مدرک 5 ساله بعد از دبیرستان است. البته لازم به ذکر است که، داوطلبان رشته های دندانپزشکی در برونئی باید زیست شناسی و شیمی را در دبیرستان خوانده باشند. همچنین فرمت های دوره های دندانپزشکی در برونئی، بر خلاف دوره های پزشکی عمومی است.

نکته قابل توجه در خصوص تحصیل دندانپزشکی در برونئی این است که، چند دانشگاه دندانپزشکی وجود دارند که این رشته تحصیلی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. از سوی دیگر، دانشگاه های برونئی با دوره های کارآموزی پیش بالینی و عملکرد بالنی خود در جال فعالیت هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل دندانپزشکی در برونئی، ما را در این مقاله که توسط مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

شرایط پذیرش برای تحصیل دندانپزشکی در برونئی

اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل دندانپزشکی هستند، باید شرایط پذیرش دانشگاه های این کشور را به درستی رعایت کنند. زیرا در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای در روند پذیرش خود در دانشگاه های برونئی مواجه خواهند شد. البته لازم به ذکر است که، اغلب دانشگاه های دندانپزشکی در برونئی یک سیستم درخواست متمرکز دارند، که این امر روند پذیرش در دانشگاه را ساده می کند.

در قدم اول، دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل دندانپزشکی را دارند، باید به یادگیر زبان مالایی و انگلیسی فکر کنند. زیرا اغلب دانشگاه های دندانپزشکی در برونئی، از دانشجویان انتظار یادگیری زبان محلی را دارند. زیرا اغلب برنامه های دندانپزشکی به زبان انگلیسی ارائه نمی شوند. اغلب دانشگاه های دولتی با رتبه بالا در برونئی، برنامه های دندانپزشکی به زبان مالایی دارند. به این ترتیب دانشتن زبان مالایی می تواند گزینه های فرد را برای پذیرش در دانشگاه ها افزایش دهد.

برای آشنایی بیشتر با شرایط پذیرش جهت تحصیل دندانپزشکی در برونئی به جدول زیر مراجعه فرمایید:

شرایط پذیرش برای تحصیل دندانپزشکیتوضیحات
مدارک تحصیلیقبولی در دروس فیزیک، زیست شناسی و شیمی به عنوان دروس دبیرستان ضروری است. ارائه میانگین کلی دبیرستان بیش از 75% نیز الزامی می باشد.
زبانارائه مدرک آیلتس 5.5 و بالاتر یا سطح زبان انگلیسی B2
مدارک مورد نیازارائه پاسپورت معتبر، عکس، دونوشت تحصیلی مطالعاتی،نامه تشویق، رزومه و مدرک معادل نمره الزامی است.
پرداخت شهریهدانشچویان بین المللی که به دنبال ثبت نام در دانشگاه های دندانپزشکی برونئی هستند، باید مدرکی را دال بر پرداخت هزینه 1 ساله شهریه دانشگاه های این کشور را ارائه دهند.

شرایط پذیرش برای تحصیل دندانپزشکی در برونئی

اخذ بورسیه برای تحصیل دندانپزشکی در برونئی

یکی از متداول ترین روش های دانشجویان بین المللی برای تحصیل دندانپزشکی در برونئی، اخذ بورسیه تحصیلی می باشد. دولت برونئی با همکاری دانشگاه های این کشور به دنشجویان کم بضاعت که توان مالی کافی برای تحصیل دندانپزشکی را ندارند، بورسیه های تحصیلی متنوعی را ارائه می دهد. به طور کلی دانشجویان بین المللی می توانند برای حمایت از تحصیل خود در برونئی کمک های مالی گسترده ای را دریافت کنند.

با این حال لازم به ذکر است که، تعداد برنامه های بروسیه در برونئی محدود است، و می تواند بسیار رقابتی باشد. یکی از محبوب ترین بورسیه های تحصیلی در برونئی برای دانشجویان دندانپزشکی، بروسیه مبتنی بر شایستگی می باشد. برخی از دانشگاه ها به دانشجویانی که از نظر علمی برتر هستند، بروسیه تحصیلی ارائه می دهند.

کار حین تحصیل دندانپزشکی در برونئی

یکی از اصلی ترین دلایی انتخاب دانشجویان برای تحصیل دندانپزشکی در برونئی، امکان کار حین تحصیل در این کشور می باشد. زیرا دولت برونئی برای دانشجویانی که به دنبال کسب درآمد حین تحصیل در برونئی هستند هیچ گونه محدودیتی ارائه نمی دهد. دانشجویان بین المللی که قصد دارند حین تحصیل دندانپزشکی در برونئی، پس انداز محدودی را نیز برای زندگی در این کشور داشته باشنند، می توانند در مشاغل پاره وقت این کشور مشغول به کار شوند. البته لازم به ذکر است که دانشجویان متقاضی فقط می توانند 25 ساعت در هفته در این کشو مشغول به کار شوند. اغلب دانشجوانی که به دنبال کار حین تحصیل در برونئی هستند در محوطه دانشگاه های این کشور مشغول به کار می شوند. هدف ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مقاله، بالا بردن سطح آگاهی شما عزیزان در خصوص شرایط تحصیل دندانپزشکی بوده است.

سوالات متداول در خصوص تحصیل دندانپزشکی در برونئی

با توجه به تعداد بالای سوالات شما عزیزان در خصوص شرایط تحصیل دندانپزشکی در برونئی، در این بخش از مقاله قصد داریم به برخی از این سوالات پاسخ دهیم. برخی از مهمترین این سوالات عبارت اند از:

  • هزینه تحصیل دندانپزشکی در برونئی چقدر است؟ هزینه تحصیل دندانپزشکی در برونئی بسته به دانشگاه مورد نظر شما متفاوت است. اما به طور کل هزینه تحصیل دندانپزشکی در برونئی، برای دانشجویان حدود 3900BND تا 4900BND (دلار برونئی) در سال می باشد.
  • آیا برای تحصیل دندانپزشکی در برونئی به یادگیری زبان محلی نیزا دارم؟ بله، اغلب دانشگاه های دندانپزشکی در برونئی به زبان مالایی برای دانشجویان تدریس می کنند. بنابراین برای تحصیل دندانپزشکی در برونئی به یادگیری زبان محلی این کشور نیاز دارید.
  • روند پذیرش برای تحصیل دندانپزشکی در برونئی چگونه است؟ روند پذیرش در دانشگاه های برونئی به نسبت اغلب کشورهای همسایه بسیار ساده است.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *